Sześć atutów storytellingu - Onepress
ebook
Autor: Marek StączekISBN: 978-83-61485-31-5
Format: ebook
Data wydania: 2019-02-13
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 45,92 zł (poprzednio: 69,58 zł)
Oszczędzasz: 34% (-23,66 zł)
Tagi: Public Relations
Opowiedziana historia oddziałuje na całego człowieka i wielowymiarowo wpływa na publiczność: pobudza uwagę i zainteresowanie, wyzwala emocje, zmusza do myślenia, porusza wyobraźnię, a jej treść na długo przechowywana jest w pamięci oraz – to akcent końcowy – słuchacz czuje impuls do podjęcia działania. I tym wszystkim Marek Stączek zajmuje się w swojej nowej książce. Co ważne, jej treść ilustrowana jest przykładami pochodzącymi z polskich firm, z którymi zawodowo współpracuje. Mamy więc relację praktyka, który pisze przytaczając praktyczne przykłady z naszego „tu i teraz”. Całość czyta się z dużym zainteresowaniem a miejscami uśmiechem, czy zaskoczeniem.
W drodze na międzynarodową konferencję, na której miałam zaprezentować temat innowacji dla konserwatywnej branży, przeczytałam tę książkę. Gdy skończyłam, usiadłam i zmieniłam cały przygotowany materiał. Rezultat? Informacja od uczestników: „To najbardziej interesująca prezentacja, pełna technicznego przekazu podanego przez pryzmat ciekawego STORY”. Gorąco polecam tę pozycję, bo jest to najlepsza książka o storytellingu, jaką miałam przyjemność czytać.
Anna Tryfon-Bojarska, Manager Innowacji Skanska CDE, Girls in Tech Poland
Storytelling w wersji TOP – pomysłu Marka Stączka – to sposób na wydobycie esencji z naszych doświadczeń, naszej własnej historii. Nasze STORY ma znaczenie dla nas, bo pozwala nam inaczej na siebie spojrzeć, dać się samym sobą zaskoczyć czy zadziwić, pozwala siebie zrozumieć. Nasze STORY ma znaczenie dla innych, bo pozwala im na siebie spojrzeć inaczej, lepiej siebie zrozumieć, zobaczyć inne, nowe drogi. Nasze STORY ma znaczenie dla firmy, bo nasz indywidualny wątek rozwija jej historię.
Dr Agata Wytykowska, Uniwersytet SWPS
Osoby które kupowały "Sześć atutów storytellingu", wybierały także:
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone 47,93 zł, (22,05 zł -54%)
Spis treści
Sześć atutów storytellingu eBook -- spis treści
- Wprowadzenie
- Niezobowiązująca zapowiedź tematu, czyli dlaczego warto stosować STORY
- I. Odsłonięcie kulisów,czyli jak doszło do tego, że sam dla siebie odkrywałem storytelling?
- II. Sposób ma znaczenie.
- O tym, że treść jest warunkiem podstawowym dobrej prezentacji, ale nie ostatecznym
- III. Sześć atutów stosowania historii,
- czyli rzecz o tym, jak STORY pobudza całego człowieka