Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich - Onepress

ISBN: 978-83-8142-620-6
stron: 266, Format: ebook
Data wydania: 2019-11-28
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,96 zł (poprzednio: 19,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,76 zł)
Bojkoty towarzyszyÅ‚y życiu ekonomicznemu czÅ‚owieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich czÄ™stotliwość systematycznie roÅ›nie. Od bostoÅ„skiej herbatki przez walkÄ™ z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże wzglÄ™dem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia wspóÅ‚czesnych konsumentów oraz firm.
Książka jest pierwszÄ… zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarzÄ…dzania, a także rozszerzono tÄ™ tematykÄ™ o nieporuszany dotÄ…d wÄ…tek – bojkoty instytucji kultury.
Osoby które kupowały "Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post 67,73 zł, (14,90 zł -78%)