Sztuka dla biznesu - Onepress

ISBN: 978-83-012-0852-3
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2019-09-24
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,20 zł (poprzednio: 73,09 zł)
Oszczędzasz: 19% (-13,89 zł)
Osoby które kupowały "Sztuka dla biznesu", wybierały także:
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,89 zł, (26,95 zł -55%)
- Jak odkupi 49,89 zł, (22,45 zł -55%)
- Notion w godzin 88,87 zł, (39,99 zł -55%)
- Zasada 80/20 rz 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Budowanie zaanga 67,00 zł, (30,15 zł -55%)
Spis treści
Sztuka dla biznesu eBook -- spis treści
Wprowadzenie Agnieszka Wojtczuk-Turek 9 CZĘŚĆ I SZTUKA DLA BIZNESU - W JAKI SPOSOB SZTUKA INSPIRUJE I POMAGA ROZWIĄZYWAĆ PROBLEMY W BIZNESIE 15 01 Twórcze partnerstwa: łączenie sztuki i biznesu dla rozwoju organizacyjnego Giovanni Schiuma 17 02 Fenomen wizerunku biznesu. Sztuka w służbie Compagnie Internationale des Wagons-Lits. Szkic z psychologii reklamy i twórczości Cezary W. Domański 33 03 ,,Jazz w zarządzaniu". W jaki sposób muzyka jazzowa może inspirować działalność biznesową Dariusz Turek 50 04 Wiolinowy klucz do sukcesu! Klaudiusz Baran, Anna Proszowska-Sala 67 05 Etyka czy piękno: o istocie interwencji behawioralnych w biznesie Agnieszka Wincewicz-Price, Jonathan Price 79 06 Architektura a tożsamość organizacji. Czy architektura może wspierać wartości i cele organizacji? Krzysztof Zalewski 104 07 Art branding - projektowanie doświadczenia marki i jej tożsamości poprzez sztukę Igor Gałązkiewicz 128 08 ,,Projektowanie emocji". W jaki sposób odpowiedni design może zwiększyć sprzedaż produktu Agnieszka Wojtczuk-Turek, Marek Lachowicz 153 09 Proces twórczy a rozwiązywanie problemow w biznesie i generowanie innowacji Agnieszka Wojtczuk-Turek, Dariusz Danilewicz 172 10 Twórcy i odbiorcy mediów w dobie Web 2.0, Big Data i algorytmizacji kultury Krzysztof Franek 191 CZĘŚĆ II SZTUKA I LIDER, CZYLI JAK SZTUKA WSPIERA SUKCES PRZYWODZTWA 207 11 Odnajdywanie piękna w rozszczepionym świecie: sztuka inspiruje liderów - liderzy zmieniają świat Nancy J. Adler 209 12 Lider w lustrze sztuki Magdalena Kąkolewska 239 13 Charyzma w biznesie - wykorzystanie wybranych technik sztuki aktorskiej w budowaniu wizerunku menedżera Beata Ciecierska-Zajdel 250 14 Fotografia - sztuka, która wspiera rozwój i przywództwo Dorota Raniszewska 269 15 Mandala radości zarządzania Kazimierz Kuciński 288 O autorach 301 Abstracts