reklama - zainteresowany?

Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa - Onepress

Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa
ebook
Autor: Witold Kowal
ISBN: 978-8-3769-5459-2
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,92 zł

Dodaj do koszyka Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa

Tagi: Ekonomia

Przedmiotem zainteresowania badawczego autora niniejszej publikacji jest problem oceny przedsiÄ™biorstwa, który wiąże siÄ™ z kategoriami skuteczność i efektywność. SÄ… to dwie uzupeÅ‚niajÄ…ce siÄ™ kategorie. W książce przyjÄ™to zaÅ‚ożenie, iż podstawÄ… do interpretacji skutecznoÅ›ci i efektywnoÅ›ci sÄ… wyniki przedsiÄ™biorstwa (efekty jego dziaÅ‚aÅ„). Zaprezentowano w niej wyniki badaÅ„ przedsiÄ™biorstw, których celem byÅ‚o okreÅ›lenie miejsca różnych efektów marketingowych i finansowych w ocenie przedsiÄ™biorstwa.

Dodaj do koszyka Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa

Spis treści

Dodaj do koszyka Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.