reklama - zainteresowany?

Strategiczne uwarunkowania dzia - Onepress

Strategiczne uwarunkowania dzia
ebook
Autor: Tadeusz Falencikowski, Janusz Dworak
ISBN: 978-83-7941-536-6
stron: 229, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 45,90 z艂 (poprzednio: 54,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-8,10 z艂)

Dodaj do koszyka Strategiczne uwarunkowania dzia

Tagi: Ekonomia | Sprzeda

Zarz

Dodaj do koszyka Strategiczne uwarunkowania dzia

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Strategiczne uwarunkowania dzia", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Strategiczne uwarunkowania dzia

Spis tre艣ci

Strategiczne uwarunkowania dzia艂ania wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw. Tom 13 eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 9

1. Strategia wsp贸艂pracy w sektorze organizacji pozarz膮dowych - Jaros艂aw Doma艅ski 11
1.1. Konkurencja i kooperacja w 艣wietle bada艅 艣wiatowych 12
1.2. Przyj臋ta metoda badawcza 14
1.3. Wyniki 16
Streszczenie/Summary 20
Bibliografia 21

2. O istocie modeli biznesu - Tadeusz Falencikowski 23
2.1. Semantyczna istota poj臋cia model biznesu 24
2.2. Istota rodzajowa modeli biznesu 26
2.3. Istota konceptualna modeli biznesu 28
Streszczenie/Summary 30
Bibliografia 32

3. Struktury i procesy w organizacjach ukierunkowanych na jako艣膰 - Boles艂aw Goranczewski
3.1. Struktury i procesy a jako艣膰 pracy i mo偶liwo艣ci jej doskonalenia 36
3.2. Rodzaje struktur organizacyjnych. Od organizacji funkcjonalnej do procesowej 38
3.3. Cechy struktur organizacyjnych a procesy 40
3.4. Perspektywy struktur a procesy. Organizowanie dla przysz艂o艣ci 43
3.5. Struktury i procesy a wielko艣膰 organizacji 46
3.6. Procesy jako przysz艂o艣膰 organizacyjnego dzia艂ania 49
3.7. Struktury i procesy w uj臋ciu normatywnym 52
Streszczenie/Summary 56
Bibliografia 57

4. Do艣wiadczenia niemieckie w funkcjonowaniu bankowych por臋cze艅 kredytowych - Eugeniusz Gostomski 59
4.1. Og贸lne przes艂anki funkcjonowania bank贸w por臋czeniowych 60
4.2. Specyfika oraz znaczenie ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw w krajach Unii Europejskiej 61
4.3. Istota i funkcjonowanie bank贸w por臋czeniowych w Niemczech 62
4.4. Znaczenie bank贸w por臋czeniowych 65
Streszczenie/Summary 69
Bibliografia 70

5. Zmiany w zarz膮dzaniu strategicznym w wyniku wzrostu przedsi臋biorstwa - Andrzej Kaleta, Anna Witek-Crabb 71
5.1. Proces zarz膮dzania strategicznego 73
5.2. Uczestnicy zarz膮dzania strategicznego 75
5.3. Forma strategii 78
5.4. Tre艣膰 strategii 80
Streszczenie/Summary 83
Bibliografia 84

6. Czynniki sukcesu transferu strategicznych rozwi膮za艅 organizacyjno-technologicznych - Marek Matuszak 87
6.1. Poj臋cie rozwi膮za艅 organizacyjnych i technologicznych oraz kryteria sukcesu ich transferu 88
6.2. Czynniki sukcesu transferu rozwi膮za艅 organizacyjno-technologicznych 91
6.3. Wybrane r贸偶nice w otoczeniu instytucjonalnym oraz ich znaczenie dla przebiegu i efektywno艣ci transferu - przypadek kraj贸w postsocjalistycz颅nych 95
6.4. Podstawowe odmienno艣ci instytucjonalne pomi臋dzy krajami - dawcami i postsocjalistycznymi krajami - biorcami 97
6.5. Nowe koncepcje behawioralne i ich znaczenie 99
Streszczenie/Summary 103
Bibliografia 104

7. Sposoby ochrony modeli biznesowych - Jerzy Niemczyk 107
7.1. Ochrona biznesu z perspektywy modelu biznesu 108
7.2. Sposoby ochrony modelu biznesowego z perspektywy zarz膮dzania strategicznego 109
7.3. Sposoby ochrony modelu biznesowego z perspektywy szk贸艂 strategii 112
Streszczenie/Summary 115
Bibliografia 116

