Sztuczna inteligencja w zarz - Onepress
ebook
Autor: WISBN: 9788381756419
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-27
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 69,60 z艂 (poprzednio: 87,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 20% (-17,40 z艂)
Osoby kt贸re kupowa艂y "Sztuczna inteligencja w zarz", wybiera艂y tak偶e:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 z艂
- Rozw 0,00 z艂
- Metody ilo 0,00 z艂
- ABC wsp 0,00 z艂
- Mikroekonomia dla bystrzak贸w 39,67 z艂, (11,90 z艂 -70%)
Spis tre艣ci
Sztuczna inteligencja w zarz膮dzaniu. Regulacja a konkurencja eBook -- spis tre艣ci
- Ok艂adka
- Strona tytu艂owa
- Strona redakcyjna
- Spis tre艣ci
- Wykaz skr贸t贸w
- Wprowadzenie
- 1. Problemy regulacji sztucznej inteligencji
- 1.1. Kierunki regulacji sztucznej inteligencji na 艣wiecie
- 1.2. Problem konkurencji regulacyjnej USA oraz UE (Executive Order w USA a AI Act w UE)
- 1.3. Problemy regulacji odpowiedzialno艣ci (AI a zarz膮dzanie)
- 1.4. Regulacja sztucznej inteligencji kontekst metawersum
- 1.5. Sztuczna inteligencja a problemy kodowania prawa
- 1.6. Audyt algorytmiczny instrumentem nadzoru i kontroli ze strony regulator贸w
- 1.7. Przejrzysto艣膰 algorytmiczna w kierunku wyja艣nialnej sztucznej inteligencji
- 2. Sztuczna inteligencja w gospodarce opartej na danych
- 2.1. Wyja艣nialna sztuczna inteligencja wyzwaniem dla zarz膮dzania
- 2.2. Sztuczna inteligencja a blockchain
- 2.3. Sztuczna inteligencja a big data
- 2.4. Sztuczna inteligencja w zarz膮dzaniu danymi
- 2.5. Sztuczna inteligencja, dost臋p do danych a prawo konkurencji
- 2.6. Bigtechy dylematy regulacji i konkurencji w rozwoju sztucznej inteligencji
- 2.7. Sztuczna inteligencja a cyberbezpiecze艅stwo
- 3. Sztuczna inteligencja a prawa w艂asno艣ci intelektualnej
- 3.1. Sztuczna inteligencja a problem tw贸rczo艣ci wyzwania dla sektor贸w kreatywnych
- 3.2. Po艂膮czenie sztucznej inteligencji i praw w艂asno艣ci intelektualnej szanse i zagro偶enia
- 3.3. Nowe warto艣ci z po艂膮czenia sztucznej inteligencji i token贸w NFT (AI a NFT)
- 4. Generatywna sztuczna inteligencja du偶e modele j臋zykowe nowy etap rozwoju AI
- 4.1. Granice ochrony praw w艂asno艣ci intelektualnej
- 4.2. Nowe spojrzenie na metawersum
- 4.3. Szanse i zagro偶enia dla marketingu
- 4.4. Nowe wyzwania dla zarz膮dzania
- 4.5. Kierunki zastosowa艅 GenAI w sektorach publicznym, telekomunikacyjnym i finansowym
- 5. Eksploracja tekstu i danych instrument rozwoju ChatGPT i szkolenia AI
- 5.1. Definicje poj臋膰
- 5.2. Przyk艂ady regulacji krajowych
- 5.3. Eksploracja tekst贸w i danych a kontekst zarz膮dzania danymi i ochrony baz danych
- 5.4. Eksploracja tekstu i danych przyk艂ady z orzecznictwa
- 5.5. Eksploracja tekstu i danych perspektywa wydawc贸w
- Wnioski
- Bibliografia