reklama - zainteresowany?

Strategie produktowe. R - Onepress

Strategie produktowe. R
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-7941-537-3
stron: 258, Format: ebook
Data wydania: 2017-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 60,35 z艂 (poprzednio: 70,17 z艂)
Oszcz臋dzasz: 14% (-9,82 z艂)

Dodaj do koszyka Strategie produktowe. R

Tagi: Ekonomia | Marketing

Niniejsza ksi

Dodaj do koszyka Strategie produktowe. R

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Strategie produktowe. R", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Strategie produktowe. R

Spis tre艣ci

Strategie produktowe. R贸偶nicowa膰, czy upodabnia膰 - podej艣cie teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p 7

Rozdzia艂 1
Przestrze艅 wyboru przedsi臋biorstwa 11
1.1. Definicja przestrzeni 11
1.2. Zr贸偶nicowanie produkt贸w - typy oraz metody badawcze 15
1.3. Model przestrzennego zr贸偶nicowania produkt贸w 18
1.4. Czynniki wp艂ywaj膮ce na zr贸偶nicowanie przestrzenne produkt贸w 26
1.4.1. Posta膰 funkcji niedopasowania produktu 26
1.4.2. Rozk艂ad popytu na dobro 30
1.4.3. Elastyczno艣膰 popytu 33
1.4.4. Endogeniczno艣膰 popytu na dobro 35
1.4.5. Wielko艣膰 firm na rynku 45
1.4.6. Liczba firm na rynku 49
1.4.7. Inne determinanty zr贸偶nicowania przestrzennego produkt贸w 54
1.5. Podsumowanie 57

Rozdzia艂 2
Jednowymiarowe modele przestrzennego zr贸偶nicowania produkt贸w 59
2.1. Model na odcinku z liniow膮 funkcj膮 koszt贸w niedopasowania produktu 59
2.1.1. Posta膰 modelu 60
2.1.2. R贸wnowagi w strategiach czystych 63
2.1.3. R贸wnowagi w strategiach mieszanych 76
2.2. Model na odcinku z kwadratow膮 funkcj膮 koszt贸w niedopasowania produktu 80
2.3. Model na okr臋gu z liniow膮 funkcj膮 koszt贸w niedopasowania produktu ... 84
2.3.1. Posta膰 modelu 85
2.3.2. R贸wnowagi cenowe 87
2.3.3. R贸wnowagi lokalizacyjne 91
2.4. Model na okr臋gu z kwadratow膮 funkcj膮 kosztow niedopasowania produktu 96
2.5. Podsumowanie 101

Rozdzia艂 3
Dwu i wi臋cej wymiarowe modele przestrzennego zr贸偶nicowania produkt贸w 103
3.1. Model na niesko艅czenie wielu prostych 104
3.2. Model na prostok膮cie 108
3.2.1. Posta膰 modelu 109
3.2.2. R贸wnowagi lokalizacyjno-cenowe 112
3.3. Wielowymiarowy model przestrzennego zr贸偶nicowania produkt贸w 127
3.3.1. Posta膰 modelu 128
3.3.2. R贸wnowagi lokalizacyjno-cenowe 130
3.4. Podsumowanie 136

Rozdzia艂 4
Eksperymentalne wyznaczanie r贸wnowag w modelach lokalizacji przestrzennej przedsi臋biorstw 139
4.1. Ekonomia eksperymentalna - zarys historyczny i metodologia bada艅 140
4.1.1. Pocz膮tki ekonomii eksperymentalnej 141
4.1.2. Cele eksperyment贸w ekonomicznych 147
4.1.3. Krytyka ekonomii eksperymentalnej 149
4.1.4. Metodologia bada艅 eksperymentalnych w ekonomii 153
4.2. Istniej膮ce eksperymenty dotycz膮ce lokalizacji przestrzennej przedsi臋biorstw 157
4.2.1. Rozk艂ad popytu 157
4.2.2. Liczba firm na rynku 160
4.2.3. Wielko艣膰 firm na rynku 166
4.2.4. Endogeniczno艣膰 popytu 167
4.2.5. Posta膰 przestrzeni wyboru 169
4.3. Podsumowanie 171

Rozdzia艂 5
Eksperymentalne badanie zale偶no艣ci mi臋dzy skomplikowaniem przestrzeni a stopniem zr贸偶nicowania przestrzennego produkt贸w oraz konkuren颅cj膮 cenow膮 przedsi臋biorstw 173
5.1. Budowa platformy eksperymentalnej do eksperyment贸w przestrzennych 174
5.2. 艢rodowisko eksperymentu 178
5.3. Hipotezy badawcze a predykcje teoretyczne 181
5.4. Wyniki eksperymentu 184
5.5. Ocena rozbie偶no艣ci wynik贸w empirycznych i predykcji teoretycznych 194
5.6. Podsumowanie 221

Zako艅czenie 223

Bibliografia 229

Za艂膮czniki 235
Za艂膮cznik 1. Kod programu do wyliczania r贸wnowagi w modelu z ci膮g艂ym rozk艂adem popytu oraz dyskretn膮 lokalizacj膮 produkt贸w 235
Za艂膮cznik 2. Instrukcje dla uczestnik贸w badania eksperymentalnego 245
Cz臋艣膰 1. Instrukcja do pierwszej sesji eksperymentalnej 245
Cz臋艣膰 2. Instrukcja do drugiej sesji eksperymentalnej 247
Cz臋艣膰 3. Instrukcja do trzeciej sesji eksperymentalnej 250
Za艂膮cznik 3. R贸wnowagi cenowe w modelu z przestrzeni膮 zdefiniowan膮 odcinkiem dla kwadratowej funkcji koszt贸w niedopasowania produkt贸w w przypadku braku za艂o偶enia o pe艂nym nasyceniu rynku 254

Dodaj do koszyka Strategie produktowe. R

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.