reklama - zainteresowany?

Strategiczne zarzÄ…dzanie marketingiem - Onepress

Strategiczne zarzÄ…dzanie marketingiem
ebook
Autor: Ilona Penc-Pietrzak
ISBN: 978-8-3872-5138-3
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 11,81 zł (poprzednio: 14,58 zł)
Oszczędzasz: 19% (-2,77 zł)

Dodaj do koszyka Strategiczne zarzÄ…dzanie marketingiem

Tagi: Ekonomia

Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią.

Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja.
W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.

Dodaj do koszyka Strategiczne zarzÄ…dzanie marketingiem

 

Osoby które kupowały "Strategiczne zarządzanie marketingiem", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Strategiczne zarzÄ…dzanie marketingiem

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategiczne zarzÄ…dzanie marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.