8. Wykorzystanie systemu zarz膮dzania jako艣ci膮 i zarz膮dzania procesowego w kszta艂towaniu relacji z klientami w przemy艣le stoczniowym - Bog颅dan Nogalski, Roman Czapiewski 117
8.1. Znaczenie procesowego podej艣cia do zarz膮dzania w organizacji przedsi臋biorstwa 118
8.2. Identyfikacja i umiejscowienie poszczeg贸lnych rodzaj贸w proces贸w w przedsi臋biorstwie 121
8.3. Integracja dzia艂a艅 w przedsi臋biorstwie z wykorzystaniem SZJ 123
8.4. Wyniki i wnioski z przeprowadzonych bada艅 w stoczniach produkuj膮cych w pe艂ni wyposa偶one statki z uwzgl臋dnieniem odchyle艅 w spojrze颅niach armator贸w i klient贸w 127
Streszczenie/Summary 130
Bibliografia 131

9. Czynnik pracy w modelach przedsi臋biorstw - koncepcje i kierunki bada艅 - Janusz Rymaniak 133
9.1. Modele produkcyjne 134
9.1.1. Za艂o偶enia i metodyka 134
9.1.2. Konstrukcja i efekty modeli 134
9.2. Empiryczne modele socjotechniczne 137
9.2.1. Za艂o偶enia i metodyka 137
9.2.2. Konstrukcja i efekty modeli 138
9.3. Modele eksperckie 141
9.3.1. Za艂o偶enia i metodyka 141
9.3.2. Konstrukcja i efekty modeli 142
9.4. Innowacyjne modele biznesu 143
9.4.1. Za艂o偶enia i metodyka 143
9.4.2. Konstrukcja i efekty modeli 143
9.5. Dyskusja 144
9.5.1. Problemy metodologiczno-metodyczne 144
9.5.2. Problemy merytoryczne 147
Streszczenie/Summary 149
Bibliografia 149

10. Wp艂yw handlu mi臋dzynarodowego na produktywno艣膰 przedsi臋biorstwa - Tomasz Serwach 153
10.1. Podstawy koncepcji learning-by-exporting 155
10.2. Mechanizmy oddzia艂ywania handlu mi臋dzynarodowego na produktywno艣膰 przedsi臋biorstwa 156
10.2.1. Racjonalizacja produkcji w ramach firm wieloproduktowych 157
10.2.2. Zastosowanie lepszych technologii i czynnik贸w produkcji 158
10.2.3. Mi臋dzynarodowa fragmentaryzacja produkcji 160
10.3. Wyniki bada艅 empirycznych 162
10.4. Komentarz 164
Streszczenie/Summary 167
Bibliografia 167

11. Posta膰 i pomiar warto艣ci dla w艂a艣cicieli przedsi臋biorstwa - Aldona Uzi臋b艂o 171
11.1. Istota i kategoryzacja poj臋cia warto艣ci 172
11.2. Posta膰 warto艣ci dla w艂a艣cicieli 176
11.3. Pomiar warto艣ci dla w艂a艣cicieli 179
Streszczenie/Summary 185
Bibliografia 186

12. Relacje partnerskie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsi臋biorstwa. Studium przypadku - Anna W贸jcik-Karpacz 187
12.1. Relacje partnerskie przedsi臋biorstwa z otoczeniem jako konstrukt wieloaspektowy 188
12.2. Podej艣cie relacyjne do budowania przewagi konkurencyjnej 189
12.3. Korzy艣ci osi膮gane przez przedsi臋biorstwo z relacji partnerskich z podmiotami otoczenia konkurencyjnego 191
12.4. Studium przypadku 192
Streszczenie/Summary 201
Bibliografia 201

13. Fuzje i przej臋cia w szkolnictwie wy偶szym - Pawe艂 Zygar艂owski 203
13.1. Istota fuzji i przej臋膰 204
13.1.1. Fuzje i przej臋cia w gospodarce 204
13.1.2. Fuzje i przej臋cia w sektorze szkolnictwa wy偶szego 206
13.2. Fuzje i przej臋cia uczelni poza Polsk膮 211
13.3. Polskie uwarunkowania prawne fuzji i przej臋膰 uczelni 213
13.4. Fuzje i przej臋cia uczelni w Polsce po 1989 roku 216
Streszczenie/Summary 223
Bibliografia 223

Dodaj do koszyka Strategiczne uwarunkowania dzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.