Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi - Onepress
ISBN: 978-83-7941-642-4
stron: 177, Format: ebook
Data wydania: 2007-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 35,70 zł (poprzednio: 41,51 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,81 zł)
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz.
Sztuka kochania klienta mówi o praktyce zarzÄ…dzania firmÄ…. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykÅ‚adów z praktyki, trochÄ™ zÅ‚oÅ›liwoÅ›ci, troÂchÄ™ żartów i dużo wskazówek praktycznych.
To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami.
SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podrÄ™cznikiem dla studentów, chyba że? studiujÄ… w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodzÄ… do roboÂty. Ci bowiem znajÄ… realia biznesu i tym Å‚atwiej skonfrontujÄ… rzeczywistość z wizjÄ… nowych możliwoÅ›ci. Czytelnik z pewnÄ… dawkÄ… zdrowego rozsÄ…dÂku i odrobinÄ… fantazji jest moim wymarzonym odbiorcÄ…. Anna Turyn
W czasach, gdy produkty i usługi stały się do siebie bardzo podobne, a konkurencja na rynku gwałtownie rośnie, najważniejsza staje się jakość oraz marka. Książka, którą trzymasz w ręku to lektura obowiązkowa dla wszystkich menedżerów - a szczególnie szefów firm - którzy znajdą w niej bezcenne rady jak uporządkować procedury, ocenić (i docenić!) pracowników oraz zidentyfikować rzeczywiste potrzeby klientów.
Zaproponowany przez autorkÄ™ najprostszy model jakoÅ›ci w praktyce daje podstawÄ™ do osiÄ…gniÄ™cia sukcesu w każdym biznesie. Jego zastosowaÂnie, zarówno w maÅ‚ych firmach, jak i w wielkich korporacjach, umożliwia jeszcze bardziej efektywne wykorzystanie narzÄ™dzi marketingowych dla budowania marki i zwiÄ™kszenia sprzedaży. StosujÄ…c go w praktyce osiÄ…gniesz podstawowe zadanie marketingu: zaspokoisz potrzeby klienta z zyÂskiem dla siebie? Grzegorz Kiszluk
Osoby które kupowały "Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)