The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies - Onepress

ebook
Autor: Kamila SzymaISBN: 978-83-8220-843-6
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2022-06-30
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,08 zł (poprzednio: 22,45 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,37 zł)
Tagi: Zarz
Osoby które kupowały "The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises. The Marriage of Science and Business - Case Studies", wybierały także:
- Psychologia szefa 1. Szef to zaw 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- Scrum. O zwinnym zarz 78,42 zł, (14,90 zł -81%)
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumie 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Szef, kt 67,73 zł, (14,90 zł -78%)