reklama - zainteresowany?

Sztuka rozpoczynania - Onepress

Sztuka rozpoczynania
Autor: Guy Kawasaki
Tytuł oryginału: The Art of the Start: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
TÅ‚umaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 83-246-0802-8
stron: 240, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-03-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Sztuka rozpoczynania

Tagi: Mała firma | Marketing | Zarządzanie

Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących

  • Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez Å›wiat
  • Nie cofaj siÄ™ przed trudnymi projektami
  • Odważnie siÄ™gaj gwiazd

Do biegu, gotowy... START!
Każde przedsięwzięcie zaczyna się od marzenia, idei, inspiracji albo obsesji. Jednak droga od pomysłu do jego realizacji jest długa, kręta i wyboista. Zapał szybko gaśnie, a to, co wydawało się wspaniałym planem gwarantującym sukces, nagle staje się mdłe, nijakie i bez wyrazu. Dlatego tak ważne jest, żeby już na samym początku opracować skuteczny scenariusz działania i ściśle się go trzymać.

Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację. Znajdziesz w niej odpowiedzi na dręczące Cię pytania i wsparcie niezbędne do tego, aby przeprowadzić projekt do końca. Dowiedz się, jak:

  • wytrzasnąć spod ziemi pieniÄ…dze dla swojej firmy,
  • otaczać siÄ™ najlepszymi pracownikami,
  • zbudować silnÄ… markÄ™,
  • zabÅ‚ysnąć w mediach,
  • rozÅ‚ożyć konkurencjÄ™ na Å‚opatki.

"Stworzyłem markę znaną na całym świecie, ale po przeczytaniu tej książki miałem niepohamowaną ochotę rzucić moją firmę i zacząć wszystko od początku. Książka Guya odkryła przede mną tyle rzeczy, o których nie miałem pojęcia, i rozwiała tyle moich iluzji, że czytałem ją jak najlepszą powieść. Chciałbym być bankiem, do którego zwrócą się ludzie po jej przeczytaniu"
Jay Conrad Levinson,
autor książek z serii Marketing partyzancki

Dodaj do koszyka Sztuka rozpoczynania

 

Osoby które kupowały "Sztuka rozpoczynania", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Sztuka rozpoczynania

Spis treści

Sztuka rozpoczynania -- spis tre

Dodaj do koszyka Sztuka rozpoczynania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.