reklama - zainteresowany?

Strategia wielokana - Onepress

Strategia wielokana
ebook
ISBN: 978-83-7941-535-9
stron: 174, Format: ebook
Data wydania: 2014-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 55,25 z艂 (poprzednio: 65,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-9,75 z艂)

Dodaj do koszyka Strategia wielokana

Tagi: Ekonomia | Finanse

W okresie ostatnich dw

Dodaj do koszyka Strategia wielokana

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Strategia wielokana", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Strategia wielokana

Spis tre艣ci

Strategia wielokana艂owej dystrybucji a konkurencyjno艣膰 banku eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 7

Rozdzia艂 1
殴r贸d艂a przewagi konkurencyjnej w bankowo艣ci detalicznej 11
1.1. Identyfikacja 藕r贸de艂 przewagi konkurencyjnej w segmencie detalicznych us艂ug bankowych 11
1.1.1. Konkurencja w sektorze bankowym i jej specyfika 11
1.1.2. Przewaga konkurencyjna, jej rodzaje oraz spos贸b analizy 15
1.1.3. Czynniki osi膮gania przewagi konkurencyjnej w obszarze bankowo艣ci detalicznej w 艣wietle bada艅 16
1.2. Analiza potencjalnych 藕r贸de艂 przewagi konkurencyjnej w kontek艣cie ich trwa艂o艣ci 23
1.2.1. Znaczenie jako艣ci w osi膮ganiu d艂ugotrwa艂ej przewagi nad konkurencj膮 23
1.2.2. Rola wizerunku i marki banku w budowie trwa艂ej przewagi konkurencyjnej 29
1.2.3. Mo偶liwo艣膰 wykorzystania zaawansowanej technologii w obszarze dystrybucji jako 藕r贸d艂a trwa艂ej przewagi konkurencyjnej 35
1.2.4. Pozosta艂e 藕r贸d艂a budowy przewagi konkurencyjnej 39

Rozdzia艂 2
Kszta艂towanie si臋 strategii wielokana艂owej dystrybucji detalicznych us艂ug bankowych 43
2.1. Przes艂anki zmian w strategiach dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych 43
2.1.1. Poj臋cie i cele strategii dystrybucji 43
2.1.2. Przyczyny zmian w strategiach dystrybucji produkt贸w bankowych 50
2.1.3. Rola nowoczesnej technologii w rozwoju kana艂贸w dystrybucji 55
2.2. Strategia wielokana艂owej dystrybucji jako najbardziej zaawansowany model dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych 63
2.2.1. Istota strategii wielokana艂owej dystrybucji oraz jej zalety i wady 63
2.2.2. Strategia wielokana艂owej dystrybucji a inne strategie dystrybucji detalicznych us艂ug bankowych 69

Rozdzia艂 3
Wielokana艂owa dystrybucja us艂ug bankowych a wyniki finansowe banku i jego pozycja konkurencyjna 77
3.1. Wielokana艂owa dystrybucja us艂ug bankowych a wyniki finansowe banku 77
3.1.1. Sposoby oddzia艂ywania strategii wielokana艂owej dystrybucji na wynik finansowy banku 77
3.1.2. Oddzia艂ywanie strategii wielokana艂owej dystrybucji na przychody i koszty w 艣wietle wynik贸w bada艅 84
3.2. Strategia wielokana艂owej dystrybucji jako czynnik przewagi konkurencyjnej 88
3.2.1. Ewolucja pogl膮d贸w dotycz膮cych roli dystrybucji w budowie przewagi konkurencyjnej 88
3.2.2. Warunki osi膮gni臋cia przewagi konkurencyjnej w wyniku wdro偶enia strategii wielokana艂owej dystrybucji 91
3.2.3. Ocena trwa艂o艣ci przewagi konkurencyjnej osi膮gni臋tej dzi臋ki wdro偶eniu dystrybucji wielokana艂owej 96

Rozdzia艂 4
Stan i kierunki rozwoju strategii dystrybucji produkt贸w bankowych w Polsce 101
4.1. Proces kszta艂towania si臋 system贸w dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych w Polsce 101
4.1.1. Zmiany ilo艣ciowe w stacjonarnej sieci sprzeda偶y 101
4.1.2. Zmiany jako艣ciowe w sieci plac贸wek w艂asnych bank贸w 110
4.1.3. Rozw贸j sieci plac贸wek franczyzowych 113
4.1.4. Wykorzystanie po艣rednik贸w w procesie sprzeda偶y produkt贸w bankowych 115
4.2. Rozw贸j nowoczesnych kana艂贸w dystrybucji 118
4.2.1. Zmiany ilo艣ciowe w zakresie elektronicznych kana艂贸w sprzeda偶y 118
4.2.1.1. Zmiany ilo艣ciowe w okresie do 2005 roku 119
4.2.1.2. Zmiany ilo艣ciowe w okresie po 2005 roku 126
4.2.2. Zmiany jako艣ciowe w obszarze nowoczesnych kana艂贸w dystrybucji 132

Rozdzia艂 5
Rozw贸j strategii wielokana艂owej dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych w Polsce a do艣wiadczenia innych kraj贸w 141
5.1. Kszta艂towanie si臋 strategii wielokana艂owej dystrybucji w Polsce 141
5.1.1. Analiza etap贸w rozwoju systemu dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych w Polsce 142
5.1.2. Wdro偶enie strategii wielokana艂owej dystrybucji przez wybrane banki dzia艂aj膮ce w Polsce 146
5.2. Rozw贸j strategii dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych w wybranych regionach Europy i 艣wiata 148
5.2.1. Tendencje w zakresie wykorzystania poszczeg贸lnych kana艂贸w dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych 148
5.2.2. Do艣wiadczenia wybranych bank贸w we wdra偶aniu strategii wielokana艂owej dystrybucji 152

Zako艅czenie 157
Bibliografia 163
Spis rysunk贸w 171
Spis tabel 173

Dodaj do koszyka Strategia wielokana

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.