reklama - zainteresowany?

Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd - Onepress

Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd
Autor: Rottenberg Linda
ISBN: 978-8-3774-6840-1
stron: 278, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,21 zł (poprzednio: 44,43 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,22 zł)

Dodaj do koszyka Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd

Tagi: Motywacja | Rozwój osobisty

„Gdy nie nazywajÄ… ciÄ™ szalonym, oznacza to, że nie mierzysz dość wysoko”.

Dzisiaj podejmowanie ryzyka przestaÅ‚o być domenÄ… kolesi w bluzach z kapturem, którym nie chciaÅ‚o siÄ™ koÅ„czyć studiów. Dzisiaj wszyscy powinni zachowywać siÄ™ jak przedsiÄ™biorcy, bez wzglÄ™du na to, czy pracujÄ… w wielkiej korporacji, w organizacji non profit czy w maÅ‚ej rodzinnej firmie.

Wszyscy musimy być rzutcy, elastyczni i Å›miali, a może nawet odrobinÄ™ szaleni. W przeciwnym razie istnieje spore ryzyko, że zostaniemy z tyÅ‚u. Jak jednak podejmować ryzyko w sposób inteligentny? Jak nie stawiać wszystkiego na jednÄ… kartÄ™?

Na tym Linda Rottenberg zna siÄ™ jak nikt inny. Jako wspóÅ‚zaÅ‚ożycielka i dyrektor generalna Endeavor, najwiÄ™kszej na Å›wiecie organizacji non profit stawiajÄ…cej na wspieranie szybko rozwijajÄ…cych siÄ™ projektów biznesowych, przez ostatnie 20 lat pomagaÅ‚a innowatorom w Å›miaÅ‚ym planowaniu i mÄ…drej realizacji tych planów.

Książka ta stanowi poÅ‚Ä…czenie inspirujÄ…cych historii z wynikami badaÅ„ i praktycznymi poradami. W ten sposób powstaje mapa pozwalajÄ…ca ruszyć w drogÄ™ i siÄ™ rozwijać. Rottenberg przybliża nam sylwetki legendarnych przedsiÄ™biorców, takich jak Walt Disney czy Estée Lauder, wyjaÅ›nia również, w jaki sposób firmy takie jak MTV, GE czy Burberry zaczęły odnosić najwiÄ™ksze sukcesy, przeÅ‚amujÄ…c korporacyjny zastój i obierajÄ…c przedsiÄ™biorcze nastawienie. Przedstawia nam również niektórych z ponad tysiÄ…ca przedsiÄ™biorców, którym doradzaÅ‚a.

JednÄ… z takich osób jest Leila Velez, zaÅ‚ożycielka firmy produkujÄ…cej kosmetyki do pielÄ™gnacji wÅ‚osów, która zaczynaÅ‚a od kuchennego zlewu, a dziÅ› zarabia 80 milionów dolarów rocznie.

Jak ujmuje to sama Linda: „Ludzi z marzeniami spotykam codziennie. SÄ… tacy sami jak Leila i tacy sami jak ty. Niewykluczone, że podajesz w pracy kawÄ™, a po cichu marzysz o otwarciu wÅ‚asnego mikrobrowaru. Może zrezygnowaÅ‚eÅ› ze studiów i chciaÅ‚byÅ› zaÅ‚ożyć wÅ‚asnÄ… firmÄ™ projektowÄ…. Może siedzisz wÅ‚aÅ›nie w swoim maÅ‚ym boksie i analizujesz nowy pomysÅ‚, który usprawniÅ‚by funkcjonowanie zatrudniajÄ…cej ciÄ™ firmy. Marzysz o czymÅ›, ale nie wiesz, jak te marzenia urzeczywistnić. Być możesz zaczÄ…Å‚eÅ› już realizować swój pomysÅ‚, ale nie wiesz, jak siÄ™ dostać na kolejny poziom. Dowiesz siÄ™ tego z tej książki”.

Dodaj do koszyka Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd

 

Osoby które kupowały "Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II

Dodaj do koszyka Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd

Spis treści

Dodaj do koszyka Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym, dlaczego warto iść pod prąd

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.