reklama - zainteresowany?

Uszlachetniając przestrzeń. Jak działa gentryfikacja i jak się ją mierzy - Onepress

Uszlachetniając przestrzeń. Jak działa gentryfikacja i jak się ją mierzy
Autor: Drozda Łukasz
ISBN: 978-8-3653-0428-5
stron: 172, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,34 zł (poprzednio: 27,71 zł)
Oszczędzasz: 23% (-6,37 zł)

Dodaj do koszyka Uszlachetniając przestrzeń. Jak działa gentryfikacja i jak się ją mierzy

Tagi: Ekonomia

Czym jest gentryfikacja, w jaki sposób się rozwija oraz jak należy ją mierzyć? Odpowiedzi na te pytania kreśli książka Łukasza Drozdy, będąca rzetelnym kompendium wiedzy o tym zjawisku, charakterystycznym dla współczesnej przestrzeni zurbanizowanej, a coraz bardziej widocznym również w Polsce.

Uszlachetniając przestrzeń opowiada o tym jak rodzi się i przebiega proces rugowania mniej zamożnych mieszkańców ze zdegradowanych sąsiedztw, kto za niego odpowiada, oraz jakie to przynosi skutki: społeczne, ekonomiczne i przestrzenne. Książka ta pokazuje jak badać gentryfikację, aby dokonywać jej trafnych pomiarów i ocen, przygląda się różnym kontekstom uszlachetniania (dotyczącym także pomijanych w wielu gentryfikacyjnych debatach obszarów wsi), czy sprawdza w jaki sposób proces ten postępuje w Polsce.

Ta pozycja z zakresu studiów miejskich stanowi ważny głos w dyskusji o przekształceniach osadnictwa w naszym kraju oraz popularnej w ostatnim czasie tematyce rewitalizacji.

Dodaj do koszyka Uszlachetniając przestrzeń. Jak działa gentryfikacja i jak się ją mierzy

 

Osoby które kupowały "Uszlachetniając przestrzeń. Jak działa gentryfikacja i jak się ją mierzy", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Uszlachetniając przestrzeń. Jak działa gentryfikacja i jak się ją mierzy

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Uszlachetniając przestrzeń. Jak działa gentryfikacja i jak się ją mierzy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.