reklama - zainteresowany?

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków - Onepress

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków
ebook
Autor: Grażyna Golik-Górecka
ISBN: 978-8-3808-8438-0
stron: 198, Format: ebook
Data wydania: 2017-03-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,78 zł (poprzednio: 19,74 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,96 zł)

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

Tagi: Ekonomia | Marketing

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?
W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

 

Osoby które kupowały "Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.