reklama - zainteresowany?

Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości - Onepress

Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości
ebook
Autor: Steve Case
Tłumaczenie: Anna Dorota Kamińska
ISBN: 978-83-66142-51-0
stron: 276, Format: ebook
Data wydania: 2020-04-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,40 zł (poprzednio: 38,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,60 zł)

Dodaj do koszyka Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości

Tagi: Ekonomia

OdwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do swojego kilkudziesiÄ™cioletniego doÅ›wiadczenia jako pioniera w dziedzinie przedsiÄ™biorczoÅ›ci oraz inwestowania, Steve Case oÅ›wiadcza, że wkraczamy w nowÄ… erÄ™. Nadchodzi trzecia fala internetu, która radykalnie zmieni najważniejsze gaÅ‚Ä™zie gospodarki i doprowadzi do odrodzenia przedsiÄ™biorczoÅ›ci.

Podczas pierwszej fali AOL i inne firmy zapewniÅ‚y konsumentom poÅ‚Ä…czenia internetowe. W trakcie drugiej fali takie firmy jak Google czy Facebook wyposażyÅ‚y internet w nowe możliwoÅ›ci wyszukiwania informacji i budowy sieci kontaktów, a takie aplikacje jak Snapchat czy Instagram umożliwiÅ‚y bÅ‚yskawiczny sukces smartfonowej rewolucji. Zdaniem Case’a teraz wkraczamy w trzeciÄ… falÄ™: okres, w którym przedsiÄ™biorcy posÅ‚użą siÄ™ technologiÄ…, by dokonać przeÅ‚omu w najważniejszych gaÅ‚Ä™ziach realnej gospodarki – m.in. w ochronie zdrowia, edukacji, transporcie, energetyce i żywieniu – i aby radykalnie przeksztaÅ‚cić nasze życie.

"Trzecia fala" to częściowo pamiÄ™tnik, częściowo manifest, a częściowo instrukcja na przyszÅ‚ość, to ważna lektura dla każdego, kto chce przetrwać – i rozwijać siÄ™ – w tej szybko zmieniajÄ…cej siÄ™ epoce cyfrowej.

Dodaj do koszyka Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości

 

Osoby które kupowały "Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości

Spis treści

Dodaj do koszyka Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.