reklama - zainteresowany?

Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) - Onepress

Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
Autor: Ann Handley, C.C. Chapman
Tytuł oryginału: Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
Tłumaczenie: Sławomir Kupisz
ISBN: 978-83-246-3430-9
stron: 304, Format: 158x235 , okładka: miękka
Data wydania: 2012-01-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Tagi: Public Relations

Jak wirtualni kowboje robią to online?

  • Blogi, które uzależniają jak narkotyk
  • Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki
  • Wideo oglądane z zapartym tchem
  • E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał
  • Webinaria (i wiele, wiele innych)

Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi!

Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ!

Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!

  • Dowiedz się, jak pisać, co pisać, kiedy i do kogo.
  • Daj wyraz własnemu, niepowtarzalnemu punktowi widzenia i stylowi.
  • Poznaj zasady konstruowania ekscytującej i wciągającej narracji.
  • Zobacz, na czym polega potęga dobrej fotografii.
  • Odkryj tajemnicę sukcesu poczytnych blogów.
  • Twórz rozchwytywane podcasty, porywające filmiki wideo i poczytne e-booki.

Ann Handley (annhandley.com) — dyrektor programowa w MarketingProfs, bogatym i rzetelnym źródle łatwo dostępnych informacji dla ponad 365 tysięcy subskrybentów. Jako autorka z pasją tworzenia dobrych treści pisze i bloguje na temat biznesu online, marketingu, a czasem po prostu życia.

C.C. Chapman (cc-chapman.com) — mocno związany z mediami przedsiębiorca i ekspert w dziedzinie marketingu. Jego najnowszym projektem jest DigitalDads.com — miejsce, w którym każdy tata może na chwilę stać się chłopcem.

Dodaj do koszyka Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

 

Osoby które kupowały "Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)", wybierały także:

  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach
  • Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach
  • Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Dodaj do koszyka Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Spis treści

Dodaj do koszyka Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.