reklama - zainteresowany?

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich - Onepress

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich
ebook
Autor: Artur Modliński
ISBN: 978-83-8142-620-6
stron: 266, Format: ebook
Data wydania: 2019-11-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,96 zł (poprzednio: 19,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,76 zł)

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Tagi: Ekonomia | ZarzÄ…dzanie

Bojkoty towarzyszyÅ‚y życiu ekonomicznemu czÅ‚owieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich czÄ™stotliwość systematycznie roÅ›nie. Od bostoÅ„skiej herbatki przez walkÄ™ z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże wzglÄ™dem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia wspóÅ‚czesnych konsumentów oraz firm.

Książka jest pierwszÄ… zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarzÄ…dzania, a także rozszerzono tÄ™ tematykÄ™ o nieporuszany dotÄ…d wÄ…tek – bojkoty instytucji kultury.

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

 

Osoby które kupowały "Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Spis treści

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich eBook -- spis treści

WstÄ™p  11

 

Rozdział 1. Istota niezadowolenia i bojkotu konsumenckiego 17

1.1. Zjawisko niezadowolenia konsumenckiego               17

1.2. Mechanizmy i natura niezadowolenia konsumenckiego      23

1.2.1. Uwarunkowania i przyczyny niezadowolenia konsumenckiego          27

1.2.1.1. UjÄ™cie podmiotowe i przedmiotowe              29

1.2.1.2. UjÄ™cie procesowe    36

1.2.1.3. Niezadowolenie użytkowe i normatywne    39

1.3. Formy wyrażania niezadowolenia przez konsumentów       42

1.4. Konsekwencje niezadowolenia konsumentów        49

1.5. Zjawisko bojkotu konsumenckiego               42

1.5.1. Definicja i charakterystyka    53

1.5.2. Geneza dziaÅ‚aÅ„ bojkotowych              57

1.6. Podsumowanie       66

 

RozdziaÅ‚ 2. Uczestnicy, cele i kategorie bojkotów konsumenckich         69

2.1. Uczestnicy bojkotu konsumenckiego           69

2.2. Cele bojkotu konsumenckiego        74

2.3. Kategoryzacje bojkotów konsumenckich    77

2.3.1. Bojkot paÅ„stwowy i prywatny            78

2.3.2. Bojkot jedno- i wielopodmiotowy     86

2.3.3. Bojkot reorientacyjny i regresyjny    89

2.3.4. Bojkot pokojowy i siÅ‚owy      91

2.3.5. Bojkot z wykorzystaniem podmiotów referencyjnych            102

2.3.6. Bojkot w Å›rodowisku internetowym i rzeczywistym                 108

2.4. Podsumowanie       113

 

RozdziaÅ‚ 3. ZarzÄ…dzanie i marketing na rynku kultury a powstawanie niezadowolenia konsumentów                 115

3.1. Kultura wysoka i procesy jej urynkawiania                 115

3.1.1. Definicja rynku kultury           116

3.1.2. Typy rynku kultury i jego produkty   118

3.2. Instytucje kultury   121

3.2.1. Definicja instytucji kultury     121

3.2.2. Funkcje instytucji kultury      122

3.2.3. Typy instytucji kultury             124

3.3. Konsumenci i otoczenie rynku kultury          128

3.3.1. Konsument kultury  128

3.3.1.1. Definicja konsumenta kultury            128

3.3.1.2. Typy konsumentów kultury 130

3.3.2. Procesy nabywcze konsumentów kultury     133

3.4. Segmentacja, wybór grupy docelowej i pozycjonowanie na rynku kultury 139

3.5. Interesariusze i konkurencja na rynku kultury          148

3.5.1. Interesariusze na rynku kultury          148

3.5.2. Konkurencja na rynku kultury             151

3.6. Podsumowanie       158

 

RozdziaÅ‚ 4. Strategie antykryzysowe przedsiÄ™biorstw i instytucji kultury wobec zagrożenia bojkotami              161

4.1. Metodologia badania           165

4.2. Rozwój sytuacji kryzysowej w przedsiÄ™biorstwach i instytucjach kultury     168

4.2.1. Spokój organizacyjny              173

4.2.2. Deeskalacja/Eskalacja             179

4.2.3. Zwalczanie kryzysu i Å‚agodzenie skutków      182

4.2.3.1. Strategie zwalczania i Å‚agodzenia skutków bojkotów konsumenckich w przedsiÄ™biorstwach               182

4.2.3.2. Strategie zwalczania i Å‚agodzenia skutków bojkotów konsumenckich w instytucjach kultury – studia przypadków polskich instytucji teatralnych  185

4.2.3.2.1. Teatr Polski we WrocÅ‚awiu               186

4.2.3.2.2. Teatr Polski w Bydgoszczy 191

4.2.3.2.3. Teatr Stary w Krakowie      194

4.2.3.2.4. Teatr Polonia w Warszawie              198

4.2.3.2.5. Teatr Dramatyczny w Warszawie   202

4.2.3.2.6. Teatr ÅšlÄ…ski w Katowicach 206

4.2.3.3. Przyczyny bojkotów konsumenckich wobec instytucji kultury i przedsiÄ™biorstw – podobieÅ„stwa i różnice         210

4.2.3.4. Przyczyny ofertowe i Å›rodowiskowe dziaÅ‚aÅ„ bojkotowych   213

4.2.3.5. Bojkot jako szansa i zagrożenie – kategorie instytucji teatralnych stosujÄ…cych kontrowersyjnÄ… treść i promocjÄ™     215

4.2.4. Uczenie siÄ™ i adaptacja           220

4.3. Podsumowanie       221

 

ZakoÅ„czenie      225

Bibliografia        231

Netografia         245

Spis rysunków i tabel    259

ZaÅ‚Ä…cznik 1 – Scenariusz wywiadu          261

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.