Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa - Onepress
ebook
Autor: Witold KowalISBN: 978-8-3769-5459-2
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,92 zł
Tagi: Ekonomia
Przedmiotem zainteresowania badawczego autora niniejszej publikacji jest problem oceny przedsiÄ™biorstwa, który wiąże siÄ™ z kategoriami skuteczność i efektywność. SÄ… to dwie uzupeÅ‚niajÄ…ce siÄ™ kategorie. W książce przyjÄ™to zaÅ‚ożenie, iż podstawÄ… do interpretacji skutecznoÅ›ci i efektywnoÅ›ci sÄ… wyniki przedsiÄ™biorstwa (efekty jego dziaÅ‚aÅ„). Zaprezentowano w niej wyniki badaÅ„ przedsiÄ™biorstw, których celem byÅ‚o okreÅ›lenie miejsca różnych efektów marketingowych i finansowych w ocenie przedsiÄ™biorstwa.
Osoby które kupowały "Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)