reklama - zainteresowany?

Trendy i wyzwania wsp - Onepress

Trendy i wyzwania wsp
ebook
Autor: Monika Boguszewicz-Kreft
ISBN: 978-83-7941-558-8
stron: 183, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 54,40 z艂 (poprzednio: 64,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-9,60 z艂)

Dodaj do koszyka Trendy i wyzwania wsp

Tagi: Ekonomia | Marketing

Aby przetrwa

Dodaj do koszyka Trendy i wyzwania wsp

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Trendy i wyzwania wsp", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O wsp贸艂czesnych praktykach genderyzacji cia艂a

Dodaj do koszyka Trendy i wyzwania wsp

Spis tre艣ci

Trendy i wyzwania wsp贸艂czesnego marketingu. Tom 21 eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 7

1. Rynkowe wi臋zi firm z konsumentami - geneza, istota, elementy, znaczenie - Pawe艂 de Pourbaix 11
1.1. Geneza wi臋zi rynkowych 11
1.2. Istota i elementy sk艂adowe wi臋zi rynkowych firm z konsumentami 14
1.3. Znaczenie wi臋zi rynkowych firm dla poszczeg贸lnych podmiot贸w 19
Streszczenie/Summary 23
Bibliografia 24

2. Zale偶no艣膰 pomi臋dzy marketingiem partnerskim a marketingiem spo艂ecznym - Joanna Su艂kowska, Robert Seliga 25
2.1. Istota marketingu partnerskiego i spo艂ecznego 26
2.2. Ilustracja empiryczna 31
Streszczenie/Summary 34
Bibliografia 34

3. Determinanty orientacji na klienta w nowoczesnym zarz膮dzaniu zak艂adem opieki zdrowotnej - Grzegorz Zieli艅ski 37
3.1. Orientacja na klienta w podej艣ciu projako艣ciowym 37
3.2. Specyfika us艂ug zdrowotnych 39
3.3. Orientacja na klienta w zak艂adach opieki zdrowotnej 41
Streszczenie/Summary 46
Bibliografia 46

4. Zarz膮dzanie relacjami z klientem o niskiej warto艣ci dla przedsi臋biorstwa - Edyta Rudawska 49
4.1. Klient wa偶ny i wa偶niejszy 49
4.2. Kszta艂towanie optymalnego portfela klient贸w w firmie 51
4.3. Strategie nakierowane na wzrost atrakcyjno艣ci klient贸w o niskiej warto艣ci dla przedsi臋biorstwa 54
4.4. Strategie skierowane do klient贸w nieatrakcyjnych dla przedsi臋biorstwa 56
4.5. Rezygnacja z obs艂ugi klient贸w 58
Streszczenie/Summary 60
Bibliografia 61

5. Marketing dozna艅 a dzia艂ania instytucji kultury w Polsce - Barbara Mr贸z-Gorgo艅 63
5.1. Marketing dozna艅 63
5.1.1. Marketing dozna艅 - definicja i znaczenie 64
5.1.2. Marketing do艣wiadcze艅 a marketing sensoryczny 66
5.1.3. Wsp贸艂cze艣ni odbiorcy kultury 67
5.2. Instytucje kultury w Polsce 68
5.2.1. Instytucja kultury - poj臋cie i znaczenie 68
5.2.2. Pa艅stwowe instytucje kultury w Polsce 69
5.2.3. Pozarz膮dowe i prywatne instytucje kultury w Polsce 70
5.3. Marketing dozna艅 - przyk艂ady 73
5.3.1. Opera Wroc艂awska 73
5.3.2. Muzeum Powstania Warszawskiego 73
5.3.3. MS2 74
Streszczenie/Summary 76
Bibliografia 77

