reklama - zainteresowany?

Własna kawiarnia. Marzenie czy udręka? - Onepress

Własna kawiarnia. Marzenie czy udręka?
ebook
Autor: Michał Heller
ISBN: 978-8-3942-5990-7
Format: ebook
Data wydania: 2015-08-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 10,01 zł (poprzednio: 12,67 zł)
Oszczędzasz: 21% (-2,66 zł)

Dodaj do koszyka Własna kawiarnia. Marzenie czy udręka?

Tagi: Twoja kariera

Z książki „ WÅ‚asna kawiarnia - marzenie czy udrÄ™ka ?” autorstwa MichaÅ‚a Heller twórcy sieci kawiarni Take Away Coffee dowiesz siÄ™ wszystkiego co jest potrzebne do sprawnego zaÅ‚ożenia kawiarni , wyboru dostawców , znalezienia idealnego lokalu , negocjacji dobrej umowy najmu , podjÄ™cia ciekawych dziaÅ‚aÅ„ marketingowych które wyróżniÄ… twój lokal na tle konkurencji.  Do książki doÅ‚Ä…czony jest peÅ‚en wzór dokumentacji HACCP - która potrzebna jest do odbioru lokalu przez SANEPID. W prosty i czytelny sposób wypiszesz dokumentacjÄ™ uzupeÅ‚niajÄ…c tylko dane swojej firmy i produkty przez ciebie oferowane , oszczÄ™dzajÄ…c przy tym setki zÅ‚otych.  W książce poruszane zostaÅ‚y tematy również wÅ‚aÅ›ciwego sporzÄ…dzenia menu jak i koszt produkcji wielu popularnych kaw. DziÄ™ki czemu bÄ™dziesz wiedziaÅ‚ już na starcie ile kosztuje wyprodukowanie przez ciebie jednego LATTE.  Książka ta jest pozycjÄ… obowiÄ…zkowÄ… dla osób które marzÄ… o otwarciu wÅ‚asnej kawiarni bÄ…dź posiadajÄ… już swojÄ… kawiarnie i ze chcÄ… skonfrontować swoje doÅ›wiadczenia z mojÄ… wiedzÄ….

Dodaj do koszyka Własna kawiarnia. Marzenie czy udręka?

 

Osoby które kupowały "Własna kawiarnia. Marzenie czy udręka?", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • My
  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu

Dodaj do koszyka Własna kawiarnia. Marzenie czy udręka?

Spis treści

Dodaj do koszyka Własna kawiarnia. Marzenie czy udręka?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.