reklama - zainteresowany?

Skuteczne strategie na trudne czasy - Onepress

Skuteczne strategie na trudne czasy
Autor: Forsyth Patrick, Kay Frances
Tłumaczenie: Szybińska Maria
ISBN: 978-8-3264-0215-9
stron: 152, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,00 zł (poprzednio: 62,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,79 zł)

Dodaj do koszyka Skuteczne strategie na trudne czasy

Tagi: Przywództwo

Spowolnienie gospodarcze, spadki i zachwiania na giełdzie, kryzys, recesja... Prognozy są niepewne i mało obiecujące. Publicyści szukają kozła ofiarnego. Zdaniem niektórych winne są banki, zdaniem innych - rząd i światowe tendencje. W takiej sytuacji trzeba wziąć sprawy w swoje ręce i chronić swój biznes, a może nawet grać o przetrwanie.

W Skutecznych strategiach na trudne czasy Patrick Forsyth i Frances Kay, konsultanci i autorzy książek biznesowych, zdają relację z pola bitwy i pokazują, gdzie trzeba dokonać zmian. Podkreślają, że potrzebne jest działanie na wszystkich frontach: w marketingu, zarządzaniu, finansach, w samej organizacji. Konieczne mogą się też okazać: ograniczenie kasztów, walka o utrzymanie rynku i rentowności, reorganizacja finansów i zatrudnienia, zmiany w sposobie pracy. Bez względu na to, czy odpowiadasz za całą firmę, czy tylko za jej część, rada na początek brzmi: "Zatrzymaj się i pomyśl!". Skuteczne strategie na trudne czasy pomogą w podjęciu rozważnych decyzji, zasugerują drobną korektę albo skłonią do wprowadzenia większych transformacji.

Dodaj do koszyka Skuteczne strategie na trudne czasy

 

Osoby które kupowały "Skuteczne strategie na trudne czasy", wybierały także:

  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez końca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Skuteczne strategie na trudne czasy

Spis treści

Dodaj do koszyka Skuteczne strategie na trudne czasy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.