reklama - zainteresowany?

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich - Onepress

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich
ebook
Autor: Artur Modliński
ISBN: 978-83-8142-620-6
stron: 266, Format: ebook
Data wydania: 2019-11-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,96 zł (poprzednio: 19,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,76 zł)

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Tagi: Ekonomia | ZarzÄ…dzanie

Bojkoty towarzyszyÅ‚y życiu ekonomicznemu czÅ‚owieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich czÄ™stotliwość systematycznie roÅ›nie. Od bostoÅ„skiej herbatki przez walkÄ™ z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże wzglÄ™dem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia wspóÅ‚czesnych konsumentów oraz firm.

Książka jest pierwszÄ… zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarzÄ…dzania, a także rozszerzono tÄ™ tematykÄ™ o nieporuszany dotÄ…d wÄ…tek – bojkoty instytucji kultury.

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

 

Osoby które kupowały "Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.