reklama - zainteresowany?

Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. Perspektywa renty sieciowej - Onepress

Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. Perspektywa renty sieciowej
ebook
Autor: Barbara Woźniak-Sobczak, Paweł Kosiń
ISBN: 978-83-787-5250-9
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,40 zł (poprzednio: 23,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,60 zł)

Dodaj do koszyka Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. Perspektywa renty sieciowej

Tagi: Ekonomia

W formie ogólnej celem niniejszej monografii jest prezentacja wyników pogłębionego studium objaśniającego proces tworzenia wartości w sieci i umożliwiającego zastosowanie tych wyników w praktyce podejmowania decyzji gospodarczych. Aby cel ten osiągnąć, przyjęto dwa kluczowe założenia. Pierwsze z nich, o charakterze ogólnej dyrektywy metodycznej, zawiera się w stwierdzeniu multiparadygmatyczności zarządzania i głębokim osadzeniu myślenia sieciowego w naukach o zarządzaniu zarówno w perspektywie strategicznej, jak i w płaszczyźnie analizy konkurencyjności. Założenie drugie swoje znaczenie ujawnia w obszarze aplikacyjnym badań nad efektywnością. Uznaje się, że efektywność przedsiębiorstwa działającego w sieci może być rozpatrywana z perspektywy jego zdolności do pozyskiwania rent, a w szczególności renty zasobowej i relacyjnej.

Dodaj do koszyka Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. Perspektywa renty sieciowej

 

Osoby które kupowały "Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. Perspektywa renty sieciowej", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. Perspektywa renty sieciowej

Spis treści

Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. Perspektywa renty sieciowej eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. Perspektywa renty sieciowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.