Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet - Onepress
ISBN: 978-83-7941-571-7
stron: 159, Format: ebook
Data wydania: 2017-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 36,55 zł (poprzednio: 43,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-6,45 zł)
Książka "Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede wszystkim na skuteczne konkurowanie polskiej gospodarki na rynku europejskim.
W publikacji szczegółowej analizie poddano:
o determinanty funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw,
o rolę przywództwa i umiejętność budowania zaangażowania pracowników,
o specyfikę działalności marketingowej i budowania wartości marki w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw,
o prowadzenie sprawozdawczości finansowej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw,
o kompetencje z zakresu finansowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw z wybranych projektów Unii Europejskiej.
Osoby które kupowały "Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)