Tworzenie wartości przez dział HR - Onepress

ISBN: 978-8-3264-3119-7
stron: 300, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)
Dziś, kiedy transakcyjna praca działu HR (np. system wynagrodzeń, świadczenia) jest coraz częściej zautomatyzowana i zlecana firmom zewnętrznym, nadszedł czas, by specjaliści HR na nowo zdefiniowali i rozszerzyli swoje strategiczne role. Jak mają tego dokonać?
Zdaniem Dave'a Ulricha i Wayne'a Brockbanka, specjaliści HR powinni skupić się na tworzeniu wartości dla interesariuszy: klientów i inwestorów oraz menedżerów i pracowników. Książka stanowi cenną pomoc w dokonaniu tej transformacji. Opierając się na szeroko zakrojonych, trwających osiemnaście lat badaniach, które objęły ponad 29 000 specjalistów HR i menedżerów liniowych, autorzy określają kryteria tworzenia wartości.
Radzą, aby wartości te osiągać poprzez:
- wybieranie działań, które tworzą największą wartość,
- właściwe kierowanie działem HR przez odpowiednią strategię i strukturę organizacyjną,
- rozwijanie umiejętności i kompetencji specjalistów HR oraz pozostałych pracowników firmy,
- dopasowanie swojej pracy do wymagań interesariuszy,
- obserwowanie zewnętrznych warunków biznesowych i dostosowywanie do nich swoich działań.
Osoby które kupowały "Tworzenie wartości przez dział HR", wybierały także:
- Psychologia szefa 1. Szef to zaw 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narz 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Budowanie zaanga 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)