Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa - Onepress

ebook
Autor: Witold KowalISBN: 978-8-3769-5459-2
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,92 zł
Tagi: Ekonomia
Przedmiotem zainteresowania badawczego autora niniejszej publikacji jest problem oceny przedsiębiorstwa, który wiąże się z kategoriami skuteczność i efektywność. Są to dwie uzupełniające się kategorie. W książce przyjęto założenie, iż podstawą do interpretacji skuteczności i efektywności są wyniki przedsiębiorstwa (efekty jego działań). Zaprezentowano w niej wyniki badań przedsiębiorstw, których celem było określenie miejsca różnych efektów marketingowych i finansowych w ocenie przedsiębiorstwa.
Osoby które kupowały "Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)