reklama - zainteresowany?

Szko - Onepress

Szko

MIEJSCE 8 na liście TOP 20
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-283-8118-6
stron: 296, Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2022-04-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,93 zł (poprzednio: 49,90 zł)
Oszczędzasz: 30% (-14,97 zł)

Dodaj do koszyka Szko

Tagi: Twoja kariera

Czy pisania poczytnych ksi

Dodaj do koszyka Szko

 

Osoby które kupowały "Szko", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Psychologia szefa 1. Szef to zawĂłd. Wydanie III rozszerzone
  • Psychologia szefa 1. Szef to zawĂłd. Wydanie III rozszerzone
  • Mindf*ck szefa.
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagroĹĽenia

Dodaj do koszyka Szko

Spis treści

Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powie¶ci. Wydanie 2 rozszerzone -- spis tre¶ci

  • Lekcja organizacyjna
  • Wycieczka do skarbca pomysłów
    • Pisz pamiętnik
    • Notuj obserwacje
    • Rozpieszczaj wewnętrznego artystę
  • Zasady współpracy z natchnieniem
    • Sk±d wiadomo, że to natchnienie
    • Czy zaj±ć się tym pomysłem
    • Ale czy s± na to jakie¶ dowody
    • Zaraz, zaraz, i to wszystko
  • Trening uważno¶ci
    • Na czym polega pisarska uważno¶ć
    • Magia codzienno¶ci
    • Magia natury
    • Magia zmysłów
      • Wzrok
      • DĽwięk
      • Dotyk
      • Smak i zapach
    • Sztuka dla sztuki
    • Naucz się leniuchować
  • Mnemotechnika. Jak zapamiętać to, co chcesz opisać
    • Dlaczego pisarz powinien wspominać
    • Zatrzymaj bajkowy czas
    • Skojarz wspomnienie ze zmysłem
    • GromadĽ emocje
    • Opowiadaj o swoich wspomnieniach
  • Lekcja biblioteczna. Na czym polega pisarska kwerenda
    • Moda
    • Architektura
    • Wnętrza
    • Poradniki
    • Ksi±żki przyrodnicze
    • Kulinaria
    • Pomoce naukowe
    • Zbiory wspomnień
    • Biografie
    • Gazety i czasopisma
    • Ksi±żki psychologiczne
    • Zdjęcia
    • Filmy
    • Wycieczki
  • Zadanie z gwiazdk±: dlaczego nienapisana powie¶ć już istnieje?
  • Wykład go¶cinny Arystotelesa
    • Fabuła jest najważniejsza
    • Bohater powinien działać
    • Prawdziwa sztuka ma oczyszczaj±c± moc
  • Laboratorium opowie¶ci
    • Sytuacja wyj¶ciowa zamiast planu
    • Pragnienie i niebezpieczeństwo
    • W jakim miejscu zacz±ć
    • Od wahania do decyzji
    • Co¶ zyskać, co¶ stracić
    • Zmiana goni zmianę
    • Przej¶cia między scenami
    • Przed kulminacj±
    • Napięcie w zenicie
    • Nagroda i kara
    • Czas na wyciszenie
  • Szkolna gra. Planowanie tajemnic
  • Pracownia portretu. Szkic bohatera
    • Czy potrzebujesz kwestionariusza
    • Bohaterowie s± dookoła ciebie
    • Jak przedstawić bohatera czytelnikowi
    • Z jakim bohaterem identyfikuje się czytelnik
    • Główny bohater nie jest samotn± wysp±
  • Długa przerwa
    • Co niezwykłego dzieje się w czasie przerwy
    • Jak zwiększyć efektywno¶ć przerwy
    • Zwiększ produktywno¶ć dzięki przerwom
  • Wizyta psychologa. Jak pokazywać emocje bohaterów
    • Dlaczego opowie¶ć to emocje
    • Pokazuj, nie opisuj
    • Emocje, nastroje czy uczucia
    • Pamiętaj o bodĽcach
    • Moduł bodziec reakcja w praktyce
  • Ognisko klasowe. Ćwiczenie narracji
    • Czego o opowiadaniu ucz± nas praprzodkowie
    • Jak poczuć się opowiadaczem
    • Jak dobrać narrację do opowie¶ci
  • Warsztat językowy
    • Instrukcja
    • Lupa
    • Sprężyna
    • Nożyczki
    • Różdżka
    • Klej
    • Klocek
    • Tuba
  • Gadanie na lekcji. O dialogu
    • Jakie dialogi brzmi± naturalnie
    • Czy bohater powinien mieć powiedzonko
    • Pytania bez odpowiedzi, odpowiedzi bez pytań
    • Sk±d czerpać inspiracje
    • Kłopotliwa atrybucja
    • Co dzieje się między słowami
    • Jak wybucha awantura
    • Tajniki słownej szermierki
    • Jak poprawnie zapisywać dialogi
  • Spotkanie z redaktorem
    • Kiedy zaj±ć się redakcj± własnego tekstu
    • Sztuka uwypuklania. O redakcji literackiej
    • Walka o najlepsze słowo. O redakcji językowej
    • Kiedy powtórzenie jest usterk±, a kiedy atutem
    • Bez poprawno¶ci nie ma kreatywno¶ci
    • Nie taka interpunkcja straszna
    • Nie walcz o guzik
  • Dzwonek. Jak znaleĽć czas na pisanie i dobrze go wykorzystać
    • Czy na pewno wiesz, na co przeznaczasz czas
    • Nie wszystko to, co pilne, jest ważne
    • Jak uporać się szybciej ze sprawami pilnymi i ważnymi
    • Gdzie się ukrył czas na pisanie
    • Zaplanuj przynajmniej jedn± sesję pisania w tygodniu
    • Jak zwiększyć produktywno¶ć podczas sesji pisania
    • Ziarnko do ziarnka
    • Uwierz w biały pałac
  • Rozdanie dyplomów
  • Bibliografia
  • Filmy i spektakle o artystach

Dodaj do koszyka Szko

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe naleĹĽÄ… do wydawnictwa Helion S.A.