reklama - zainteresowany?

Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone - Onepress

Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
mp3
Autor: Grzegorz Kubera
ISBN: 978-83-283-7790-5
stron: 280, Format: mp3
Data wydania: 2021-02-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 48,06 zł)
Oszczędzasz: 69% (-33,16 zł)

Dodaj do koszyka Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Ekonomia | Finanse | Start-up | Zarządzanie projektami

Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych!

Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem ponad sześćset startupów, wywodzących się przede wszystkim z USA i Chin. Jednorożce, choć rozbudzają wyobraźnię i marzenia biznesowych wizjonerów na całym świecie, wciąż pozostają tworami nieco tajemniczymi. Podobnie jak tajemniczy jest klucz do ich sukcesu.

Ta książka jest adresowana właśnie do Ciebie. Bo masz pomysł i czujesz, że mógłbyś go spieniężyć, tylko jeszcze nie wiesz jak. Bo dysponujesz wiedzą z zakresu technologii i potrafisz zgromadzić wokół siebie zespół projektowy. Bo wierzysz w siłę idei, ciężką pracę, skuteczność uporu i w to, że na końcu drogi czeka tak upragniony przez Ciebie finisz - marka, którą pozna cały technologiczny świat, wdzięczność korzystających z niej ludzi i pieniądze. Miliard dolarów. No, może ciut mniej. A właściwie dlaczego mniej? Skoro marzysz o jednorożcu, musisz mierzyć wysoko. Musisz też sporo się dowiedzieć, między innymi:

  • Czym charakteryzują się największe jednorożce i w czym warto je naśladować
  • O czym trzeba pamiętać przy budowaniu jednorożca
  • Gdzie szukać sprzymierzeńców na trudnej drodze do sukcesu i pieniędzy
  • Kogo i czego jednorożec koniecznie powinien unikać
  • Na czym polega promowanie technologicznych innowacji i jakie narzędzia są do tego niezbędne

Dodaj do koszyka Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • Mikroekonomia dla bystrzaków
  • Oszukaj mnie, jeśli potrafisz. Proste sposoby przechytrzenia współczesnych kanciarzy
  • Bezpiecznie już było. Jak żyć w świecie sieci, terrorystów i ciągłej niepewności
  • Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie III

Dodaj do koszyka Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Stwrz jednoroca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone Audiobook -- spis treci

 

Wprowadzenie 7

 

Wprowadzenie DO WYDANIA II 11

  • Uwierz w siebie, ale zejd na ziemi 12

CZʦ I. WIEDZA I PRACA

Rozdzia 1. Jednoroce istniej 15

  • Nie licz si zasoby, tylko zaradno 15
  • Narodziny jednoroców 17
  • yj w przyszoci 19
  • Wpadnij w naóg dziaania 22
  • Nie zatrzymuj si na aplikacji 23
  • Rozwa stworzenie platformy 25
  • Startup to nie zabawa 27

Rozdzia 2. Motywacja do dziaania i szukanie problemu 31

  • Zdobywanie wiedzy w XXI wieku 31
  • Wzoruj si na innych 33
  • Zdefiniuj swój problem 41
  • Dlaczego warto tworzy platformy 46
  • Pora na twój startup musi by dobra idealna 51
  • Dobry biznes nie jest zy 54
  • To jak stworzy ten model biznesowy? 67

Rozdzia 3. Nigdy nie uwaaj si za eksperta 75

  • Ucz si na czyich bdach 75
  • Bd w czym autentycznie dobry 77
  • Zatrudniaj swoje saboci 79
  • Co takiego daje wspózaoyciel? 80
  • Na co trzeba uwaa? 82
  • Gówne kompetencje trzymaj w domu 83
  • Nie musisz tego zna i umie. Ale moesz 84
  • Gdzie rozszerza wiedz? 89
  • Wystarczy sign 91

CZʦ II. EKSPERYMENTY I NARZDZIA

Rozdzia 4. Jak wygra z konkurencj, czyli marketing mix 95

  • Osign duo maym kosztem 95
  • Do kogo skierowa przekaz marketingowy? 97
  • Czego marketingowiec ci nie zdradzi 99
  • Narzdzia, narzdzia i jeszcze raz pomiary 101
  • SEO, czyli pozwól si znale 104
  • E-mail marketing, czyli z klientem "na ty" 115
  • Referral marketing, czyli "kupiem to i polecam!" 137
  • Pozyskiwanie leadów, czyli "skd wzi klientów" 145
  • Conversion rate optimization, czyli "poprawianie wyniku" 162
  • O wszystkim i tak zdecyduje cena 165
  • Gospodarka cyfrowa - tu rozpocznij 173

Rozdzia 5. Wykorzystaj spoeczno, ale zacznij od siebie 175

  • Wicej za mniej 175
  • Jak tworzy biznes - nastawienie zaradnego przedsibiorcy 177
  • Spoeczno w roli twojego pracownika 187
  • Czy jeste gotów na skalowanie? 199
  • VC niezbdne w tworzeniu jednoroca 209

CZʦ III. ODWAGA I SKALOWANIE

Rozdzia 6. Tworzenie jednoroca 213

  • Pomówmy o pienidzach 213
  • Jednoroec? Raczej zebra! 220
  • Ile za ile? 225
  • Istotne formalnoci 228
  • Co zrobi z pienidzmi? 232

Rozdzia 7. Urojenia jednoroców 235

  • Wana lekcja, czyli czego NIE robi 235
  • Pierwsza rzecz: koszty 238
  • Druga rzecz: uwzgldnij to, co nieoczekiwane 253
  • Trzecia rzecz: gównie cika praca, a nie "fun" 257
  • Zapraszam do wspópracy 261

Od autora. Wystarczy mie racj tylko raz 263

Dodatek. Polecane róda i narzdzia 267

  • Newslettery 267
  • Informacje, blogi nt. startupów, technologii, trendów 268
  • Blogi dla inwestorów i przedsibiorców 268
  • Narzdzia marketingowe, SEO, dla startupów 269
  • Zestawy startowe dla przedsibiorców 269
  • Budowanie linków SEO 269
  • Dodatkowe porady 270

Bibliografia 271

  • Cz I. Wiedza i praca 271
  • Cz II. Eksperymenty i narzdzia 274
  • Cz III. Odwaga i skalowanie 278

Dodaj do koszyka Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.