reklama - zainteresowany?

Sztuka rozpoczynania 2.0 - Onepress

Sztuka rozpoczynania 2.0
Autor: Guy Kawasaki
Tytuł oryginału: The Art of the Start 2.0: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
TÅ‚umaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-283-1577-8
stron: 320, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2016-07-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,94 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-17,96 zł)

Dodaj do koszyka Sztuka rozpoczynania 2.0

Tagi: Mała firma | Marketing | Zarządzanie

Początek to niezwykle delikatna chwila. Początkiem może być słowo, myśl, marzenie. Od tego, jak rozpoczniesz, zależy bardzo wiele, a błędów popełnionych o świcie być może nie uda Ci się naprawić do zachodu słońca. Gdy się zaczyna, trzeba wiedzieć, co chce się zrobić, dlaczego, w jaki sposób, z kim, kiedy i jakim kosztem. Innymi słowy, ten delikatny początek trzeba wzmocnić przemyślanym planem. I zasadę tę stosuje się właściwie do wszystkiego: pomysłu, zadania, związku czy... własnego biznesu.

Ta książka to nowe, poprawione i uaktualnione wydanie książki legendy, klasyki wpisującej się w kanon sztuki biznesu. Właściwie to jest zupełnie nowa książka, ale wciąż napisana z myślą o tych, którzy zaczynają, którzy są na początku drogi do czegoś wielkiego. Dzięki niej łatwiej i skuteczniej zrealizujesz to, co sobie postanowiłeś: zadanie, projekt, przedsięwzięcie, marzenie. Dzięki niej ta niezwykle wrażliwa chwila, jaką jest początek, zainspiruje Cię do skutecznego działania.
Uniknij błędów tak często popełnianych przez innych.

Dowiedz siÄ™:

  • czym jest koncepcja i dlaczego musi być dobra,
  • co zrobić, aby od poczÄ…tku podążać w kierunku sukcesu,
  • jak stać siÄ™ Å›wietnym przywódcÄ… najlepszego zespoÅ‚u,
  • jak zdobyć kapitaÅ‚,
  • jak zbudować sieć współpracy biznesowej,
  • jak odnosić sukces i jednoczeÅ›nie zmieniać Å›wiat na lepszy i piÄ™kniejszy.

Nie bój się sukcesu. Przygotuj się... i zaczynaj!


Guy Kawasaki — gwiazda biznesu i autor inspirujÄ…cych książek dla przedsiÄ™biorców. WspółpracowaÅ‚ z Apple, byÅ‚ też doradcÄ… specjalnym dyrektora generalnego oddziaÅ‚u Motoroli w Google. Jest również współzaÅ‚ożycielem Alltop.com i partnerem Garage Technology Ventures. UkoÅ„czyÅ‚ Uniwersytet Stanford, a dyplom MBA zdobyÅ‚ na UCLA. Mieszka z rodzinÄ… w Dolinie Krzemowej.

Dodaj do koszyka Sztuka rozpoczynania 2.0

 

Osoby które kupowały "Sztuka rozpoczynania 2.0", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Sztuka rozpoczynania 2.0

Spis treści

Dodaj do koszyka Sztuka rozpoczynania 2.0

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.