reklama - zainteresowany?

Sztuka feedbacku - Onepress

Sztuka feedbacku
ebook
Autor: Grzegorz Rad
ISBN: 9788301220921
stron: 290, Format: ebook
Data wydania: 2022-01-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Sztuka feedbacku

Tagi: Zarz

Ksi

Dodaj do koszyka Sztuka feedbacku

 

Osoby które kupowały "Sztuka feedbacku", wybierały także:

  • Mindf*ck szefa.
  • Zasada 80/20 rz
  • Budowanie zaanga
  • Stw
  • Mindf*ck szefa.

Dodaj do koszyka Sztuka feedbacku

Spis treści

Sztuka feedbacku eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • PodziÄ™kowania
  • PolecajÄ…
  • ZaÅ‚ożenia metodyczne i użyteczne tej książki
  • Spis treÅ›ci
  • Dylemat wstÄ™pu czy wstÄ™p do dylematu
  • Część I.Od kiedy zaczyna siÄ™ informacja zwrotna
    • Otwieramy drzwi, czyli dlaczego i po co
    • Kierunki informacji zwrotnej
    • StopieÅ„ I.Poznam
      • Jak siÄ™ wyleczyÅ‚em, czyli realnie 10 proc. lepiej
      • Feedbackable, czyli najważniejsza ze zdolnoÅ›ci
      • Konwencja nauczania potrzebuje informacji zwrotnej
      • Normatywna informacja zwrotna i jej rodzaje
      • Praktyka najwyższej rzetelnoÅ›ci
      • Lidera niosÄ… wysokie standardy osobiste, a co niesie zespóÅ‚?
  • Część II.Feedback premium, czyli autostrada to jednak coÅ› innego niż droga gminna
    • Trzy rodzaje skupienia i empatia wspierajÄ…ca dobrÄ… informacjÄ™ zwrotnÄ…
    • Menedżer i pracownik w obliczu innej jakoÅ›ci kontaktów
    • StopieÅ„ II.Zrozumiem
      • Strategiczne feedbacki, mobilność intelektualna i emocjonalna na różnych poziomach
      • Poziom indywidualny, czyli perspektywa game changera
      • JakoÅ›ciowe relacje, czyli jednak jakość
      • ZarzÄ…dzanie, czyli tworzenie standardów z wykorzystaniem feedbacku
      • Najbardziej popularne modele na ile sÄ… modne czy skuteczne
      • Harwardzki model informacji zwrotnej
      • Model w coachingu indywidualnym
      • Proste modele w coachingu zespoÅ‚owym
      • Model Jurgena Appelo
      • Jednak ćwiczÄ™ oko badacza
      • Model SBI-DB-II dla konstruktywnej krytyki
      • Model SPINKA
      • Model BEER
      • Model kanapkowy
      • Modele użyteczne i produktywne, klarowne, ale wciąż kontekstowe
      • Model feedforward
      • Model w Google Manager Feedback Survey
      • Greenfeedback, czyli prawdopodobnie najlepsza informacja zwrotna
      • Konstrukcja greenfeedbacku i przykÅ‚ady
      • Cztery zaÅ‚ożenia stojÄ…ce za greenfeedbackiem
      • ObÅ‚Ä™d zajÄ™toÅ›ci i komunikacja biznesowa, czyli zmory organizacji
      • Pora na gÅ‚Ä™bsze zrozumienie
      • Jednak pokoleniowy aktywator kultura pokolenia
      • W koÅ„cu motywacja i potencjaÅ‚
      • Okna Johari
      • Czynniki wpÅ‚ywajÄ…ce na to, jak zostanie odebrana informacja zwrotna
      • Kontekst ważniejszy od prawie wszystkiego
      • Kryteria ekologicznego sukcesu, choć nie zawsze wygrywajÄ…
      • Kim jesteÅ›, czyli poziom wrażliwoÅ›ci na informacjÄ™ zwrotnÄ… i jej odbiór
  • Część III.Liderowanie, przywództwo to nieustanny stosunek do feedbacku
    • Dlaczego ludzie podążajÄ… za liderami i dlaczego należy pracować najpierw nad sobÄ…?
    • Rozpoznawanie terytorium intelektualnego
    • Ego, terytorium intelektualne i lider
    • StopieÅ„ III.Przezwyciężę pokusÄ™ uproszczeÅ„
      • Poznawanie terytorium emocjonalnego i psychologicznego
      • Znam terytorium, ale co mogÄ™ ksztaÅ‚tować w sobie i w innych
      • NiedostÄ™pność geniuszu
      • WyjÄ…tkowość talentu i naturalnych predyspozycji
      • Uzdolnienia, czyli dużo wiÄ™ksze szanse
      • Åšwiat siÄ™ zmienia inny etos pracy, nowa normalność
      • Eksperyment, czyli mobilność intelektualna i emocjonalna w akcji
      • Technika technik, czyli co możesz nastÄ™pnym razem zrobić inaczej
      • 360 stopni, czyli ile stopni jest w kulturze twojej firmy
      • Niedopasowanie do roli, dopasowanie do firmy
      • Dopasowanie do roli, niedopasowanie do firmy
      • Subiektywne podejÅ›cie do feedbacku
      • LVI 360 leadership versatile (wszechstronne przywództwo), czyli wyższy stopieÅ„ zrozumienia roli informacji zwrotnej
      • DzieciÄ™ce marzenie na ile jednoznacznie sÅ‚uży
      • Redefinicja oceny, czyli nadużywanie
      • ZaÅ‚ożenie wszechstronnoÅ›ci
      • O scenie wewnÄ™trznej przywódcy, lidera
      • Skala wyjÄ…tkowo obrazujÄ…ca
      • W koÅ„cu wydajność biznesowa i witalność
  • Część IV.StopieÅ„ mistrzowski, czyli źródÅ‚a greenfeedbacku
    • Uważam za naturalne, czyli wysoki i niski kontekst
    • StopieÅ„ IV.CiÄ…gle zdobywam mistrzostwo
      • Trudno być obiektywnym, ale koniecznie trzeba nad tym pracować
      • Irracjonalizm profesjonalny. Sytuacyjny zdarza siÄ™
      • Możliwy wpÅ‚yw, czyli warunki wyjÄ…tkowo praktyczne do ksztaÅ‚towania Å›rodowiska pracy
      • Rozumowanie logiczne i dialektyczne w sÅ‚użbie feedbacku
      • Inna perspektywa również możliwa na poziomie jednostkowym
      • Chodzi o rytuaÅ‚y i uczenie siÄ™ lepszych standardów
      • Performance management, czyli co i po co?
  • Zostaw uchylone drzwi, czyli ostatnie uwagi
  • ZaÅ‚Ä…cznik I: Matryca greenfeedback indywidualny
  • ZaÅ‚Ä…cznik 2: Studium przypadku feedbacku strategicznego
  • Bibliografia
  • O Autorze
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Sztuka feedbacku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.