reklama - zainteresowany?

Strategiczna logika firm rodzinnych - Onepress

Strategiczna logika firm rodzinnych
ebook
Autor: Adrianna Lewandowska
ISBN: 978-83-012-1012-0
stron: 468, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-13
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 71,20 z艂 (poprzednio: 87,90 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-16,70 z艂)

Dodaj do koszyka Strategiczna logika firm rodzinnych

Tagi: Zarz

Istota firmy rodzinnej polega na po

Dodaj do koszyka Strategiczna logika firm rodzinnych

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Strategiczna logika firm rodzinnych", wybiera艂y tak偶e:

  • Mindf*ck szefa.
  • Zasada 80/20 rz
  • Budowanie zaanga
  • Stw
  • Mindf*ck szefa.

Dodaj do koszyka Strategiczna logika firm rodzinnych

Spis tre艣ci

Strategiczna logika firm rodzinnych eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
    • Przedmowa
    • Wst臋p
  • Rozdzia艂 1. Istota i specyfika przedsi臋biorstw rodzinnych
    • 1.1. Rodzina rozumienie systemu i zale偶no艣ci jako punkt wyj艣cia
    • 1.2. Znaczenie rodziny w kszta艂towaniu postaw przedsi臋biorczych
    • 1.3. Definicja przedsi臋biorstwa rodzinnego w teoriach systemowych i strukturalnych
    • 1.4. Teoria koewolucji system贸w
    • 1.5. Teoria zasobowa i wp艂yw rodzinno艣ci (ang. familiness) na typologie firm rodzinnych
    • 1.6. Dominuj膮ca w艂asno艣膰 jako immanentna cecha firm rodzinnych
  • Rozdzia艂 2. Determinanty rozwoju przedsi臋biorstw rodzinnych
    • 2.1. Teoria agencji versus teoria s艂u偶ebno艣ci mened偶er贸w
    • 2.2. Teoria kontyngencji podej艣cie sytuacyjne
    • 2.3. Model ci膮g艂o艣ci dzia艂ania i orientacja na d艂ugowieczno艣膰
    • 2.4. Krytyczne czynniki hamuj膮ce rozw贸j
  • Rozdzia艂 3. Korelacja strategii biznesu i strategii rodziny, zakresy oddzia艂ywania
    • 3.1. Proces zarz膮dzania strategicznego w firmie i rodzinie
    • 3.2. Strategia w艂a艣cicielska
    • 3.3. Konflikty systemowe w stawianiu cel贸w rodzina versus firma
    • 3.4. Strategia sukcesyjna punkt krytyczny w rozwoju firmy rodzinnej
    • 3.5. Deskryptory sukcesu firmy rodzinnej
  • Rozdzia艂 4. Warto艣ci soczewka d艂ugookresowej perspektywy dzia艂ania firm rodzinnych
    • 4.1. Perspektywa socjalno-emocjonalnego bogactwa
    • 4.2. Warto艣ci podej艣cie definicyjne osadzone w teoriach Rokeacha i Schwartza
    • 4.3. Znaczenie warto艣ci w przedsi臋biorstwach rodzinnych
    • 4.4. Zarz膮dzanie przez warto艣ci w firmie rodzinnej
  • Rozdzia艂 5. Koncepcja i metodyka tr贸jetapowych bada艅 w艂asnych
    • 5.1. Za艂o偶enia i podstawy teoretyczne bada艅
    • 5.2. Zakres i organizacja bada艅 w艂asnych
    • 5.3. Tr贸jwarstwowa organizacja bada艅 w艂asnych
  • Rozdzia艂 6. Zarz膮dzanie strategiczne firm rodzinnych i nierodzinnych przegl膮d bada艅 literaturowych
    • 6.1. Analiza strategiczna
      • 6.1.1. Analiza otoczenia zewn臋trznego
      • 6.1.2. Analiza otoczenia wewn臋trznego
    • 6.2. Definiowanie strategii rozwoju
