reklama - zainteresowany?

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies - Onepress

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies
ebook
Autor: Kamila Szyma
ISBN: 978-83-8220-843-6
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2022-06-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,08 zł (poprzednio: 22,45 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,37 zł)

Dodaj do koszyka The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies

Tagi: Zarz

Ksi

Dodaj do koszyka The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies

 

Osoby które kupowały "The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies", wybierały także:

  • Mindf*ck szefa.
  • Zasada 80/20 rz
  • Budowanie zaanga
  • Stw
  • Mindf*ck szefa.

Dodaj do koszyka The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies

Spis treści

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies eBook -- spis treści

Introduction      7

 

Grażyna Golik-Górecka – The Concept and Essence, Analysis and Standards of Good and Best Practices / Pojęcie i istota, analizy i standardy dobrych i najlepszych praktyk   9

Wojciech Grzegorczyk – Analysis of Marketing Activities of a Trading Company – Nochem Sp. z o.o / Analiza działań marketingowych firmy handlowej – Nochem Sp. z o.o.     19

Emilian Gwiaździński, Aron-Axel Wadlewski – A Loyalty Program in the Area of Digital Transformation Based on the Example of the Costa Coffee Brand / Programy lojalnościowe w erze transformacji cyfrowej na przykładzie marki Costa Coffee 27

Wioletta Krawiec – Forms and Methods of Internationalization of Enterprises – The Case Study of Polish Manufacturer of Household Furniture / Formy i metody internacjonalizacji przedsiębiorstw: studium przypadku polskiego producenta mebli domowych       39

Aneta Olejniczak – Evidence of Effectiveness of Viral Marketing Based on Case Studies / Dowody skuteczności marketingu wirusowego na podstawie studiów przypadków             51

Anna Sibińska – Exploring Business Model Innovation Process: Evidences from a Czech Virtual Reality Start-up / Proces innowacji modelu biznesowego: studium przypadku czeskiego startupu działającego w sektorze wirtualnej rzeczywistości     67

Kamila Szymańska – Using of Portfolio Brand Strategy – The Case Study of Łódzki Dom Kultury / Wykorzystanie strategii portfolio marek – przykład Łódzkiego Domu Kultury           79

Jacek Dąbrowski – Use of Digital Marketing Tools in Companies from the Financial Sector in the Era of COVID-19 Pandemic / Wykorzystanie narzędzi marketingu cyfrowego w firmach z sektora finansowego w dobie pandemii COVID-19          91

Wioletta Fabicka – CSR as an Element of a Marketing Strategy – The Example of IKEA / CSR jako element strategii marketingowej na przykładzie IKEA             101

Małgorzata Michałus – Business Relations and Networking as One of the Best Marketing Practices / Relacje biznesowe i networking jako jedna z najlepszych praktyk marketingowych     117

Oliwia Skonieczka – Discounts and Rebates / Zniżki i rabaty        125

Maimoona Selinah Mabena, Geraldine Tatiana Diaz Riaño – Building Brand Image among Modern Individual Customers – Case Study of Starbucks Corporation / Budowanie wizerunku marki wśród współczesnych konsumentów indywidualnych – studium przypadku Starbucks Corporation  139

 

List of charts, tables and figures              149

Dodaj do koszyka The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.