reklama - zainteresowany?

Sztuczna inteligencja w zarz - Onepress

Sztuczna inteligencja w zarz
ebook
Autor: W
ISBN: 9788381756419
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-27
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 69,60 z艂 (poprzednio: 87,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 20% (-17,40 z艂)

Dodaj do koszyka Sztuczna inteligencja w zarz

Tagi: Ekonomia | Kompetencje osobiste | Obs

Celem monografii jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: jakie s

Dodaj do koszyka Sztuczna inteligencja w zarz

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Sztuczna inteligencja w zarz", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Sztuczna inteligencja w zarz

Spis tre艣ci

Sztuczna inteligencja w zarz膮dzaniu. Regulacja a konkurencja eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • Wykaz skr贸t贸w
  • Wprowadzenie
  • 1. Problemy regulacji sztucznej inteligencji
    • 1.1. Kierunki regulacji sztucznej inteligencji na 艣wiecie
    • 1.2. Problem konkurencji regulacyjnej USA oraz UE (Executive Order w USA a AI Act w UE)
    • 1.3. Problemy regulacji odpowiedzialno艣ci (AI a zarz膮dzanie)
    • 1.4. Regulacja sztucznej inteligencji kontekst metawersum
    • 1.5. Sztuczna inteligencja a problemy kodowania prawa
    • 1.6. Audyt algorytmiczny instrumentem nadzoru i kontroli ze strony regulator贸w
    • 1.7. Przejrzysto艣膰 algorytmiczna w kierunku wyja艣nialnej sztucznej inteligencji
  • 2. Sztuczna inteligencja w gospodarce opartej na danych
    • 2.1. Wyja艣nialna sztuczna inteligencja wyzwaniem dla zarz膮dzania
    • 2.2. Sztuczna inteligencja a blockchain
    • 2.3. Sztuczna inteligencja a big data
    • 2.4. Sztuczna inteligencja w zarz膮dzaniu danymi
    • 2.5. Sztuczna inteligencja, dost臋p do danych a prawo konkurencji
    • 2.6. Bigtechy dylematy regulacji i konkurencji w rozwoju sztucznej inteligencji
    • 2.7. Sztuczna inteligencja a cyberbezpiecze艅stwo
  • 3. Sztuczna inteligencja a prawa w艂asno艣ci intelektualnej
    • 3.1. Sztuczna inteligencja a problem tw贸rczo艣ci wyzwania dla sektor贸w kreatywnych
    • 3.2. Po艂膮czenie sztucznej inteligencji i praw w艂asno艣ci intelektualnej szanse i zagro偶enia
    • 3.3. Nowe warto艣ci z po艂膮czenia sztucznej inteligencji i token贸w NFT (AI a NFT)
  • 4. Generatywna sztuczna inteligencja du偶e modele j臋zykowe nowy etap rozwoju AI
    • 4.1. Granice ochrony praw w艂asno艣ci intelektualnej
    • 4.2. Nowe spojrzenie na metawersum
    • 4.3. Szanse i zagro偶enia dla marketingu
    • 4.4. Nowe wyzwania dla zarz膮dzania
    • 4.5. Kierunki zastosowa艅 GenAI w sektorach publicznym, telekomunikacyjnym i finansowym
  • 5. Eksploracja tekstu i danych instrument rozwoju ChatGPT i szkolenia AI
    • 5.1. Definicje poj臋膰
    • 5.2. Przyk艂ady regulacji krajowych
    • 5.3. Eksploracja tekst贸w i danych a kontekst zarz膮dzania danymi i ochrony baz danych
    • 5.4. Eksploracja tekstu i danych przyk艂ady z orzecznictwa
    • 5.5. Eksploracja tekstu i danych perspektywa wydawc贸w
  • Wnioski
  • Bibliografia

Dodaj do koszyka Sztuczna inteligencja w zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.