reklama - zainteresowany?

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing - Onepress

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing
ebook
Autor: Urszula Janeczek
ISBN: 978-8-3787-5297-4
stron: 376, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,61 zł (poprzednio: 31,62 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,01 zł)

Dodaj do koszyka Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing

Tagi: Ekonomia

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcono wybranym kwestiom z zakresu relacji etyki biznesu i koncepcji odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Problematyka rozdziału drugiego dotyczy działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w zakresie realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności. W rozdziale trzecim przedstawiono wpływ kapitału intelektualnego, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału ludzkiego, na innowacyjność i na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa. Istotnym elementem kapitału intelektualnego jest system wartości wyznaczający postawy, zarówno w życiu społecznym, jak i gospodarczym. W rozdziale czwartym pokazano konsumentów jako osoby coraz bardziej wyczulone na zachowania rynkowe firm, od których zależy stopień powodzenia koncepcji społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwie. W rozdziale piątym zaprezentowano koncepcję oraz wyniki własnych badań empirycznych. Informacje uzyskane w wyniku badań ankietowych firm umożliwiły przybliżenie mechanizmów realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności w działaniach marketingowych przedsiębiorstw. Praca zawiera kilka załączników. Są to przede wszystkim wzory trzech kwestionariuszy ankietowych, które były wykorzystane w celu przeprowadzenia badań bezpośrednich, oraz zbiorcze zestawienia wyników ze względu na cechy charakteryzujące badane zbiorowości.

Dodaj do koszyka Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing

 

Osoby które kupowały "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O współczesnych praktykach genderyzacji ciaÅ‚a

Dodaj do koszyka Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing

Spis treści

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.