Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II - Onepress
Tytuł oryginału: Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II
ISBN: 978-83-246-3487-3
stron: 392, Format: ebook
Data wydania: 2011-05-31
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 23,50 zł (poprzednio: 47,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-23,50 zł)
Jak być szefem, pozostając człowiekiem
- Miękkie zarządzanie, przejrzyste reguły
- Typologia stylów zarządzania zespołami handlowymi
- Dział, który się opłaca; narzędzia, które działają
- Błędy menedżerów oraz ich podwładnych
- Utrzymywanie stałego poziomu sprzedaży w zmiennych czasach
- Kierowanie zespołem sprzedawców dóbr szybkozbywalnych
Skuteczność dobrego szefa sprzedaży
Pierwsze wydanie tej książki stworzone zostało z myślą o handlowcach, którzy pracują w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Dzięki trafnym spostrzeżeniom i wnikliwym analizom oraz licznym przykładom niejeden menedżer wyszedł obronną ręką z wielu trudnych sytuacji.
Minęło trochę czasu. Co się zmieniło? Książka stała się obowiązkową pozycją w biblioteczkach szefów działów handlowych oraz zyskała sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zła -- świat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarło także do Polski. Praca sprzedawców stała się jeszcze trudniejsza, a ich przełożeni zmuszeni są do radzenia sobie z kierowaniem zespołem w tych wyjątkowych okolicznościach.
Czas zatem na aktualizację. Przestań z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoła. Uzbrój się w kompendium traktujące o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkę o narastającym stresie, spadku wiary we własne możliwości, blokującej działanie recesji -- i o tym, jak sobie radzić.
- Dobór właściwych ludzi, nieustanny rozwój, stałe motywowanie, prawidłowe kierowanie.
- Kooperatywny styl zarzÄ…dzania.
- Sprawne prowadzenie działu w okresie zmian i trudności na rynku.
- Przewodzenie zespołom z branży FMCG.
- Najczęściej popełniane błędy -- wpadki handlowców i szefów sprzedaży.
- Wiedza psychologiczna i zarządzanie podczas recesji, wejścia do nowej firmy, spadków wyników sprzedaży, wstrząsów w zespole handlowców.
- Warunki pracy przedstawicieli i dyrektorów sprzedaży w Polsce.
Osoby które kupowały "Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II", wybierały także:
- Urodziłeś się bogaty 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Urodziłeś się bogaty 32,90 zł, (16,45 zł -50%)
- Zarządzanie ryzykiem walutowym 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Maxxxymy Skowrona. Wydanie Pierwsze Poprawione 24,00 zł, (12,00 zł -50%)
Spis treści
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II eBook -- spis treści
Wstęp (7)
Rozdział 1. Rola szefa sprzedaży (11)
- Między młotem a kowadłem (11)
Rozdział 2. Handlowcy i zespół sprzedażowy (25)
- Zespół handlowy (25)
- Rekrutacja handlowców (34)
- Motywowanie handlowców (50)
- Co motywuje polskich handlowców i ich szefów? (68)
- Co motywuje polskich handlowców w firmach farmaceutycznych? (81)
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego (85)
- Gwiazda w zespole - zagrożenia (94)
- Zwalnianie handlowców (100)
Rozdział 3. Rozwój handlowców (111)
- Szkolenia i dojrzewanie handlowców (111)
- Błędy coachingu handlowego (120)
- Typy przedstawicieli handlowych (131)
Rozdział 4. Osoba szefa (145)
- Miękko zarządzający szef sprzedaży (145)
- Twardy szef (152)
- Prawidłowo zarządzający szef (164)
- W jaki sposób dobrze zarządzający szef sprzyja rozwojowi swoich handlowców? (182)
- Asertywność i prawidłowa komunikacja szefa (197)
- Błędy szefów sprzedaży (215)
- Kiedy szef traci pracÄ™ w firmie (234)
Rozdział 5. Trudne sytuacje menedżera sprzedaży (245)
- Pierwsze dni szefa sprzedaży w firmie (245)
- Zbyt dużo produktów w zbyt dużych regionach (258)
- Kierowanie zespołem handlowym w okresie zmian (269)
- Co robić, gdy spada sprzedaż? (280)
- Kierowanie zespołem handlowym podczas recesji (291)
- Wsparcie dla handlowców, którzy tracą pewność siebie (299)
- Gdy handlowiec chce odejść (321)
Rozdział 6. Kierowanie zespołem FMCG (331)
- Pierwsze kroki (334)
- Budowa autorytetu przedstawiciela (341)
- Spotkania szefa z zespołem (348)
- Budowanie zaufania (355)
- Jak to jest być liderem? (363)
Dodatek. Narzędzia w pracy menedżera sprzedaży (369)
Epilog (383)