reklama - zainteresowany?

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia - Onepress

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia
Autor: Berent Zbigniew
ISBN: 978-8-3794-2391-0
stron: 458, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,52 zł (poprzednio: 43,53 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,01 zł)

Dodaj do koszyka Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

Tagi: Mała firma | Sprzedaż

„Sprzedaż, marketing, biznes. ReguÅ‚y i realia” to pozycja obowiÄ…zkowa dla osób zwiÄ…zanych z szeroko pojÄ™tym handlem. PoczÄ…tkujÄ…cym przedsiÄ™biorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swojÄ… koncepcjÄ™ biznesu, zaÅ› czynnym handlowcom pozwoli uporzÄ…dkować wiedzÄ™ i skÅ‚oni do przemyÅ›leÅ„ i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych.

Autor Å‚Ä…czy dyscyplinÄ™ wywodu naukowego z lekkoÅ›ciÄ… pióra i erudycjÄ…, a jako doÅ›wiadczony przedsiÄ™biorca – urozmaica tekst książki licznymi przykÅ‚adami z życia i relacjami z osobistych doÅ›wiadczeÅ„.

Książka Zbigniewa Berenta jest o tyle wyjątkowa na polskim rynku wydawniczym, że łączy wiedzę teoretyczną z praktyką funkcjonowania handlu i biznesu. W naszej firmie zamierzamy książkę Berenta wykorzystać w instruktażu prowadzonym dla służb handlowych.
Sylwia Mokrysz – ZarzÄ…d firmy MOKATE S.A.

Książka autora będącego przedsiębiorcą i handlowcem zmusza do myślenia.
Inspiruje do przemyÅ›leÅ„ rozwiÄ…zaÅ„, którymi siÄ™ czÅ‚owiek kieruje podczas bieżącej pracy.
Zbigniew Lindner, przedsiÄ™biorca, wÅ‚aÅ›ciciel firmy ZPD „LINDNER”-WÄ…growiec

Bardzo dobra i ciekawa pozycja, doskonałe abecadło teorii i praktyki.
Iwo Dessoulavy – przedsiÄ™biorca

W porównaniu z innymi książkami o tej tematyce pozycja ta jest wyjÄ…tkowa, bo wyjÄ…tkowa jest też osobowość autora. Autor podaje konkretne metody i narzÄ™dzia do uprawiania piÄ™knego zawodu sprzedawcy/handlowca. Polecam jako ciekawÄ… lekturÄ™ dla każdego przedsiÄ™biorcy, handlowca, sprzedawcy, absolwenta szkoÅ‚y wyższej czy Å›redniej. Dla każdego okaże siÄ™ na pewno pomocna w rozwijaniu swoich umiejÄ™tnoÅ›ci.
Dr Stanisław Rakowicz, przedsiębiorca, honorowy konsul Peru w Polsce, honorowy prezes IPH-Toruń

Dodaj do koszyka Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

 

Osoby które kupowały "Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

Spis treści

Dodaj do koszyka Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.