Strategia. Wprowadzenie do teorii gier - Onepress
TÅ‚umaczenie: Wieczorek Andrzej
ISBN: 978-8-3264-1146-5
stron: 420, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 57,17 zł (poprzednio: 68,88 zł)
Oszczędzasz: 17% (-11,71 zł)
Strategia to nowoczesny podrÄ™cznik do teorii gier, niezbÄ™dny każdemu studentowi ekonomii, metod iloÅ›ciowych, zarzÄ…dzania czy stosunków miÄ™dzynarodowych.
DziÄ™ki poÅ‚Ä…czeniu formalnej analizy z przystÄ™pnym jÄ™zykiem uÅ‚atwia zrozumienie zjawisk rynkowych oraz ludzkich zachowaÅ„ w sytuacjach strategicznych. Uczy także logicznego myÅ›lenia i rozwija intuicjÄ™. W książce czytelnik znajdzie: przykÅ‚ady zastosowania teorii gier w organizacji rynków, handlu, negocjacjach oraz polityce, wiele interesujÄ…cych przykÅ‚adów zachowaÅ„ strategicznych zwiÄ…zanych z zawieraniem, realizacjÄ…, a także Å‚amaniem kontraktów, zadania pozwalajÄ…ce utrwalić przedstawiony materiaÅ‚, wyjaÅ›nienie matematycznych podstaw najważniejszych pojęć teorii gier.
Osoby które kupowały "Strategia. Wprowadzenie do teorii gier", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)