Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja - Onepress
ISBN: 978-83-8198-752-3
stron: 203, Format: ebook
Data wydania: 2020-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 84,15 zł (poprzednio: 97,85 zł)
Oszczędzasz: 14% (-13,70 zł)
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich.
Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana analiza pozwoliła na określenie produktu turystycznego najczęściej wystawianego przez te obiekty na stronach serwisu oraz ukazanie zmian, jakie dokonały się w strukturze samej usługi hotelarskiej w okresie prowadzonych obserwacji. Przedstawione rozważania wzbogacono interesującymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu stosowanych narzędzi e-dystrybucji.
Praca ta adresowana jest do czytelników zainteresowanych funkcjonowaniem branży obiektów świadczących usługi hotelarskie, przede wszystkim do środowiska akademickiego zajmującego się naukowo problematyką technologii informacyjnych i komunikacyjnych oraz ich wpływem na współczesne możliwości e-dystrybucji usług hotelarskich. Będzie wartościowym źródłem wiedzy także dla pracowników branży turystycznej w tym zwłaszcza menedżerów odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż usług hotelarskich w swoim obiekcie
Wysoko należy ocenić wartość merytoryczną recenzowanej monografii, która poza warstwą teoretyczną prezentuje również wyniki badań pokazujących rolę i miejsce serwisów zakupów grupowych, ze szczególnym uwzględnieniem Groupona, na polskim rynku hotelarskim. Na wyróżnienie zasługuje zakres prezentowanych w monografii analiz, który jest szeroki i obejmuje wiele istotnych kwestii mających kluczowe znaczenie dla podejmowania decyzji o wyborze efektywnych instrumentów e-dystrybucji przez obiekty świadczące usługi hotelarskie.
Dr hab. inż. Ewa Wszendybył-Skulska, prof. UJ
Osoby które kupowały "Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)