reklama - zainteresowany?

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich - Onepress

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich
ebook
Autor: Artur Modliński
ISBN: 978-83-8142-620-6
stron: 266, Format: ebook
Data wydania: 2019-11-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,96 zł (poprzednio: 19,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,76 zł)

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Tagi: Ekonomia | Zarządzanie

Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm.

Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek – bojkoty instytucji kultury.

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

 

Osoby które kupowały "Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.