reklama - zainteresowany?

Technologie cyfrowe w biznesie - Onepress

Technologie cyfrowe w biznesie
ebook
Autor: Dominika Kaczorowska-Spychalska, Bogdan Gregor
ISBN: 978-83-012-1437-1
stron: 260, Format: ebook
Data wydania: 2021-01-28
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 55,20 z艂 (poprzednio: 68,15 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-12,95 z艂)

Dodaj do koszyka Technologie cyfrowe w biznesie

Tagi: Zarz

Kompleksowe opracowanie dotycz

Dodaj do koszyka Technologie cyfrowe w biznesie

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Technologie cyfrowe w biznesie", wybiera艂y tak偶e:

  • Emigracja jako do
  • Taking Tinkercad to the Next Level. Enhance your ability to design, model, and 3D print with one of the most intuitive CAD programs
  • Working with Microsoft Forms and Customer Voice
  • Konkursy jako
  • Mastering Salesforce Experience Cloud. Strategies for creating powerful customer interactions

Dodaj do koszyka Technologie cyfrowe w biznesie

Spis tre艣ci

Technologie cyfrowe w biznesie eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • Wst臋p
  • I. SYSTEMY INFORMATYCZNE JAKO聽FUNDAMENT PRZEDSI臉BIORSTWA聽4.0
    • Wprowadzenie
    • 1.1. Rozw贸j system贸w informatycznych
    • 1.2. Generowanie i聽przetwarzanie danych
    • 1.3. Internet Rzeczy
    • 1.4. Big Data
    • 1.5. Chmura obliczeniowa
    • 1.6. Sztuczna inteligencja
    • 1.7. Struktury system贸w ekosystem technologii cyfrowych
    • 1.8. Informatyczne wspomaganie proces贸w biznesowych
    • 1.9. Bezpiecze艅stwo danych
    • 1.10. Implementacja
    • Podsumowanie
    • PRAKTYCZNIE RZECZ UJMUJ膭C
  • II. ZARZ膭DZANIE W聽WARUNKACH REWOLUCJI聽CYFROWEJ
    • Wprowadzenie
    • 2.1. Klasyczne podej艣cie do zasad konkurowania na rynku
    • 2.2. Wsp贸艂czesne trendy wyznaczaj膮ce nowe regu艂y聽konkurowania
    • 2.3. Nowe wzorce konkurowania w聽cyfrowym 艣wiecie
    • 2.4. Nowa logika wykorzystywania zasob贸w ludzkich
    • Podsumowanie
    • PRAKTYCZNIE RZECZ UJMUJ膭C
  • III. PRZEDSI臉BIORSTWO 4.0 KONSEKWENCJE DLA聽RYNKU PRACY I聽IMPLIKACJE W聽OBSZARZE ZARZ膭DZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
    • Wprowadzenie
    • 3.1. Automatyzacja proces贸w a聽zagro偶enie utrat膮 miejsc pracy
    • 3.2. Przemys艂 4.0 a聽wymagania kompetencyjne i聽zagro偶enie wykluczeniem cyfrowym na rynku pracy
    • 3.3. Podstawowe tendencje w聽sferze zarz膮dzania zasobami ludzkimi Przedsi臋biorstw 4.0
    • 3.4. Szanse i聽zagro偶enia zwi膮zane z聽zarz膮dzaniem zasobami ludzkimi Przedsi臋biorstw 4.0
    • Podsumowanie
    • PRAKTYCZNIE RZECZ UJMUJ膭C
  • IV. MARKETING ERY TECHNOLOGII聽CYFROWYCH
    • Wprowadzenie
    • 4.1. Marketing oparty na danych
    • 4.2. Homo cyber konsument a聽technologia
    • 4.3. W kierunku AI Marketingu
    • 4.4. Marketing wobec wyzwa艅 technologii cyfrowych
    • Podsumowanie
    • PRAKTYCZNIE RZECZ UJMUJ膭C
  • V. INTELIGENTNA LOGISTYKA I聽INTELIGENTNY 艁A艃CUCH DOSTAW
    • Wprowadzenie
    • 5.1. Rewolucje przemys艂owe ku inteligentnym procesom聽i聽strukturom
    • 5.2. Przemys艂 4.0 i聽jego implikacje dla logistyki
    • 5.3. Rozw贸j inteligentnych 艂a艅cuch贸w dostaw
    • 5.4. Najwa偶niejsze sk艂adniki inteligentnych 艂a艅cuch贸w dostaw
      • 5.4.1. Chmurowe platformy wsp贸艂pracy
      • 5.4.2. Automatyzacja proces贸w, boty i聽koboty
      • 5.4.3. Cyfrowe bli藕ni臋ta
      • 5.4.4. Mg艂a obliczeniowa
    • Podsumowanie
    • PRAKTYCZNIE RZECZ UJMUJ膭C
  • VI. WP艁YW TECHNOLOGII CYFROWYCH NA SYSTEM INFORMACYJNY RACHUNKOWO艢CI PRZEDSI臉BIORSTW聽4.0
    • Wprowadzenie
    • 6.1. System informacyjny rachunkowo艣ci w聽Przedsi臋biorstwie聽1.0, 2.0, 3.0
    • 6.2. Nowe technologie i聽ich wp艂yw na system rachunkowo艣ci
    • 6.3. System informacyjny rachunkowo艣ci w聽Przedsi臋biorstwie聽4.0
    • 6.4. Rola i聽zadania specjalist贸w w聽zakresie rachunkowo艣ci w聽Przedsi臋biorstwie 4.0
    • Podsumowanie
    • PRAKTYCZNIE RZECZ UJMUJ膭C
  • VII. BUSINESS INTELLIGENCE Z聽PERSPEKTYWY ROZWOJU INTELIGENTNYCH PRZEDSI臉BIORSTW
    • Wprowadzenie
    • 7.1. Uwarunkowania wsp贸艂czesnego 艣rodowiska biznesu
    • 7.2. Wiedza jako kluczowy zas贸b w聽warunkach rewolucji聽cyfrowej
    • 7.3. Business Intelligence w聽procesach decyzyjnych przedsi臋biorstw opartych na danych
    • 7.4. Rola Business Intelligence we wsp贸艂czesnej organizacji w聽艣wietle wynik贸w bada艅
    • Podsumowanie
    • PRAKTYCZNIE RZECZ UJMUJ膭C
  • VIII. 殴R脫D艁A SUKCESU PRZEDSI臉BIORSTWA W聽ERZE TECHNOLOGII CYFROWYCH W聽ASPEKCIE WYBRANYCH TEORII EKONOMICZNYCH
    • Wprowadzenie
    • 8.1. Paradoksy wsp贸艂czesnego rynku, gospodarki, ekonomii
    • 8.2. Cztery N wsp贸艂czesnej ekonomii i聽zarz膮dzania
    • 8.3. Ekosystem rozwojowy konkurowanie w聽nowych czasach
    • Podsumowanie
  • ZAKO艃CZENIE
  • O AUTORACH
  • KOMENTARZY EKSPERCKICH UDZIELILI:
  • BIBLIOGRAFIA
  • NETOGRAFIA
  • PRZYPISY

Dodaj do koszyka Technologie cyfrowe w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.