Sztuka rozpoczynania 2.0 - Onepress
Tytuł oryginału: The Art of the Start 2.0: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
TÅ‚umaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-283-1577-8
stron: 320, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2016-07-04
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 26,94 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-17,96 zł)
Początek to niezwykle delikatna chwila. Początkiem może być słowo, myśl, marzenie. Od tego, jak rozpoczniesz, zależy bardzo wiele, a błędów popełnionych o świcie być może nie uda Ci się naprawić do zachodu słońca. Gdy się zaczyna, trzeba wiedzieć, co chce się zrobić, dlaczego, w jaki sposób, z kim, kiedy i jakim kosztem. Innymi słowy, ten delikatny początek trzeba wzmocnić przemyślanym planem. I zasadę tę stosuje się właściwie do wszystkiego: pomysłu, zadania, związku czy... własnego biznesu.
Ta książka to nowe, poprawione i uaktualnione wydanie książki legendy, klasyki wpisującej się w kanon sztuki biznesu. Właściwie to jest zupełnie nowa książka, ale wciąż napisana z myślą o tych, którzy zaczynają, którzy są na początku drogi do czegoś wielkiego. Dzięki niej łatwiej i skuteczniej zrealizujesz to, co sobie postanowiłeś: zadanie, projekt, przedsięwzięcie, marzenie. Dzięki niej ta niezwykle wrażliwa chwila, jaką jest początek, zainspiruje Cię do skutecznego działania.
Uniknij błędów tak często popełnianych przez innych.
Dowiedz siÄ™:
- czym jest koncepcja i dlaczego musi być dobra,
- co zrobić, aby od początku podążać w kierunku sukcesu,
- jak stać się świetnym przywódcą najlepszego zespołu,
- jak zdobyć kapitał,
- jak zbudować sieć współpracy biznesowej,
- jak odnosić sukces i jednocześnie zmieniać świat na lepszy i piękniejszy.
Nie bój się sukcesu. Przygotuj się... i zaczynaj!
Guy Kawasaki — gwiazda biznesu i autor inspirujÄ…cych książek dla przedsiÄ™biorców. WspółpracowaÅ‚ z Apple, byÅ‚ też doradcÄ… specjalnym dyrektora generalnego oddziaÅ‚u Motoroli w Google. Jest również współzaÅ‚ożycielem Alltop.com i partnerem Garage Technology Ventures. UkoÅ„czyÅ‚ Uniwersytet Stanford, a dyplom MBA zdobyÅ‚ na UCLA. Mieszka z rodzinÄ… w Dolinie Krzemowej.
Osoby które kupowały "Sztuka rozpoczynania 2.0", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
Sztuka rozpoczynania 2.0 -- spis treści
Podziękowania (9)
Przeczytaj to najpierw (11)
CZĘŚĆ I. KONCEPCJA (13)
1. Sztuka rozpoczynania (15)
CZĘŚĆ II. AKTYWACJA (39)
2. Sztuka wprowadzania produktu na rynek (41)
3. Sztuka przywództwa (75)
4. Sztuka wewnętrznego finansowania (93)
5. Sztuka pozyskiwania kapitału (109)
6. Sztuka przeprowadzania prezentacji (143)
CZĘŚĆ III. ROZWÓJ (175)
7. Sztuka budowania zespołu (177)
8. Sztuka promowania marki, czyli ewangelizacja (193)
9. Sztuka aktywności w mediach społecznościowych (217)
10. Sztuka pozyskiwania klientów (245)
11. Sztuka zawierania umów partnerskich (259)
12. Sztuka przetrwania (271)
CZĘŚĆ IV. OBOWIĄZEK (289)
13. Sztuka bycia dobrym człowiekiem (291)
Posłowie (295)
Po posłowiu (299)