reklama - zainteresowany?

Sztuka dla biznesu - Onepress

Sztuka dla biznesu
ebook
Autor: Agnieszka Wojtczuk-Turek
ISBN: 978-83-012-0852-3
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2019-09-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,20 zł (poprzednio: 73,09 zł)
Oszczędzasz: 19% (-13,89 zł)

Dodaj do koszyka Sztuka dla biznesu

Tagi: Zarz

Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotycz

Dodaj do koszyka Sztuka dla biznesu

 

Osoby które kupowały "Sztuka dla biznesu", wybierały także:

  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma
  • Jak odkupi
  • Notion w godzin
  • Zasada 80/20 rz
  • Budowanie zaanga

Dodaj do koszyka Sztuka dla biznesu

Spis treści

Sztuka dla biznesu eBook -- spis treści

Wprowadzenie Agnieszka Wojtczuk-Turek 9 CZĘŚĆ I SZTUKA DLA BIZNESU - W JAKI SPOSOB SZTUKA INSPIRUJE I POMAGA ROZWIĄZYWAĆ PROBLEMY W BIZNESIE 15 01 Twórcze partnerstwa: łączenie sztuki i biznesu dla rozwoju organizacyjnego Giovanni Schiuma 17 02 Fenomen wizerunku biznesu. Sztuka w służbie Compagnie Internationale des Wagons-Lits. Szkic z psychologii reklamy i twórczości Cezary W. Domański 33 03 ,,Jazz w zarządzaniu". W jaki sposób muzyka jazzowa może inspirować działalność biznesową Dariusz Turek 50 04 Wiolinowy klucz do sukcesu! Klaudiusz Baran, Anna Proszowska-Sala 67 05 Etyka czy piękno: o istocie interwencji behawioralnych w biznesie Agnieszka Wincewicz-Price, Jonathan Price 79 06 Architektura a tożsamość organizacji. Czy architektura może wspierać wartości i cele organizacji? Krzysztof Zalewski 104 07 Art branding - projektowanie doświadczenia marki i jej tożsamości poprzez sztukę Igor Gałązkiewicz 128 08 ,,Projektowanie emocji". W jaki sposób odpowiedni design może zwiększyć sprzedaż produktu Agnieszka Wojtczuk-Turek, Marek Lachowicz 153 09 Proces twórczy a rozwiązywanie problemow w biznesie i generowanie innowacji Agnieszka Wojtczuk-Turek, Dariusz Danilewicz 172 10 Twórcy i odbiorcy mediów w dobie Web 2.0, Big Data i algorytmizacji kultury Krzysztof Franek 191 CZĘŚĆ II SZTUKA I LIDER, CZYLI JAK SZTUKA WSPIERA SUKCES PRZYWODZTWA 207 11 Odnajdywanie piękna w rozszczepionym świecie: sztuka inspiruje liderów - liderzy zmieniają świat Nancy J. Adler 209 12 Lider w lustrze sztuki Magdalena Kąkolewska 239 13 Charyzma w biznesie - wykorzystanie wybranych technik sztuki aktorskiej w budowaniu wizerunku menedżera Beata Ciecierska-Zajdel 250 14 Fotografia - sztuka, która wspiera rozwój i przywództwo Dorota Raniszewska 269 15 Mandala radości zarządzania Kazimierz Kuciński 288 O autorach 301 Abstracts

Dodaj do koszyka Sztuka dla biznesu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.