reklama - zainteresowany?

Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę - Onepress

Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę
Autor: Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski
ISBN: 83-246-2440-6
stron: 248, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2009-09-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,00 zł

Dodaj do koszyka Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę

Tagi: OUTLET | Public Relations

Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje.
Katarzyna Kolenda-Zaleska
Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników.
Monika Olejnik
Gdybyśmy naszych rodzimych przywódców społecznych nazwali politykami, to równie dobrze kierowcę buldożera możemy nazwać architektem krajobrazu.
Sebastian Chachołek
Nasi politycy zamiast o RP, myślą o PR.
Wiesław Gałązka


Andrzej Mleczko
Jeśli wiesz, jak wygląda spin doktor, to jest to zwyczajny ściemniacz, który kreuje własny wizerunek za kasę swojego klienta. Twarzą prawdziwego spin doktora są słupki popularności jego szefa.
Marek Skała
Ilość wydanych w czasie wyborów pieniędzy nie zawsze decyduje o sukcesie. Nie zastąpią one pomysłu na kampanię, świetnego hasła, nie zapewnią społecznego entuzjazmu i wielu innych rzeczy, składających się na udaną kampanię.
Wojciech K. Szalkiewicz
Zaraza się szerzy. Ale problemem nie jest tylko zawracanie głowy opinii publicznej głupotami i utrata powagi przez ważne organy państwa. Problemem jest to, że organy publiczne myślą o głupotach i głupotami się zajmują.
Jacek Żakowski

Patroni medialni:



Dodaj do koszyka Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę

 

Osoby które kupowały "Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę", wybierały także:

  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • ZarzÄ…dzanie ryzykiem walutowym
  • Serwis firmowy. Od pomysÅ‚u do gotowej witryny. Poradnik menedżera
  • Jak zarzÄ…dzać zespoÅ‚em handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

Dodaj do koszyka Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę

Spis treści

Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieni

Dodaj do koszyka Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.