reklama - zainteresowany?

Strategia. Wprowadzenie do teorii gier - Onepress

Strategia. Wprowadzenie do teorii gier
Autor: Watson Joel
Tłumaczenie: Wieczorek Andrzej
ISBN: 978-8-3264-1146-5
stron: 420, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 57,17 zł (poprzednio: 68,88 zł)
Oszczędzasz: 17% (-11,71 zł)

Dodaj do koszyka Strategia. Wprowadzenie do teorii gier

Tagi: Ekonomia | Zarządzanie

Strategia to nowoczesny podręcznik do teorii gier, niezbędny każdemu studentowi ekonomii, metod ilościowych, zarządzania czy stosunków międzynarodowych.

Dzięki połączeniu formalnej analizy z przystępnym językiem ułatwia zrozumienie zjawisk rynkowych oraz ludzkich zachowań w sytuacjach strategicznych. Uczy także logicznego myślenia i rozwija intuicję. W książce czytelnik znajdzie: przykłady zastosowania teorii gier w organizacji rynków, handlu, negocjacjach oraz polityce, wiele interesujących przykładów zachowań strategicznych związanych z zawieraniem, realizacją, a także łamaniem kontraktów, zadania pozwalające utrwalić przedstawiony materiał, wyjaśnienie matematycznych podstaw najważniejszych pojęć teorii gier.

Dodaj do koszyka Strategia. Wprowadzenie do teorii gier

 

Osoby które kupowały "Strategia. Wprowadzenie do teorii gier", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Strategia. Wprowadzenie do teorii gier

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategia. Wprowadzenie do teorii gier

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.