6. Wykorzystanie experiential marketing w kreowaniu wizerunku firmy - Kinga Stopczy艅ska 79
6.1. Wizerunek firmy 80
6.1.1. Typy wizerunku organizacji 81
6.1.2. Cykl 偶ycia wizerunku 82
6.1.2.1. Faza zaistnienia 83
6.1.2.2. Faza rozwoju 83
6.1.2.3. Faza utrzymania 84
6.1.2.4. Faza konkurowania 84
6.1.2.5. Faza zmian 85
6.2. Experiential marketing, czyli jak budowa膰 wizerunek oparty na do艣wiadczeniach klienta? 85
6.2.1. Experiential marketing w IKEA - studium przypadku 87
6.2.2. Miasteczko telewizji "n" 88
Streszczenie/Summary 89
Bibliografia 90

7. Wykorzystanie nowych koncepcji marketingowych w przemy艣le targowym - Ma艂gorzata Legi臋d藕-Ga艂uszka 91
7.1. Targi - historia i wsp贸艂czesno艣膰 91
7.2. Targi - nowoczesny instrument marketingowy 93
7.3. Nowy paradygmat targ贸w 95
Streszczenie/Summary 101
Bibliografia 101

8. Zarz膮dzanie marketingowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsi臋biorstwach produkcyjnych sektora M艢P - Danuta Janczew颅ska 103
8.1. Zarz膮dzanie marketingowo-logistyczne przedsi臋biorstwem produkcyjnym 104
8.2. Zarz膮dzanie marketingowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsi臋biorstwach produkcyjnych w sektorze M艢P 107
8.3. Proces zaopatrzenia w przedsi臋biorstwie produkcyjnym w sektorze M艢P na przyk艂adzie bada艅 w艂asnych w bran偶y cukierniczej 111
Streszczenie/Summary 115
Bibliografia 116

9. Informacja rynkowa a podejmowanie decyzji w przedsi臋biorstwach transportowych - Danuta Ruci艅ska 117
9.1. Przedsi臋biorstwo transportowe i specyfi ka jego funkcjonowania w XXI wieku 118
9.2. Wiedza i informacje podstaw膮 podejmowania decyzji w przedsi臋biorstwie 120
9.3. 殴r贸d艂a i sposoby pozyskiwania informacji rynkowych 122
9.4. Zakres informacji rynkowej przedsi臋biorstwa transportowego 124
9.5. Syntetyczna prezentacja wynik贸w przeprowadzonych bada艅 na przyk艂adzie wybranych przedsi臋biorstw 127
Streszczenie/Summary 132
Bibliografia 132

10. Kreowanie polskiej marki na rynku mi臋dzynarodowym. Studium przypadk贸w na przyk艂adach z polskiej gospodarki morskiej - Marek Grzybowski 135
10.1. Kreowanie marki na rynku B2B 135
10.2. Polskie silne marki na morskim rynku B2B 137
10.3. Port Gdynia - kreowanie marki na rynku B2B 138
10.4. Przedsi臋biorstwo CRIST - pozycjonowanie marki na rynku offshore 140
Streszczenie/Summary 142
Bibliografia 142

11. Measuring the Financial Aspects of Brand Extensions - Krzysztof J. Chmielewski 145
11.1. Brand extension framework 145
11.2. Financial assessment of brand extensions 148
11.3. Risks of brand extensions 151
Summary/Streszczenie 153
Bibliography 153

12. The Crisis of Marketing Communication in the Era of Social Media - Wioleta Kucharska 155
12.1. Marketing communication crisis 155
12.2. Social media 156
12.3. Marketing Communication in Social Network 158
12.4. Practitioners about social media 159
Summary/Streszczenie 162
Bibliography 163

13. Systemy rekomendacji w mediach spo艂eczno艣ciowych - Krzysztof Flis 165
13.1. Rola rekomendacji spo艂eczno艣ciowej 166
13.2. Analiza informacji dost臋pnych w popularnych mediach spo艂eczno艣ciowych 167
13.3. Dalsze pytania i badania 169
Streszczenie/Summary 170
Bibliografia 171

14. Application New Technology in Marketing - Agnieszka Dejnaka 173
14.1. Marketing communication by means of augmented reality 173
14.2. "Virtual worlds" as a space for communication activities 176
14.3. Blogs as a contemporary form of e-communication 177
Summary/Streszczenie 180
Bibliography 180

Dodaj do koszyka Trendy i wyzwania wsp

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.