reklama - zainteresowany?

Strzał w dziesiątkę. Siła skupienia na celu - Onepress

Strzał w dziesiątkę. Siła skupienia na celu
Autor: Tracy Brian
TÅ‚umaczenie: Gasper Dorota
ISBN: 978-8-3808-7104-5
stron: 96, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,78 zł (poprzednio: 29,58 zł)
Oszczędzasz: 23% (-6,80 zł)

Dodaj do koszyka Strzał w dziesiątkę. Siła skupienia na celu

Tagi: Motywacja

Co zrobić, żeby trafiać w dziesiÄ…tkÄ™? Jak zwiÄ™kszyć swojÄ… siÅ‚Ä™ osiÄ…gania tego, czego pragniemy? Niektórym nabycie wiedzy, jak to robić, zajmuje caÅ‚e życie, a wystarczy tylko wzmocnić kilka ważnych cech, żeby uruchomić caÅ‚y proces.

Brian Tracy pomógÅ‚ milionom ludzi przejść w życiu od frustracji i podrzÄ™dnych wyników do prosperity i wielkich osiÄ…gnięć.

Z książki StrzaÅ‚ w dziesiÄ…tkÄ™ dowiesz siÄ™, jak wykorzystać swój potencjaÅ‚ i w nadchodzÄ…cych kilku miesiÄ…cach osiÄ…gnąć wiÄ™cej, niż wielu ludziom udaje siÄ™ osiÄ…gnąć w ciÄ…gu caÅ‚ego życia.

Tracy wskazuje trzy niezbÄ™dne umiejÄ™tnoÅ›ci praktykowane na przestrzeni wieków przez wszystkich ludzi odnoszÄ…cych sukcesy, które zapewniajÄ… wybitne wyniki i nadzwyczajne osiÄ…gniÄ™cia – to jasność, skupienie i koncentracja.

Na szczęście każdej z nich można siÄ™ nauczyć dziÄ™ki ćwiczeniom i powtórzeniom. Podobnie jak można wyćwiczyć swoje fizyczne mięśnie poprzez pracÄ™ i koncentracjÄ™, można również wyksztaÅ‚cić w sobie trwaÅ‚y nawyk dążenia do wielkich osiÄ…gnięć.

Dodaj do koszyka Strzał w dziesiątkę. Siła skupienia na celu

 

Osoby które kupowały "Strzał w dziesiątkę. Siła skupienia na celu", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II

Dodaj do koszyka Strzał w dziesiątkę. Siła skupienia na celu

Spis treści

Dodaj do koszyka Strzał w dziesiątkę. Siła skupienia na celu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.