      • 6.2.1. Stawianie cel贸w
      • 6.2.2. Strategie innowacji
      • 6.2.3. Strategia dywersyfikacji
      • 6.2.4. Strategia internacjonalizacji
      • 6.2.5. Strategie konkurowania
      • 6.2.6. Strategie zr贸wnowa偶onego rozwoju
    • 6.3. Implementacja i strategie funkcjonalne
      • 6.3.1. Strategia personalna (Human Resources)
      • 6.3.2. Strategie marketingowe
      • 6.3.3. Strategie finansowe
    • 6.4. Monitorowanie i kontrola
    • 6.5. Wnioski z analizy por贸wnawczej firm rodzinnych i nierodzinnych
  • Rozdzia艂 7. Dominuj膮ca logika firm rodzinnych jako艣ciowe badania w艂asne
    • 7.1. Teoria dominuj膮cej logiki firm
    • 7.2. Organizacja i przeprowadzenie bada艅
    • 7.3. Mapy poznawcze badanych firm rodzinnych
    • 7.4. Dominuj膮ca logika w skutecznie dzia艂aj膮cych firmach rodzinnych wnioski
  • Rozdzia艂 8. Model doskona艂o艣ci BELIEFS
    • 8.1. Podstawy teoretyczne do modelu BELIEFS
    • 8.2. Metoda, organizacja i przeprowadzenie bada艅 ilo艣ciowych
      • 8.2.1. Cele, zakres i przedmiot bada艅
      • 8.2.2. Metodyka prac badawczych
      • 8.2.3. Charakterystyka pr贸by
    • 8.3. Analiza istotno艣ci realizacji IPA (ang. Importance-Performance Analysis)
      • 8.3.1. Analiza istotno艣ci realizacji w grupie pracownik贸w firmy rodzinnej (spoza rodziny, bez udzia艂贸w)
      • 8.3.2. Analiza istotno艣ci realizacji w艣r贸d cz艂onk贸w rodziny zaanga偶owanych w firm臋 (bez udzia艂贸w)
      • 8.3.3. Analiza istotno艣ci realizacji w艣r贸d cz艂onk贸w rodziny zaanga偶owanych w firm臋, z udzia艂ami
    • 8.4. Analiza wi膮zek warto艣ci i indeks BELIEFS w poszczeg贸lnych grupach respondent贸w
      • 8.4.1. Analiza wi膮zek warto艣ci i indeks BELIEFS w grupie cz艂onk贸w rodziny bez udzia艂贸w
      • 8.4.2. Analiza wi膮zek warto艣ci i indeks BELIEFS w grupie pracownik贸w
      • 8.4.3. Analiza wi膮zek warto艣ci i indeks BELIEFS w艣r贸d cz艂onk贸w rodziny zaanga偶owanych w firm臋, bez udzia艂贸w
      • 8.4.4. Analiza wi膮zek warto艣ci i indeks BELIEFS w grupie cz艂onk贸w rodziny b臋d膮cych udzia艂owcami, pracuj膮cych w firmie
      • 8.4.5. Zestawienie indeks贸w BELIEFS badanych grup
    • 8.5. Analiza istotno艣ci warto艣ci i korelacja z wynikami finansowymi
      • 8.5.1. Podstawowe statystyki uwzgl臋dnionych w pracy zmiennych ilo艣ciowych
      • 8.5.2. Predyktory wska藕nika harmonizacji warto艣ci
      • 8.5.3. Predyktory sukcesu finansowego firmy
      • 8.5.4. Predyktory dobrych relacji w rodzinie biznesowej
    • 8.6. Wnioski z badania weryfikuj膮cego statystycznie model BELIEFS
    • Zako艅czenie
    • Bibliografia
    • Netografia
    • Za艂膮cznik 1. Kwestionariusz wywiadu do badania jako艣ciowego w ramach dominuj膮cej logiki firmy rodzinnej
    • Za艂膮cznik 2. Kwestionariusz badania ilo艣ciowego weryfikacji modelu BELIEFS
    • Za艂膮cznik 3. List zapraszaj膮cy i widok witryny badania BELIEFS
    • O Autorce
    • Przypisy

Dodaj do koszyka Strategiczna logika firm rodzinnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.