reklama - zainteresowany?

Toyota pod ostrzałem - Onepress

Toyota pod ostrzałem
Autor: Liker Jeffrey K., Ogden Timothy N.
ISBN: 978-8-3774-6110-5
stron: 272, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 46,21 zł (poprzednio: 59,24 zł)
Oszczędzasz: 22% (-13,03 zł)

Dodaj do koszyka Toyota pod ostrzałem

Tagi: Motywacja | ZarzÄ…dzanie

Prawdziwa opowieść o akcjach serwisowych Toyoty.

Przez kilkadziesiÄ…t lat Toyota wyznaczaÅ‚a standardy, które byÅ‚y przedmiotem zazdroÅ›ci i wzorem do naÅ›ladowania dla organizacji z caÅ‚ego Å›wiata. Jej legendarne zasady zarzÄ…dzania i filozofia biznesu po raz pierwszy przedstawiona w popularnej książce Jeffreya K. Likera Droga Toyoty zmieniÅ‚y w Å›wiecie biznesu poglÄ…d na to, jak może wyglÄ…dać idealnie prowadzona dziaÅ‚alność.

Jeffrey K. Liker i Thimothy N. Ogden, majÄ…c bezprecedensowy dostÄ™p do fabryk Toyoty na caÅ‚ym Å›wiecie, zbadali od Å›rodka, w jaki sposób korporacja podjęła wyzwania rzucone przez recesjÄ™ i kryzys wywoÅ‚any akcjami serwisowymi w latach 2009-2010. W obydwu przypadkach przedsiÄ™biorstwo zostaÅ‚o wytrÄ…cone z równowagi, ale dziÄ™ki temu zrozumiano, że najważniejszÄ… przyczynÄ… kÅ‚opotów byÅ‚o nieprzestrzeganie wÅ‚asnych zasad. Niemniej jednak Toyota nadal posiadaÅ‚a silne fundamenty i w koÅ„cu wyszÅ‚a znacznie wzmocniona z najwiÄ™kszego kryzysu w swojej powojennej historii.

SzczegóÅ‚owa relacja z wydarzeÅ„ zwiÄ…zanych z recesjÄ… i wezwaniami do serwisów zawarta w Toyocie pod ostrzaÅ‚em stanowiÄ… dla każdego lidera cenne lekcje, jak przetrwać i poradzić sobie w choćby najwiÄ™kszym kryzysie:

  • reakcja na kryzys musi zaczynać siÄ™ od stworzenia silnej kultury dÅ‚ugo przed jego nadejÅ›ciem
  • kultura liczy siÄ™ bardziej niż decyzje podejmowane przez dyrekcjÄ™
  • inwestowanie w ludzi, nawet podczas gÅ‚Ä™bokiej recesji, stanowi najpewniejszÄ… drogÄ™ do dÅ‚ugotrwaÅ‚ej zyskownoÅ›ci

Ponieważ kultura Toyoty opiera siÄ™ na takich wÅ‚aÅ›nie zasadach, firma nie musiaÅ‚a zatrudniać armii prawników, specjalistów od marketingu oraz public relations do gaszenia pożaru. Zamiast tego zwiÄ™kszyÅ‚a wysiÅ‚ki, aby przestrzegać fundamentalnych zasad i wrócić do podstaw. Wychodzenie z kryzysu rozpoczęła 70 lat temu, gdy po raz pierwszy wprowadzono jej kulturÄ™ organizacyjnÄ….

Zastosuj lekcje zawarte w Toyocie pod ostrzałem, a do każdego nadchodzącego kryzysu będziesz podchodził spokojnie, odpowiedzialnie i skutecznie zgodnie z Drogą Toyoty.

Jeffrey K. Liker jest autorem bestsellera Droga Toyoty i dziesięciu innych książek. Jest profesorem technik przemysłowych i informacyjnych University of Michigan, a także doradcą i prelegentem we własnej firmie konsultingowej The Toyota Way Academy.

Timothy N. Ogden jest wspóÅ‚zaÅ‚ożycielem Sona Partners oraz pisarzem i redaktorem, który przygotowaÅ‚ prawie dwadzieÅ›cia książek dla dużych wydawców. Jego teksty publikowano miÄ™dzy innymi w „Harward Business Review”, „Stanford Social Innovation Review”, „Strategy+Leadership” oraz portalu Miller-McCune.


Ci, którzy w obecnym klimacie domysÅ‚ów i spekulacji spisujÄ… ToyotÄ™ na straty, popeÅ‚niajÄ… poważny bÅ‚Ä…d i powinni przeczytać tÄ™ książkÄ™, żeby poznać fakty. Toyota to przedsiÄ™biorstwo, które wykorzysta obecne problemy do zrobienia kolejnego kroku na drodze niepohamowanego rozwoju.
- Charles Baker, byÅ‚y gÅ‚ówny inżynier i wiceprezes do spraw badawczo-rozwojowych Honda of America

Jak Toyota zrobiÅ‚a gÅ‚Ä™boki rachunek sumienia, aby zrozumieć, co poszÅ‚o źle, tak my powinniÅ›my skorzystać z okazji i wyciÄ…gnąć naukÄ™ z kÅ‚opotów tej firmy. Książka ta pokazuje, że sytuacja byÅ‚a w rzeczywistoÅ›ci znacznie bardziej skomplikowana, subtelna i niepewna niż widzieliÅ›my w wiadomoÅ›ciach.
- John Y. Shook, dyrektor i prezes Lean Enterprise Institute

Dodaj do koszyka Toyota pod ostrzałem

 

Osoby które kupowały "Toyota pod ostrzałem", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II

Dodaj do koszyka Toyota pod ostrzałem

Spis treści

Dodaj do koszyka Toyota pod ostrzałem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.