reklama - zainteresowany?

Uwarunkowania dzia - Onepress

Uwarunkowania dzia
ebook
Autor: Rafa
ISBN: 978-83-7941-571-7
stron: 159, Format: ebook
Data wydania: 2017-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 36,55 z艂 (poprzednio: 43,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-6,45 z艂)

Dodaj do koszyka Uwarunkowania dzia

Tagi: Ekonomia | Finanse | Marketing

Ksi

Dodaj do koszyka Uwarunkowania dzia

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Uwarunkowania dzia", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Uwarunkowania dzia

Spis tre艣ci

Uwarunkowania dzia艂alno艣ci ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw. Przyw贸dztwo, marketing, bud偶et eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p 9

Rozdzia艂 1
Rozw贸j i znaczenie sektora ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw 11
1.1. Poj臋cie i kryteria klasyfikacji ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw 11
1.2. Rola ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw w gospodarce pa艅stwa 14
1.3. Stymulatory rozwoju ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw 17
1.4. Bariery wzrostu ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw 21
1.5. Ocena dzia艂alno艣ci sektora M艢P w Polsce w latach 2014-2015 26

Rozdzia艂 2
Rola przyw贸dztwa i budowanie zaanga偶owania pracownik贸w w ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstwach 31
2.1. Poj臋cie i istota przyw贸dztwa w zarz膮dzaniu organizacj膮 31
2.2. Wybrane modele przyw贸dztwa 35
2.2.1. Teoria uwarunkowa艅 F. Fiedlera 35
2.2.2. Koncepcja "drogi do celu" 37
2.2.3. Model bazuj膮cy na umiej臋tno艣ciach 38
2.2.4. Przyw贸dztwo charyzmatyczne 40
2.2.5. Przyw贸dztwo spo艂ecznie odpowiedzialne 42
2.2.6. Sytuacyjny model przyw贸dztwa wed艂ug Herseya i Blancharda 44
2.3. Zaanga偶owanie pracownik贸w w M艢P 48
2.3.1. Informacje wst臋pne 48
2.3.2. Poj臋cie i rodzaj pracownik贸w wiedzy 50
2.3.3. Istota i zakres zaanga偶owania organizacyjnego 53
2.3.4. Uwarunkowania zaanga偶owania pracownik贸w wiedzy 56

Rozdzia艂 3
Zarz膮dzanie marketingowe ma艂ym i 艣rednim przedsi臋biorstwem 61
3.1. Istota dzia艂alno艣ci marketingowej 61
3.1.1. Poj臋cie i ewolucja marketingu 61
3.1.2. Funkcje marketingu 65
3.1.3. Tradycyjne i nowoczesne uj臋cie marketingu 66
3.2. Zarz膮dzanie marketingowe przedsi臋biorcy 69
3.3. Znaczenie marketingu dla konsumenta 72
3.4. Wyb贸r rynku i produktu przez ma艂e i 艣rednie przedsi臋biorstwa 75
3.4.1. Analiza rynku - wyb贸r rynku docelowego 75
3.4.2. Kszta艂towanie struktury asortymentu ma艂ego i 艣redniego przedsi臋biorstwa 77

Rozdzia艂 4
Znaczenie marki w budowaniu pozycji rynkowej ma艂ego i 艣redniego przedsi臋biorstwa 83
4.1. Definicje i funkcje marki 83
4.2. Klasyfikacja marek 86
4.3. Cykl 偶ycia marki 89
4.4. Budowanie warto艣ci oraz kapita艂u marki ma艂ego i 艣redniego przedsi臋biorstwa 92
4.5. Atrybuty marki wp艂ywaj膮ce na wybory dokonywane przez konsument贸w 95
4.5.1. Postrzeganie jako艣ci przez konsument贸w 95
4.5.2. Lojalno艣膰 konsument贸w wobec marki 98

Rozdzia艂 5
Sprawozdawczo艣膰 finansowa mikro, ma艂ych i 艣rednich podmiot贸w gospodarczych a proces cyfryzacji w rachunkowo艣ci 103
5.1. Rola i znaczenie informacji finansowej w funkcjonowaniu przedsi臋biorstw 103
5.2. Charakterystyka sprawozda艅 finansowych w mikro, ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstwach 104
5.3. Ocena wykorzystania informacji finansowych stosowanych przez mikro, ma艂e i 艣rednie przedsi臋biorstwa 112
5.4. Technologie informacyjne w rachunkowo艣ci 113
5.5. Korzy艣ci i zagro偶enia zwi膮zane z wdro偶eniem procesu cyfryzacji 118

Rozdzia艂 6
Finansowanie projekt贸w z sektora ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw z funduszy Unii Europejskiej w latach 2014-2020 123
6.1. Zasady finansowania w okresie programowania 2014-2020 123
6.2. Rodzaje projekt贸w w sektorze ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw 130
6.3. Sektor ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw w krajowych i regionalnych programach operacyjnych 135
6.3.1. Program Operacyjny Inteligentny Rozw贸j (PO IR) 135
6.3.2. Program Operacyjny Polska Wschodnia (PO PW) 138
6.3.3. Regionalne Programy Operacyjne 140

Bibliografia 147
Spis tabel 155
Spis rysunk贸w 156
O Autorach 157

Dodaj do koszyka Uwarunkowania dzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.