The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies - Onepress
ISBN: 978-83-8220-843-6
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2022-06-30
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,08 zł (poprzednio: 22,45 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,37 zł)
Osoby które kupowały "The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies", wybierały także:
- Mindf*ck szefa. 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Zasada 80/20 rz 39,89 zł, (17,95 zł -55%)
- Budowanie zaanga 67,00 zł, (30,15 zł -55%)
- Stw 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- Mindf*ck szefa. 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
Spis treści
The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies eBook -- spis treści
Introduction 7
Grażyna Golik-Górecka – The Concept and Essence, Analysis and Standards of Good and Best Practices / Pojęcie i istota, analizy i standardy dobrych i najlepszych praktyk 9
Wojciech Grzegorczyk – Analysis of Marketing Activities of a Trading Company – Nochem Sp. z o.o / Analiza działań marketingowych firmy handlowej – Nochem Sp. z o.o. 19
Emilian Gwiaździński, Aron-Axel Wadlewski – A Loyalty Program in the Area of Digital Transformation Based on the Example of the Costa Coffee Brand / Programy lojalnościowe w erze transformacji cyfrowej na przykładzie marki Costa Coffee 27
Wioletta Krawiec – Forms and Methods of Internationalization of Enterprises – The Case Study of Polish Manufacturer of Household Furniture / Formy i metody internacjonalizacji przedsiębiorstw: studium przypadku polskiego producenta mebli domowych 39
Aneta Olejniczak – Evidence of Effectiveness of Viral Marketing Based on Case Studies / Dowody skuteczności marketingu wirusowego na podstawie studiów przypadków 51
Anna Sibińska – Exploring Business Model Innovation Process: Evidences from a Czech Virtual Reality Start-up / Proces innowacji modelu biznesowego: studium przypadku czeskiego startupu działającego w sektorze wirtualnej rzeczywistości 67
Kamila Szymańska – Using of Portfolio Brand Strategy – The Case Study of Łódzki Dom Kultury / Wykorzystanie strategii portfolio marek – przykład Łódzkiego Domu Kultury 79
Jacek Dąbrowski – Use of Digital Marketing Tools in Companies from the Financial Sector in the Era of COVID-19 Pandemic / Wykorzystanie narzędzi marketingu cyfrowego w firmach z sektora finansowego w dobie pandemii COVID-19 91
Wioletta Fabicka – CSR as an Element of a Marketing Strategy – The Example of IKEA / CSR jako element strategii marketingowej na przykładzie IKEA 101
Małgorzata Michałus – Business Relations and Networking as One of the Best Marketing Practices / Relacje biznesowe i networking jako jedna z najlepszych praktyk marketingowych 117
Oliwia Skonieczka – Discounts and Rebates / Zniżki i rabaty 125
Maimoona Selinah Mabena, Geraldine Tatiana Diaz Riaño – Building Brand Image among Modern Individual Customers – Case Study of Starbucks Corporation / Budowanie wizerunku marki wśród współczesnych konsumentów indywidualnych – studium przypadku Starbucks Corporation 139
List of charts, tables and figures 149