Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21 - Onepress
ISBN: 978-83-7941-558-8
stron: 183, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 52,84 zł (poprzednio: 63,66 zł)
Oszczędzasz: 17% (-10,82 zł)
Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarzÄ…dzajÄ…cy organizacjami muszÄ… nadążać za zmieniajÄ…cym siÄ™ rynkiem i oczekiwaniami nabywców. PrzedsiÄ™biorstwa, które pragnÄ… siÄ™ rozwijać i zająć mocnÄ… pozycjÄ™ na rynku muszÄ… antycypować nadchodzÄ…ce zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. NiewÄ…tpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach dziaÅ‚ania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych konÂcepcji marketingowych.
Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujÄ…cych tak praktyków, jak i badaczy marketingu. ZnajdujÄ… siÄ™ tu rozważania dotyczÄ…Âce zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz ksztaÅ‚towania marki i perspektyw jaÂkie wnoszÄ… nowe media.
Osoby które kupowały "Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- O współczesnych praktykach genderyzacji ciała 76,67 zł, (6,90 zł -91%)