reklama - zainteresowany?

Szaleństwo tłumów. Gender, rasa, tożsamość - Onepress

Szaleństwo tłumów. Gender, rasa, tożsamość
ebook
Autor: Douglas Murray
Tytuł oryginału: The Madness of Crowds. Gender, Race and Identity
Tłumaczenie: Jacek Spólny
ISBN: 9788381169394
stron: 400, Format: ebook
Data wydania: 2020-05-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,72 zł (poprzednio: 36,00 zł)
Oszczędzasz: 23% (-8,28 zł)

Dodaj do koszyka Szaleństwo tłumów. Gender, rasa, tożsamość

Tagi: Ekonomia

Prowokująca i błyskotliwie napisana książka autora bestsellerowej Przedziwnej śmierci Europy.

W swojej najnowszej książce Douglas Murray zajmuje się najbardziej spornymi problemami XXI wieku: seksualnością, płcią, technologią i rasą. Ujawnia zdumiewające wojny kulturowe toczone w miejscach pracy, szkołach i domach w imię sprawiedliwości społecznej i polityki tożsamości.

Żyjemy w epoce ponowoczesnej, po załamaniu się wielkich narracji: religii i ideologii politycznej. W ich miejsce pojawiło się dążenie do walki o naprawienie domniemanych krzywd przy użyciu broni w postaci tożsamości, wzmocnione przez nowe formy mediów społecznościowych i informacyjnych. Hierarchię celów coraz bardziej podzielonego społeczeństwa determinują wąskie grupy interesów a ofiar, jak pokazuje Murray, przybywa.

Czytelnicy niezależnie od swych przekonań politycznych docenią mistrzowsko napisaną i prowokacyjną książkę Murraya, który stara się wprowadzić nieco sensu do dyskusji o najbardziej złożonych sprawach obecnego pokolenia. Kończy żarliwym wołaniem o wolność słowa, wspólnotę wartości i zdrowy rozsądek w czasach masowej histerii.

Dodaj do koszyka Szaleństwo tłumów. Gender, rasa, tożsamość

 

Osoby które kupowały "Szaleństwo tłumów. Gender, rasa, tożsamość", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Szaleństwo tłumów. Gender, rasa, tożsamość

Spis treści

Dodaj do koszyka Szaleństwo tłumów. Gender, rasa, tożsamość

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.