Sztuka feedbacku - Onepress

ISBN: 9788301220921
stron: 290, Format: ebook
Data wydania: 2022-01-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)
Osoby które kupowały "Sztuka feedbacku", wybierały także:
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,89 zł, (26,95 zł -55%)
- Jak odkupi 49,89 zł, (22,45 zł -55%)
- Notion w godzin 88,87 zł, (39,99 zł -55%)
- Zasada 80/20 rz 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Budowanie zaanga 67,00 zł, (30,15 zł -55%)
Spis treści
Sztuka feedbacku eBook -- spis treści
Dylemat wstepu czy wstep do dylematu 17 Czesc I. Od kiedy zaczyna sie informacja zwrotna 29 Otwieramy drzwi, czyli dlaczego i po co 36 Kierunki informacji zwrotnej 39 Stopien I. Poznam47 Jak sie ,,wyleczyłem", czyli realnie 10 proc. lepiej 47 Feedbackable, czyli najwazniejsza ze zdolnosci 50 Konwencja nauczania potrzebuje informacji zwrotnej 56 Normatywna informacja zwrotna i jej rodzaje 60 Praktyka najwyzszej rzetelnosci 64 Lidera niosa wysokie standardy osobiste, a co niesie zespół? 69 Czesc II. Feedback premium, czyli autostrada to jednak cos innego niz droga gminna 73 Trzy rodzaje skupienia i empatia wspierajaca dobra informacje zwrotna 78 Menedzer i pracownik w obliczu innej jakosci kontaktów 80 Stopien II. Zrozumiem 85 Strategiczne feedbacki, mobilnosc intelektualna i emocjonalna na róznych poziomach 85 Poziom indywidualny, czyli perspektywa game changera 95 Jakosciowe relacje, czyli jednak jakosc 97 Zarzadzanie, czyli tworzenie standardów z wykorzystaniem feedbacku 102 Najbardziej popularne modele - na ile sa modne czy skuteczne Harwardzki model informacji zwrotnej 114 Model w coachingu indywidualnym 115 Proste modele w coachingu zespołowym 116 Model Jurgena Appelo 119 Jednak cwicze oko badacza 125 Model SBI-DB-II dla konstruktywnej krytyki 126 Model SPINKA 128 Model BEER 129 Model kanapkowy 131 Modele uzyteczne i produktywne, klarowne, ale wciaz kontekstowe 132 Model feedforward 134 Model w Google - Manager Feedback Survey 135 Greenfeedback, czyli prawdopodobnie najlepsza informacja zwrotna 139 Konstrukcja greenfeedbacku i przykłady 141 Cztery załozenia stojace za greenfeedbackiem 148 Obłed zajetosci i komunikacja biznesowa, czyli zmory organizacji 149 Pora na głebsze zrozumienie 151 Jednak pokoleniowy aktywator - kultura pokolenia 154 W koncu motywacja i potencjał 156 Okna Johari 157 Czynniki wpływajace na to, jak zostanie odebrana informacja zwrotna 162 Kontekst wazniejszy od prawie wszystkiego 163 Kryteria ekologicznego sukcesu, choc nie zawsze wygrywaja 165 Kim jestes, czyli poziom wrazliwosci na informacje zwrotna i jej odbiór 166 Czesc III. Liderowanie, przywództwo to nieustanny stosunek do feedbacku 173 Dlaczego ludzie podazaja za liderami i dlaczego nalezy pracowac najpierw nad soba? 178 Rozpoznawanie terytorium intelektualnego 181 Ego, terytorium intelektualne i lider 185 Stopien III. Przezwycieze pokuse uproszczen 193 Poznawanie terytorium emocjonalnego i psychologicznego 193 Znam terytorium, ale co moge kształtowac w sobie i w innych 195 Niedostepnosc geniuszu 196 Wyjatkowosc talentu i naturalnych predyspozycji 198 Uzdolnienia, czyli duzo wieksze szanse 199 Swiat sie zmienia - inny etos pracy, ,,nowa normalnosc" 201 Eksperyment, czyli mobilnosc intelektualna i emocjonalna w akcji 203 Technika technik, czyli co mozesz nastepnym razem zrobic inaczej 207 360 stopni, czyli ile stopni jest w kulturze twojej firmy 210 Niedopasowanie do roli, dopasowanie do firmy 219 Dopasowanie do roli, niedopasowanie do firmy 221 Subiektywne podejscie do feedbacku 223 LVI 360 leadership versatile (wszechstronne przywództwo), czyli wyzszy stopien zrozumienia roli informacji zwrotnej 226 Dzieciece marzenie - na ile jednoznacznie słuzy 228 Trzy formacje: korpofolwark, demokratyzacja, partycypacja 230 Redefinicja oceny, czyli naduzywanie 232 Załozenie wszechstronnosci 234 O scenie wewnetrznej przywódcy, lidera 237 Skala wyjatkowo obrazujaca 238 W koncu wydajnosc biznesowa i witalnosc 241 Czesc IV. Stopien mistrzowski, czyli zródła greenfeedbacku 247 ,,Uwazam za naturalne", czyli wysoki i niski kontekst 250 Stopien IV. Ciagle zdobywam mistrzostwo 255 Trudno byc obiektywnym, ale koniecznie trzeba nad tym pracowac 255 Irracjonalizm profesjonalny. Sytuacyjny - zdarza sie 258 Mozliwy wpływ, czyli warunki wyjatkowo praktyczne do kształtowania srodowiska pracy 259 Rozumowanie logiczne i dialektyczne w słuzbie feedbacku 261 Inna perspektywa równiez mozliwa na poziomie jednostkowym 265 Chodzi o rytuały i uczenie sie lepszych standardów 269 Performance management, czyli co i po co? 271 Zostaw uchylone drzwi, czyli ostatnie uwagi 277 Załacznik I: Matryca greenfeedback indywidualny 281 Załacznik 2: Studium przypadku feedbacku strategicznego 283 Bibliografia