reklama - zainteresowany?

Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znacze - Onepress

Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znacze
ebook
Autor: Kazimierz Perechuda
ISBN: 978-83-7941-539-7
stron: 169, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 45,05 zł (poprzednio: 53,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,95 zł)

Dodaj do koszyka Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znacze

Tagi: Ekonomia

"Orgazm zakupowy" jest momentowy; mo

Dodaj do koszyka Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znacze

 

Osoby które kupowały "Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znacze", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O współczesnych praktykach genderyzacji ciaÅ‚a

Dodaj do koszyka Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znacze

Spis treści

Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znaczeń eBook -- spis treści

Wstęp 7

Rozdział 1
Paradygmat strumieniowania energii 17
1.1. Istota energii 17
1.2. Koncepcja gry w polu znaczeń 43
1.3. Interferencja pola znaczeń firmy i klienta 55

Rozdział 2
Współkreowanie pola znaczeń firmy i klienta 77
2.1. Dematerializacja energii wszechświata - substancjalizacja pola znaczeń przedsiębiorstwa 77
2.2. Okiełznanie chaosu - wyłanianie pól znaczeń firmy i klienta 84
2.3. Gra na polach znaczeń klienta i sprzedawcy 86
2.4. Komponowanie przestrzeni czasu 90
2.5. Trajektorie energii 92
2.5.1. Trajektoria energii nr 1: Kreowanie przestrzeni zasysajÄ…cej (energia spirytualna) 92
2.5.2. Trajektoria energii nr 2: Salon Porsche we Wrocławiu (energia estetyczna) 99
2.5.3. Trajektoria energii nr 3: Salon BMW we Wrocławiu (energia skondensowano-asymetryczna) 101
2.5.4. Trajektoria energii nr 4: Pałac - Spa - pole golfowe (energia emocjonalna kontra energia fizyczna) 105
2.5.5. Trajektoria energii nr 5: Agroturystyka konna (energia spirytualna) 108
2.5.6.Trajektoria energii nr 6: Fala piękna (energia spirytualna) 112
2.5.7. Trajektoria energii nr 7: Dekonstrukcja spójności grupy turystycznej (energia emocjonalna) 118
2.5.8. Trajektoria energii nr 8: Zawieszenie sieci (energia spirytualna) 121
Rozdział 3
Modele strumieniowania energii klienta 125
3.1. Logika identyfikacji i dekodowania strumieni energii 125
3.2. Identyfikacja i dekodowanie strumieniowania energii klienta 135
3.2.1. Model strumieniowania energii nr 1: GAW "Ardene" w Toskanii (WÅ‚ochy) 135
3.2.2. Model strumieniowania energii nr 2: GAW "Pataky Borporta" w Tokaju (Węgry) 147

SYNTEZA 161
Spis tabel 165
Spis rysunków 167

Dodaj do koszyka Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znacze

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.