Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing - Onepress
ISBN: 978-8-3787-5297-4
stron: 376, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 25,61 zł (poprzednio: 31,62 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,01 zł)
Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcono wybranym kwestiom z zakresu relacji etyki biznesu i koncepcji odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Problematyka rozdziału drugiego dotyczy działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w zakresie realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności. W rozdziale trzecim przedstawiono wpływ kapitału intelektualnego, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału ludzkiego, na innowacyjność i na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa. Istotnym elementem kapitału intelektualnego jest system wartości wyznaczający postawy, zarówno w życiu społecznym, jak i gospodarczym. W rozdziale czwartym pokazano konsumentów jako osoby coraz bardziej wyczulone na zachowania rynkowe firm, od których zależy stopień powodzenia koncepcji społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwie. W rozdziale piątym zaprezentowano koncepcję oraz wyniki własnych badań empirycznych. Informacje uzyskane w wyniku badań ankietowych firm umożliwiły przybliżenie mechanizmów realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności w działaniach marketingowych przedsiębiorstw. Praca zawiera kilka załączników. Są to przede wszystkim wzory trzech kwestionariuszy ankietowych, które były wykorzystane w celu przeprowadzenia badań bezpośrednich, oraz zbiorcze zestawienia wyników ze względu na cechy charakteryzujące badane zbiorowości.
Osoby które kupowały "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- O współczesnych praktykach genderyzacji ciała 76,67 zł, (6,90 zł -91%)