reklama - zainteresowany?

Ty - Spółka bez ograniczeń. Samodzielna działalność jako droga do sukcesu w biznesie - Onepress

Ty - Spółka bez ograniczeń. Samodzielna działalność jako droga do sukcesu w biznesie
Autor: John McGrath
Tytuł oryginału: You inc.
Tłumaczenie: Grzegorz P. Kowalski
ISBN: 978-83-246-0284-1
stron: 240, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-11-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,00 zł

Dodaj do koszyka Ty - Spółka bez ograniczeń. Samodzielna działalność jako droga do sukcesu w biznesie

Tagi: Twoja kariera

Same zyski w bilansie Twojego życia

  • Nastaw wewnętrzny termostat na przyjemne ciepło powodzenia
  • Odkrywaj talenty, doceniaj je i naucz się nimi zarządzać
  • Zajrzyj pod maskę swoich decyzji i przygotuj się na... turbodoładowanie

Jaki jest dzisiaj dzień? Czy to deszczowy wtorek, czy piątek obiecujący udany weekend? Może to czas, kiedy myślisz, że przenoszenie gór jest proste niczym bułka z masłem? Albo -- przeciwnie -- czujesz, że siła i duch wszelki uchodzą z Ciebie, jak powietrze z przebitej dętki? Bez względu na to, czy przypominasz teraz herosa, czy trzcinę na wietrze, dziś jest pierwszy dzień reszty Twojego życia! Co z nim zrobisz, zależy tylko od Ciebie.

Istnieje tylko jeden rodzaj sukcesu
-- umiejętność życia na swój własny sposób.

Pomyśl o sobie jak o firmie. O przedsiębiorstwie posiadającym lepiej i gorzej prosperujące działy. Tworzącym własną misję, strategię, plany operacyjne i taktyczne. O firmie nastawionej na rozwój, będącej organizacją samodoskonalącą się. Wreszcie -- o firmie, której celem jest zysk. Zarówno finansowy, jak i w postaci satysfakcji z każdego podjętego działania. I zacznij tym interesem wreszcie profesjonalnie zarządzać.

  • Jasno określ swój cel w życiu i cel swojej pracy.
  • Forsuj przeciwności jak automatyczne drzwi -- to one muszą ulec.
  • Postaw na zorganizowanie i sprawdzone systemy.
  • Miej oko do ludzi -- przyjaciół i podwładnych.
  • Ucz się na własnych błędach i sukcesach innych.
  • Rozwijaj umiejętności marketingowe, biznesowe i interpersonalne.
  • Zbuduj wspaniałą firmę będącą częścią wspaniałego życia.

Bądź jak przedsiębiorstwo z pełną odpowiedzialnością.

Dodaj do koszyka Ty - Spółka bez ograniczeń. Samodzielna działalność jako droga do sukcesu w biznesie

 

Osoby które kupowały "Ty - Spółka bez ograniczeń. Samodzielna działalność jako droga do sukcesu w biznesie", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • My
  • Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu

Dodaj do koszyka Ty - Spółka bez ograniczeń. Samodzielna działalność jako droga do sukcesu w biznesie

Spis treści

Ty - Spółka bez ograniczeń. Samodzielna działalność jako droga do sukcesu w biznesie -- spis treści

  • Podziękowania (5)
  • Wprowadzenie (7)

    Część pierwsza: Ty+ (11)

    • 1. Każdy może odnieść sukces (13)
    • 2. Ustalanie tego, co chcesz osiągnąć (25)
    • 3. Zrozumieć, co będzie konieczne, aby dotrzeć do celu (37)
    • 4. Czy Twoja kondycja jest dość dobra do robienia interesów (61)

    Część druga: Ty+firma (77)

    • 5. Pięć najgorszych błędów w interesach i jak ich uniknąć (79)
    • 6. Podstawowe mechanizmy działania każdej firmy światowej klasy (89)
    • 7. Dziesięć strategii, które dadzą Twojej firmie turbodoładowanie (107)

    Część trzecia: Ty+przywództwo (123)

    • 8. Przywódcy kierują takimi zespołami, na jakie zasłużyli (125)
    • 9. Tworzenie i podtrzymywanie kultury światowej klasy (133)
    • 10. Rekrutacja zespołu światowej klasy (143)
    • 11. Dowodzenie zespołem światowej klasy (i jak go utrzymać) (151)

    Część czwarta: Ty+sprzedaż (165)

    • 12. Podstawy sukcesu w sprzedaży (167)
    • 13. Realizacja sprzedaży (185)
    • 14. Sprzedaj swoją firmę (i siebie) (207)
    • 15. Czy zmiana jest trwała (233)

      Dodaj do koszyka Ty - Spółka bez ograniczeń. Samodzielna działalność jako droga do sukcesu w biznesie

  • Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



    (c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.