Sprzeda - Onepress
ebook
Autor: PaweISBN: 978-83-283-9467-4
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2022-04-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 31,35 zł (poprzednio: 55,98 zł)
Oszczędzasz: 44% (-24,63 zł)
Tagi: Sprzeda
Osoby które kupowały "Sprzeda", wybierały także:
- Facebook Ads. Kurs video. Marketing w social mediach 89,00 zł, (35,60 zł -60%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj wi 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- Psychologia w sprzeda 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- Sprzeda 57,00 zł, (25,65 zł -55%)
Spis treści
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty eBook -- spis treści
Wstęp
KSIĘGA I NAWYKÓW. Zacznij od przygotowania
- NAWYK 1. Buduj sojusze
- NAWYK 2. PielÄ™gnuj gÅ‚ód uczenia siÄ™
- NAWYK 3. Historie kombatanckie, czyli zadbaj o swoje przekonania
- NAWYK 4. Działaj konsekwentnie, czyli o syndromie upasionego kocura
- NAWYK 5. Znajdź sobie mentora
- NAWYK 6. Pracuj z kapownikiem, czyli Twój osobisty CRM
- NAWYK 7. Zbuduj listÄ™ 100
- NAWYK 8. Pracuj efektywnie, czyli jak mniej jeździć, a więcej sprzedawać
- NAWYK 9. Działaj z planem, czyli magia poniedziałku
- NAWYK 10. Zostań mistrzem branży
- NAWYK 11. Stop prokrastynacji, czyli zjedz żaby małe i duże
- NAWYK 12. Ucz siÄ™ codziennie, czyli o wiedzy produktowej
KSIĘGA II NAWYKÓW. Zainicjuj kontakt i spotkanie z klientem
- NAWYK 13. Pracuj z celami
- NAWYK 14. Podziel klientów, czyli dlaczego w portfelu masz przegródki
- NAWYK 15. Mailoza, czyli czego nie powinieneś robić, jeśli chcesz osiągnąć sukces sprzedażowy
- NAWYK 16. Sianie, czyli obraz do zawieszenia na ścianie przed komputerem
- NAWYK 17. Gorące miejsca, czyli pracuj tam, gdzie klienci chętniej kupują
- NAWYK 18. Szanuj tradycje, czyli gdzie jest miejsce gospodarza
- NAWYK 19. Tematy zakazane, czyli o tym lepiej nie rozmawiaj
- NAWYK 20. Jedź na ryby, czyli o syndromie grubej ryby
- NAWYK 21. Zacznijmy od nowa - odzyskiwanie utraconych klientów
- NAWYK 22. Sprzedaż beztlenowa, czyli tego na pewno nie rób w rozmowie z klientem
- NAWYK 23. RunÄ… mury, czyli pokonaj barierÄ™ asystentki
- NAWYK 24. Sprawiaj przyjemność, czyli o pracy z komplementem biznesowym
- NAWYK 25. Magia Twojego gÅ‚osu, czyli mów tak, aby CiÄ™ sÅ‚uchano
- NAWYK 26. Otwieraj spotkania na własnych zasadach
- NAWYK 27. Pracuj z wizytówkÄ…
KSIĘGA III NAWYKÓW. Zbadaj potrzeby i oczekiwania klienta
- NAWYK 28. Zapomnij o dolarach w oczach
- NAWYK 29. Gdzie jest król? Docieraj do osób decyzyjnych
- NAWYK 30. Bądź uważny, czyli Twoja koncentracja na kliencie
- NAWYK 31. Granice ciekawości, czyli używaj mocy informacji prywatnych
- NAWYK 32. Najlepszy uczeń na świecie, czyli słuchaj, słuchaj, słuchaj
- NAWYK 33. Działaj świadomie, czyli o wykorzystaniu informacji o kliencie
- NAWYK 34. Dopasuj się, czyli siła dostrojenia
- NAWYK 35. Siła zrozumienia, czyli najpierw zrozum, a potem bądź zrozumiany
- NAWYK 36. SPIN-uj, czyli o najważniejszym akronimie sprzedaży
- NAWYK 37. Uchwycić linę, czyli rozmawiaj o doświadczeniach klienta
KSIĘGA IV NAWYKÓW. Zaprezentuj rozwiÄ…zania
- NAWYK 38. Opowiadaj, czyli historie, które sprzedajÄ…
- NAWYK 39. Sprzedawaj korzyści, bo klient kupuje rozwiązania
- NAWYK 40. Wyjmij je z bagażnika, czyli o roli materiaÅ‚ów marketingowych
- NAWYK 41. Nie ufaj klientom, czyli o syndromie szczęśliwych uszu
- NAWYK 42. Zadbaj o skuteczność, zamiast głaskać oferty
- NAWYK 43. Pokaż siÄ™, czyli nie możesz ofertÄ…, zrób wideo
- NAWYK 44. Siła prezentacji, czyli wykorzystaj wszystko, co masz pod ręką
KSIĘGA V NAWYKÓW. ZmieÅ„ obiekcje w korzyÅ›ci
- NAWYK 45. Nie pozwól siÄ™ bić, czyli heblowanie klienta
- NAWYK 46. Skończ z pudrowaniem raka
- NAWYK 47. Nie rób do wÅ‚asnego gniazda
- NAWYK 48. Zaufaj konkurencji i dokończ robotę
- NAWYK 49. Wyeliminuj zdrobnienia, czyli o tym, co duże, nie mówimy, że jest maÅ‚e
KSIĘGA VI NAWYKÓW. Zamknij sprzedaż
- NAWYK 50. O skutecznym finiszu, czyli domknij sprzedaż
- NAWYK 51. Nie zrób klientowi zakwasów, czyli klÄ…twa pierwszego zamówienia
KSIĘGA VII NAWYKÓW. Zaproponuj coÅ› dodatkowego
- NAWYK 52. Magia hot doga, czyli zawsze dosprzedawaj
- NAWYK 53. Zbuduj bank przysług
KSIĘGA VIII NAWYKÓW. Zaopiekuj siÄ™ klientem
- NAWYK 54. Dożynki, czyli zadbaj o zdrowie Twojego portfela
- NAWYK 55. Uszczelniaj rury, czyli o wyciekaniu klientów
- NAWYK 56. Niespełnione polecenia, czyli poproś skutecznie o rekomendacje
- NAWYK 57. Bądź uczciwy, czyli o tym, czym jest reputacja w sprzedaży
- NAWYK 58. JeÅ›li chcesz zebrać miód, nie przewracaj ula, czyli szanuj każdego w firmie
- NAWYK 59. Zmieniaj siÄ™ jak czasy, w których dziaÅ‚asz, czyli historia handlowca hybrydowego
Bibliografia