Systemy Wspomagania Organizacji SWO 2010 - Onepress

ISBN: 978-83-724-6550-4
stron: 245, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 18,00 zł (poprzednio: 22,50 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,50 zł)
Zakres tematyczny publikacji jest rozległy i obejmuje szerokie spektrum problemów, wśród których szczególne miejsce zajmują strategia biznesu i systemów informatycznych zarządzania, reinżynieria procesów gospodarczych, rozwój technologii informatycznych, systemy wspomagania kierownictwa, systemy zarządzania wiedzą, hurtownie danych, Business Intelligence, organizacje wirtualne, jak również wykorzystanie technologii internetowych (e-business, e-commerce, e-marketing, e-bankieng, e-learning) i mobilnych (m-business, m-commerce, m-marketing, m-payment) we współczesnych organizacjach. Jej celem jest też wymiana doświadczeń, a przez to podniesienie nowatorstwa rozważań teoretycznych skuteczności prac projektowych i wdrożeniowych. Stwarza tym samym okazję do konfrontacji różnych punktów widzenia na temat złożonych procesów informatyzacji zachodzących w polskiej rzeczywistości. Sprzyja integracji przedstawicieli nauki z przedsiębiorstwami, bankami, twórcami oprogramowania, a w konsekwencji do podejmowania wspólnych badań i wdrożeń. Jest też okazją do przeglądu bieżących trendów w rozwoju informatyki w kraju i na świecie, tj. popularnych technologii, nowych klas produktów czy możliwości zastosowania sieci Internet i opartych na niej rozwiązań informatycznych dla wsparcia poszczególnych obszarów zarządzania i procesów we współczesnej organizacji.
Osoby które kupowały "Systemy Wspomagania Organizacji SWO 2010", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Systemy Wspomagania Organizacji SWO 2010 eBook -- spis treści
WSTĘP 7 TEORETYCZNE PODSTAWY TWORZENIA SWO I STRATEGIE BUDOWY E-BIZNESU 9 Wojciech Fliegner: MODELOWANIE DZIEDZINY BIZNESOWEJ WEDŁUG METODYKI DOMAIN-DRIVEN DESIGN 11 Małgorzata Pańkowska: STRATEGIE INNOWACJI W PROJEKTACH INFORMATYCZNYCH 23 Teresa Porębska-Miąc: ROLA TECHNOLOGII, PROCESÓW I LUDZI W SUKCESIE STRATEGII CRM 33 Jacek Unold: ROZWÓJ METOD POZYSKIWANIA INFORMACJI W CYBERPRZESTRZENI 46 Katarzyna Wojtkiewicz: WYBRANE POSTULATY DOTYCZĄCE METODYKI WDROŻEŃ IT W PRZEDSIĘBIORSTWIE ZARZĄDZANYM PROCESOWO 57 TECHNOLOGIE INTERNETOWE I MOBILNE ORAZ SYSTEMY E-BIZNESU 69 Beata Butryn, Maciej Laska: POŻYCZKI SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO NOWA FORMA INWESTOWANIA I POZYSKIWANIA KAPITAŁU W INTERNECIE 71 Robert Kutera, Jadwiga Sobieska-Karpińska: INTEGRACJA ŚRODOWISK KOMUNIKACYJNYCH MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Z MEDIAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI 82 Joanna Palonka: WPŁYW INTERNETU NA RENTOWNOŚĆ FIRM W BRANŻY 93 Tomasz Parys: TECHNOLOGIE SKRYPTOWE BUDOWY STRON INTERNETOWYCH - ANALIZA ZGODNOŚCI ZE STANDARDAMI W3C NA PRZYKŁADZIE WITRYN WYBRANYCH PRODUCENTÓW MEBLI ŁAZIENKOWYCH 102 Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: ZASTOSOWANIE GOOGLE ADWORDS JAKO NARZĘDZIA WSPOMAGAJĄCEGO TWORZENIE KAMPANII REKLAMOWEJ W INTERNECIE 113 Artur Strzelecki: ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW WYSZUKIWARKI INTERNETOWEJ 122 Marek Zborowski: ANALIZA PORÓWNAWCZA WYBRANYCH POLSKICH SERWISÓW INTERNETOWYCH FIRM ŚWIADCZĄCYCH USŁUGĘ AUDYTU STRON WWW 132 ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I ROZWIĄZANIA BUSSINESS INTELLIGENCE 143 Dorota Buchnowska: WYKORZYSTANIE NARZĘDZI BUSINESS INTELLIGENCE DO BUDOWANIA LOJALNOŚCI KLIENTÓW 145 Helena Dudycz: PRZESŁANKI UŻYCIA MAPY POJĘĆ DO PREZENTACJI ONTOLOGII ANALIZY WSKAŹNIKÓW EKONOMICZNYCH 158 Maria A. Mach, Mieczysław L. Owoc: PROBLEM GRANULACJI WIEDZY POCHODZĄCEJ Z RÓŻNYCH ŹRÓDEŁ 168 Mariusz Żytniewski: ONTOLOGIE W SYSTEMACH WIELOAGENTOWYCH 177 REALIZACJA SYSTEMÓW WSPOMAGANIA ORGANIZACJI I ROZWIĄZANIA PRAKTYCZNE W SWO 187 Janina Banasikowska: WYNIKI BADAŃ POZIOMU ROZWOJU ELEKTRONICZNEJ ADMINISTRACJI W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM 189 Michał Bartnicki: POTENCJAŁ GOSPODARCZY PODREGIONÓW WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO W KONFRONTACJI Z WOLUMENAMI PRODUKTOWYMI ORAZ NAKŁADANYMI PLANAMI W BANKU KOMERCYJNYM 200 Przemysław Rusiecki: PROGRAMY AFILIACYJNE ŹRÓDŁEM DYWERSYFIKACJI PRZYCHODÓW W BIURACH PODRÓŻY 211 Przemysław Rusiecki, Michał Lebuda: DOSTĘP DO INFORMACJI KORPORACYJNYCH NA PRZYKŁADZIE INFOKIOSKU W WYŻSZEJ UCZELNI 223 Jacek Unold, Grzegorz Klimek: MOŻLIWOŚCI ZASTOSOWAŃ SYSTEMU OPERACYJNEGO GNU/LINUX W PRZEDSIĘBIORSTWIE