Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę - Onepress
Autor: Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski
ISBN: 83-246-2440-6
stron: 248, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2009-09-11
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,00 zł
ISBN: 83-246-2440-6
stron: 248, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2009-09-11
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,00 zł
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje.Katarzyna Kolenda-Zaleska
Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników.Monika Olejnik
Gdybyśmy naszych rodzimych przywódców społecznych nazwali politykami, to równie dobrze kierowcę buldożera możemy nazwać architektem krajobrazu.Sebastian Chachołek
Nasi politycy zamiast o RP, myślą o PR.Wiesław Gałązka
Andrzej MleczkoJeśli wiesz, jak wygląda spin doktor, to jest to zwyczajny ściemniacz, który kreuje własny wizerunek za kasę swojego klienta. Twarzą prawdziwego spin doktora są słupki popularności jego szefa.Marek SkałaIlość wydanych w czasie wyborów pieniędzy nie zawsze decyduje o sukcesie. Nie zastąpią one pomysłu na kampanię, świetnego hasła, nie zapewnią społecznego entuzjazmu i wielu innych rzeczy, składających się na udaną kampanię.Wojciech K. SzalkiewiczZaraza się szerzy. Ale problemem nie jest tylko zawracanie głowy opinii publicznej głupotami i utrata powagi przez ważne organy państwa. Problemem jest to, że organy publiczne myślą o głupotach i głupotami się zajmują.Jacek Żakowski
Patroni medialni:
Osoby które kupowały "Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę", wybierały także:
- Urodziłeś się bogaty 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Urodziłeś się bogaty 32,90 zł, (16,45 zł -50%)
- Zarządzanie ryzykiem walutowym 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II 47,00 zł, (23,50 zł -50%)