reklama - zainteresowany?

Uwarunkowania dzia - Onepress

Uwarunkowania dzia
ebook
Autor: Rafa
ISBN: 978-83-7941-571-7
stron: 159, Format: ebook
Data wydania: 2017-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 36,55 zł (poprzednio: 43,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-6,45 zł)

Dodaj do koszyka Uwarunkowania dzia

Tagi: Ekonomia | Finanse | Marketing

Ksi

Dodaj do koszyka Uwarunkowania dzia

 

Osoby które kupowały "Uwarunkowania dzia", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Uwarunkowania dzia

Spis treści

Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet eBook -- spis treści

Wstęp 9

Rozdział 1
Rozwój i znaczenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw 11
1.1. Pojęcie i kryteria klasyfikacji małych i średnich przedsiębiorstw 11
1.2. Rola małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce państwa 14
1.3. Stymulatory rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 17
1.4. Bariery wzrostu małych i średnich przedsiębiorstw 21
1.5. Ocena działalności sektora MŚP w Polsce w latach 2014-2015 26

Rozdział 2
Rola przywództwa i budowanie zaangażowania pracowników w małych i średnich przedsiębiorstwach 31
2.1. Pojęcie i istota przywództwa w zarządzaniu organizacją 31
2.2. Wybrane modele przywództwa 35
2.2.1. Teoria uwarunkowań F. Fiedlera 35
2.2.2. Koncepcja "drogi do celu" 37
2.2.3. Model bazujący na umiejętnościach 38
2.2.4. Przywództwo charyzmatyczne 40
2.2.5. Przywództwo społecznie odpowiedzialne 42
2.2.6. Sytuacyjny model przywództwa według Herseya i Blancharda 44
2.3. Zaangażowanie pracowników w MŚP 48
2.3.1. Informacje wstępne 48
2.3.2. Pojęcie i rodzaj pracowników wiedzy 50
2.3.3. Istota i zakres zaangażowania organizacyjnego 53
2.3.4. Uwarunkowania zaangażowania pracowników wiedzy 56

Rozdział 3
Zarządzanie marketingowe małym i średnim przedsiębiorstwem 61
3.1. Istota działalności marketingowej 61
3.1.1. Pojęcie i ewolucja marketingu 61
3.1.2. Funkcje marketingu 65
3.1.3. Tradycyjne i nowoczesne ujęcie marketingu 66
3.2. Zarządzanie marketingowe przedsiębiorcy 69
3.3. Znaczenie marketingu dla konsumenta 72
3.4. Wybór rynku i produktu przez małe i średnie przedsiębiorstwa 75
3.4.1. Analiza rynku - wybór rynku docelowego 75
3.4.2. Kształtowanie struktury asortymentu małego i średniego przedsiębiorstwa 77

Rozdział 4
Znaczenie marki w budowaniu pozycji rynkowej małego i średniego przedsiębiorstwa 83
4.1. Definicje i funkcje marki 83
4.2. Klasyfikacja marek 86
4.3. Cykl życia marki 89
4.4. Budowanie wartości oraz kapitału marki małego i średniego przedsiębiorstwa 92
4.5. Atrybuty marki wpływające na wybory dokonywane przez konsumentów 95
4.5.1. Postrzeganie jakości przez konsumentów 95
4.5.2. Lojalność konsumentów wobec marki 98

Rozdział 5
Sprawozdawczość finansowa mikro, małych i średnich podmiotów gospodarczych a proces cyfryzacji w rachunkowości 103
5.1. Rola i znaczenie informacji finansowej w funkcjonowaniu przedsiębiorstw 103
5.2. Charakterystyka sprawozdań finansowych w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach 104
5.3. Ocena wykorzystania informacji finansowych stosowanych przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa 112
5.4. Technologie informacyjne w rachunkowości 113
5.5. Korzyści i zagrożenia związane z wdrożeniem procesu cyfryzacji 118

Rozdział 6
Finansowanie projektów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw z funduszy Unii Europejskiej w latach 2014-2020 123
6.1. Zasady finansowania w okresie programowania 2014-2020 123
6.2. Rodzaje projektów w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw 130
6.3. Sektor małych i średnich przedsiębiorstw w krajowych i regionalnych programach operacyjnych 135
6.3.1. Program Operacyjny Inteligentny Rozwój (PO IR) 135
6.3.2. Program Operacyjny Polska Wschodnia (PO PW) 138
6.3.3. Regionalne Programy Operacyjne 140

Bibliografia 147
Spis tabel 155
Spis rysunków 156
O Autorach 157

Dodaj do koszyka Uwarunkowania dzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.