reklama - zainteresowany?

Unia Europejska wobec wybranych problemów wewnętrznych - Onepress

Unia Europejska wobec wybranych problemów wewnętrznych
ebook
Autor: Tadeusz Sporek, Sylwia Talar, Katarzyna Czech, Małgorzata Dziembała, Małgorzata Fronczek, Joanna Kos-Łabędowicz, Iwona Pawlas
ISBN: 978-83-787-5306-3
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,49 zł (poprzednio: 19,86 zł)
Oszczędzasz: 22% (-4,37 zł)

Dodaj do koszyka Unia Europejska wobec wybranych problemów wewnętrznych

Tagi: Ekonomia

W rozdziale pierwszym zwrócono uwagę na znaczenie strategii rozwoju dla realizacji zmian jakościowych w krajach lub grupach krajów. Omówiono istotę strategii rozwoju na przykładzie Unii Europejskiej, zwracając uwagę na fiasko obowiązującej w latach 2000-2010 Strategii Lizbońskiej. W rozdziale drugim przedstawiono konsekwencje rozszerzenia UE z 2004 r. dla spójności ekonomiczno-społecznej ugrupowania. W rozdziale trzecim zbadano sytuację na rynku pracy w państwach członkowskich UE w latach 2004-2014. W kolejnym rozdziale przedstawiono najistotniejsze inicjatywy podejmowane w konsekwencji kryzysu finansowego w celu usprawnienia funkcjonowania strefy euro oraz systemu finansowego całej Unii. Tematem piątego rozdziału jest polityka Unii w zakresie wykorzystania potencjału nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Rozdział szósty zawiera całościową analizę budowy europejskiego jednolitego rynku cyfrowego wg założeń zapisanych w Strategii Europa 2020. W ostatnim rozdziale przedstawiono wyniki badań unijnego handlu produktami ICT.

Dodaj do koszyka Unia Europejska wobec wybranych problemów wewnętrznych

 

Osoby które kupowały "Unia Europejska wobec wybranych problemów wewnętrznych", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Unia Europejska wobec wybranych problemów wewnętrznych

Spis treści

Dodaj do koszyka Unia Europejska wobec wybranych problemów wewnętrznych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.