reklama - zainteresowany?

Upadek małych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania - Onepress

Upadek małych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania
ISBN: 978-8-3752-5741-0
stron: 140, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,40 zł (poprzednio: 27,21 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,81 zł)

Dodaj do koszyka Upadek małych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania

Tagi: Ekonomia | Mała firma

Książka powstała jako wynik badań prowadzonych w ramach finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego projektu Symptomy upadku małej firmy. Konsekwencje społeczno- -gospodarcze. Polityka przeciwdziałania (1 H02D 055 30, nr umowy 0926/H03/2006/30).

Składa się z obszernej części teoretycznej odnoszącej się m.in. do doświadczeń krajów europejskich w zakresie zapobiegania niepowodzeniom gospodarczym, w tym istniejących modeli umożliwiających szacowanie prawdopodobieństwa niepowodzenia gospodarczego, studiów literaturowych opisujących: pojęcia i przyczyny niepowodzeń, zjawiska kryzysowe oraz symptomy im towarzyszące. Zawiera również analizę progów rozwojowych i barier funkcjonowania małych firm uwzględniającą warunki prowadzenia działalności w regionach zmarginalizowanych. Część empiryczna obejmuje wyniki badań odnoszących się do przyczyn, symptomów upadku małych przedsiębiorstw, konsekwencji społeczno-gospodarczych oraz wnioski z zaprezentowanych analiz, a także wnioski i rekomendacje dla tworzenia strategii ich wczesnego ostrzegania.

Dodaj do koszyka Upadek małych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania

 

Osoby które kupowały "Upadek małych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Upadek małych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania

Spis treści

Dodaj do koszyka Upadek małych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.