reklama - zainteresowany?

Skuteczne strategie na trudne czasy - Onepress

Skuteczne strategie na trudne czasy
Autor: Forsyth Patrick, Kay Frances
Tłumaczenie: Szybińska Maria
ISBN: 978-8-3264-0215-9
stron: 152, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,00 zł (poprzednio: 62,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,79 zł)

Dodaj do koszyka Skuteczne strategie na trudne czasy

Tagi: Przywództwo

Spowolnienie gospodarcze, spadki i zachwiania na gieÅ‚dzie, kryzys, recesja... Prognozy sÄ… niepewne i maÅ‚o obiecujÄ…ce. PublicyÅ›ci szukajÄ… kozÅ‚a ofiarnego. Zdaniem niektórych winne sÄ… banki, zdaniem innych - rzÄ…d i Å›wiatowe tendencje. W takiej sytuacji trzeba wziąć sprawy w swoje rÄ™ce i chronić swój biznes, a może nawet grać o przetrwanie.

W Skutecznych strategiach na trudne czasy Patrick Forsyth i Frances Kay, konsultanci i autorzy książek biznesowych, zdajÄ… relacjÄ™ z pola bitwy i pokazujÄ…, gdzie trzeba dokonać zmian. PodkreÅ›lajÄ…, że potrzebne jest dziaÅ‚anie na wszystkich frontach: w marketingu, zarzÄ…dzaniu, finansach, w samej organizacji. Konieczne mogÄ… siÄ™ też okazać: ograniczenie kasztów, walka o utrzymanie rynku i rentownoÅ›ci, reorganizacja finansów i zatrudnienia, zmiany w sposobie pracy. Bez wzglÄ™du na to, czy odpowiadasz za caÅ‚Ä… firmÄ™, czy tylko za jej część, rada na poczÄ…tek brzmi: "Zatrzymaj siÄ™ i pomyÅ›l!". Skuteczne strategie na trudne czasy pomogÄ… w podjÄ™ciu rozważnych decyzji, zasugerujÄ… drobnÄ… korektÄ™ albo skÅ‚oniÄ… do wprowadzenia wiÄ™kszych transformacji.

Dodaj do koszyka Skuteczne strategie na trudne czasy

 

Osoby które kupowały "Skuteczne strategie na trudne czasy", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Skuteczne strategie na trudne czasy

Spis treści

Dodaj do koszyka Skuteczne strategie na trudne czasy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.