The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies - Onepress
ebook
Autor: Kamila SzymaISBN: 978-83-8220-843-6
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2022-06-30
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,98 zł (poprzednio: 22,20 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,22 zł)
Tagi: Zarz
Osoby które kupowały "The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies", wybierały także:
- Mindf*ck szefa. 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Notion w godzin 88,87 zł, (39,99 zł -55%)
- Zasada 80/20 rz 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Budowanie zaanga 67,00 zł, (30,15 zł -55%)
- Stw 59,00 zł, (26,55 zł -55%)