Strategia wielokana - Onepress
stron: 174, Format: ebook
Data wydania: 2014-01-01
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 55,25 z艂 (poprzednio: 65,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-9,75 z艂)
Osoby kt贸re kupowa艂y "Strategia wielokana", wybiera艂y tak偶e:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 z艂
- Rozw 0,00 z艂
- Metody ilo 0,00 z艂
- ABC wsp 0,00 z艂
- O wsp贸艂czesnych praktykach genderyzacji cia艂a 76,67 z艂, (6,90 z艂 -91%)
Spis tre艣ci
Strategia wielokana艂owej dystrybucji a konkurencyjno艣膰 banku eBook -- spis tre艣ci
Wprowadzenie 7
Rozdzia艂 1
殴r贸d艂a przewagi konkurencyjnej w bankowo艣ci detalicznej 11
1.1. Identyfikacja 藕r贸de艂 przewagi konkurencyjnej w segmencie detalicznych us艂ug bankowych 11
1.1.1. Konkurencja w sektorze bankowym i jej specyfika 11
1.1.2. Przewaga konkurencyjna, jej rodzaje oraz spos贸b analizy 15
1.1.3. Czynniki osi膮gania przewagi konkurencyjnej w obszarze bankowo艣ci detalicznej w 艣wietle bada艅 16
1.2. Analiza potencjalnych 藕r贸de艂 przewagi konkurencyjnej w kontek艣cie ich trwa艂o艣ci 23
1.2.1. Znaczenie jako艣ci w osi膮ganiu d艂ugotrwa艂ej przewagi nad konkurencj膮 23
1.2.2. Rola wizerunku i marki banku w budowie trwa艂ej przewagi konkurencyjnej 29
1.2.3. Mo偶liwo艣膰 wykorzystania zaawansowanej technologii w obszarze dystrybucji jako 藕r贸d艂a trwa艂ej przewagi konkurencyjnej 35
1.2.4. Pozosta艂e 藕r贸d艂a budowy przewagi konkurencyjnej 39
Rozdzia艂 2
Kszta艂towanie si臋 strategii wielokana艂owej dystrybucji detalicznych us艂ug bankowych 43
2.1. Przes艂anki zmian w strategiach dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych 43
2.1.1. Poj臋cie i cele strategii dystrybucji 43
2.1.2. Przyczyny zmian w strategiach dystrybucji produkt贸w bankowych 50
2.1.3. Rola nowoczesnej technologii w rozwoju kana艂贸w dystrybucji 55
2.2. Strategia wielokana艂owej dystrybucji jako najbardziej zaawansowany model dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych 63
2.2.1. Istota strategii wielokana艂owej dystrybucji oraz jej zalety i wady 63
2.2.2. Strategia wielokana艂owej dystrybucji a inne strategie dystrybucji detalicznych us艂ug bankowych 69
Rozdzia艂 3
Wielokana艂owa dystrybucja us艂ug bankowych a wyniki finansowe banku i jego pozycja konkurencyjna 77
3.1. Wielokana艂owa dystrybucja us艂ug bankowych a wyniki finansowe banku 77
3.1.1. Sposoby oddzia艂ywania strategii wielokana艂owej dystrybucji na wynik finansowy banku 77
3.1.2. Oddzia艂ywanie strategii wielokana艂owej dystrybucji na przychody i koszty w 艣wietle wynik贸w bada艅 84
3.2. Strategia wielokana艂owej dystrybucji jako czynnik przewagi konkurencyjnej 88
3.2.1. Ewolucja pogl膮d贸w dotycz膮cych roli dystrybucji w budowie przewagi konkurencyjnej 88
3.2.2. Warunki osi膮gni臋cia przewagi konkurencyjnej w wyniku wdro偶enia strategii wielokana艂owej dystrybucji 91
3.2.3. Ocena trwa艂o艣ci przewagi konkurencyjnej osi膮gni臋tej dzi臋ki wdro偶eniu dystrybucji wielokana艂owej 96
Rozdzia艂 4
Stan i kierunki rozwoju strategii dystrybucji produkt贸w bankowych w Polsce 101
4.1. Proces kszta艂towania si臋 system贸w dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych w Polsce 101
4.1.1. Zmiany ilo艣ciowe w stacjonarnej sieci sprzeda偶y 101
4.1.2. Zmiany jako艣ciowe w sieci plac贸wek w艂asnych bank贸w 110
4.1.3. Rozw贸j sieci plac贸wek franczyzowych 113
4.1.4. Wykorzystanie po艣rednik贸w w procesie sprzeda偶y produkt贸w bankowych 115
4.2. Rozw贸j nowoczesnych kana艂贸w dystrybucji 118
4.2.1. Zmiany ilo艣ciowe w zakresie elektronicznych kana艂贸w sprzeda偶y 118
4.2.1.1. Zmiany ilo艣ciowe w okresie do 2005 roku 119
4.2.1.2. Zmiany ilo艣ciowe w okresie po 2005 roku 126
4.2.2. Zmiany jako艣ciowe w obszarze nowoczesnych kana艂贸w dystrybucji 132
Rozdzia艂 5
Rozw贸j strategii wielokana艂owej dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych w Polsce a do艣wiadczenia innych kraj贸w 141
5.1. Kszta艂towanie si臋 strategii wielokana艂owej dystrybucji w Polsce 141
5.1.1. Analiza etap贸w rozwoju systemu dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych w Polsce 142
5.1.2. Wdro偶enie strategii wielokana艂owej dystrybucji przez wybrane banki dzia艂aj膮ce w Polsce 146
5.2. Rozw贸j strategii dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych w wybranych regionach Europy i 艣wiata 148
5.2.1. Tendencje w zakresie wykorzystania poszczeg贸lnych kana艂贸w dystrybucji detalicznych produkt贸w bankowych 148
5.2.2. Do艣wiadczenia wybranych bank贸w we wdra偶aniu strategii wielokana艂owej dystrybucji 152
Zako艅czenie 157
Bibliografia 163
Spis rysunk贸w 171
Spis tabel 173