Strategia. Wprowadzenie do teorii gier - Onepress

Tłumaczenie: Wieczorek Andrzej
ISBN: 978-8-3264-1146-5
stron: 420, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 57,17 zł (poprzednio: 68,88 zł)
Oszczędzasz: 17% (-11,71 zł)
Strategia to nowoczesny podręcznik do teorii gier, niezbędny każdemu studentowi ekonomii, metod ilościowych, zarządzania czy stosunków międzynarodowych.
Dzięki połączeniu formalnej analizy z przystępnym językiem ułatwia zrozumienie zjawisk rynkowych oraz ludzkich zachowań w sytuacjach strategicznych. Uczy także logicznego myślenia i rozwija intuicję. W książce czytelnik znajdzie: przykłady zastosowania teorii gier w organizacji rynków, handlu, negocjacjach oraz polityce, wiele interesujących przykładów zachowań strategicznych związanych z zawieraniem, realizacją, a także łamaniem kontraktów, zadania pozwalające utrwalić przedstawiony materiał, wyjaśnienie matematycznych podstaw najważniejszych pojęć teorii gier.
Osoby które kupowały "Strategia. Wprowadzenie do teorii gier", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)