reklama - zainteresowany?

Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21 - Onepress

Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21
ebook
Autor: Monika Boguszewicz-Kreft
ISBN: 978-83-7941-558-8
stron: 183, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 52,84 zł (poprzednio: 63,66 zł)
Oszczędzasz: 17% (-10,82 zł)

Dodaj do koszyka Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

Tagi: Ekonomia | Marketing

Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych kon­cepcji marketingowych.

Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczą­ce zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania marki i perspektyw ja­kie wnoszą nowe media.

Dodaj do koszyka Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

 

Osoby które kupowały "Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O współczesnych praktykach genderyzacji ciaÅ‚a

Dodaj do koszyka Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.