reklama - zainteresowany?

Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki - Onepress

Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki
Autor: Jagiełło Elżbieta Małgorzata
ISBN: 978-8-3756-1017-8
stron: 168, okładka: miękka
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki

Tagi: Ekonomia

Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności studentów ekonomii i zarządzania, a także przedstawicieli administracji rządowej i biznesu. W dobie globalizacji zarówno środowiska akademickie, jak i menedżerowie potrzebują odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak:

  • Czym jest konkurencyjność gospodarki?
  • Dlaczego jest ona ważna z punktu widzenia biznesu i całego społeczeństwa?
  • Czym jest strategia budowania konkurencyjności gospodarki?
  • W jaki sposób przystąpić do strategicznego budowania konkurencyjności i co przesądza o skuteczności takiego działania?

Zawarte w książce wnioski dotyczące polskiej gospodarki nadają jej praktyczny wymiar, zachęcając decydentów do odważniejszego formułowania strategii gospodarczych. Motywem przewodnim książki jest zdanie: "Zwiększanie konkurencyjności to maraton - a nie sprint".

Dodaj do koszyka Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki

 

Osoby które kupowały "Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.