reklama - zainteresowany?

Skuteczny marketing w małej firmie - Onepress

Skuteczny marketing w małej firmie
Autor: Dave Patten
Tytuł oryginału: Successful Marketing for the Small Business
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 83-7361-819-8
stron: 328, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-04-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Skuteczny marketing w małej firmie

Tagi: Mała firma | Marketing

  • Jak wyróżnić produkt lub usÅ‚ugÄ™ na tle innych?
  • Jak znaleźć niszÄ™ rynkowÄ…?
  • Jak zdobywać i zatrzymywać lojalnych klientów?

Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach. Zamiast wyważać otwarte drzwi, zastosuj omówione w tej książce sprawdzone techniki marketingowe, a unikniesz zbędnych wydatków i nie stracisz czasu.

Ta książka jest napisana dla małych przedsiębiorców. Duże firmy z reguły mają dyrektorów i specjalistów od marketingu. Jednak prowadzący małe biznesy muszą opierać się na własnej wiedzy i doświadczeniu. Muszą zdobywać informacje o rynku i umieć je spożytkować własnymi siłami. Zawarte tu użyteczne przykłady i wskazówki pomogą Ci lepiej wykorzystywać szanse rynkowe.

Autor podzieli się z Tobą wieloletnim doświadczeniem w doradztwie dla małych przedsiębiorców, przekazując Ci wiedzę o najważniejszych zasadach i narzędziach marketingu w oparciu o liczne przykłady. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się:

  • jak badać rynek?
  • jak ustalać cenÄ™?
  • jak zdobywać rozgÅ‚os, nie wydajÄ…c na to dużych pieniÄ™dzy?
  • jak projektować reklamy?
  • jak przygotowywać siÄ™ do udziaÅ‚u targach i wystawach?
  • jak pisać listy do klientów?
  • jak zlecać projektowanie i drukowanie materiałów reklamowych?
  • jak troszczyć siÄ™ o klienta?
  • jak zaprojektować dobrÄ… stronÄ™ internetowÄ…?

"Skuteczny marketing w małej firmie" to lektura obowiązkowa każdego, kto rozwija własne przedsiębiorstwo i chce zamieniać dobre pomysły w przychody i zyski, nie tracąc czasu i pieniędzy na kosztowne usługi konsultantów od marketingu.

Dodaj do koszyka Skuteczny marketing w małej firmie

 

Osoby które kupowały "Skuteczny marketing w małej firmie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Skuteczny marketing w małej firmie

Spis treści

Skuteczny marketing w ma

Dodaj do koszyka Skuteczny marketing w małej firmie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.