reklama - zainteresowany?

Sukces w 10 słowach - Onepress

Sukces w 10 słowach
Autor: Terry Leahy
ISBN: 9788326812675
okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,47 zł (poprzednio: 39,57 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,10 zł)

Dodaj do koszyka Sukces w 10 słowach

Tagi: Mała firma

Jako uczeń dorabiał w jednym z londyńskich sklepów Tesco, sprzątając i rozładowując skrzynie z towarem. Gdy w 1997 r. Terry Leahy został prezesem tej firmy, borykała się ona z poważnymi kłopotami. Kiedy w 2011 r. odchodził na emeryturę, Tesco było nie tylko piątą pod względem wielkości spółką handlową na świecie, ale też jedną z najbardziej innowacyjnych firm w swojej branży. Królowa nadała Leahyemu tytuł szlachecki, a rada miejska wyróżniła go tytułem wolnego człowieka miasta Liverpool, który pozwala mu (gdyby zechciał) przeprowadzać przez środek miasta owce bez ryzyka aresztowania. Ten sam przywilej nadano członkom zespołu The Beatles. Potulnie zgadzamy się, że ten świat nie jest łatwym miejscem do życia i stawia przed nami zadania zbyt trudne, byśmy mogli im podołać. Ambitne zamierzenia wolimy z góry uznać za nierealne i szybko o nich zapomnieć. Zarówno w biznesie, jak i w polityce, zarówno w sektorze prywatnym, jak i w publicznym nie brak ludzi, którzy godzą się na to, co przyniesie im los. Czas to zmienić!

Terry Leahy

Terry Leahy Sukces w 10 słowach napisał, żeby podzielić się własnymi doświadczeniami. W 10 hasłach zawarł najczystszą esencję tego, czego nauczyło go życie.

Dodaj do koszyka Sukces w 10 słowach

 

Osoby które kupowały "Sukces w 10 słowach", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w maÅ‚ej firmie w Polsce
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™

Dodaj do koszyka Sukces w 10 słowach

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Sukces w 10 słowach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.