reklama - zainteresowany?

Siła woli to mit! Znajdź ukryte klucze do sukcesu - Onepress


Autor: Benjamin Hardy
Tytuł oryginału: Willpower Doesn't Work: Discover the Hidden Keys to Success
Tłumaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-283-5943-7
stron: 264, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-02-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,93 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-13,96 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Motywacja | Rozwój osobisty | Twoja kariera | Zarządzanie

Ile razy starałeś się zmienić coś w swoim życiu na lepsze? Ile razy sfrustrowany wracałeś do punktu wyjścia? Próbowałeś siłą woli zwalczać złe nawyki, ale szybko wycofywałeś się do starych wzorców. Próbowałeś postanowień noworocznych, ale już po kilku tygodniach wszystko wracało do stanu z poprzedniego roku. Wyznaczałeś sobie imponujące cele, ale mimo ciężkiej pracy wspaniałych osiągnięć wciąż brakowało. Po kilku kolejnych porażkach musisz dojść do oczywistego, wydaje się, wniosku: masz problem. Czegoś Ci brakuje - charakteru, wewnętrznej mocy, siły woli. Przecież wystarczy mieć silną wolę, aby osiągnąć dowolny sukces, prawda?

Ta inspirująca książka pozwoli Ci zrozumieć, jak niszczący jest mit silnej woli. Większość z nas staje się ofiarami swojego środowiska. Nie umiemy kreować własnego środowiska i pozwalamy, by ono kreowało nas: sfrustrowanych, zmęczonych, wciąż doświadczających porażek. Jeśli jednak prześledzisz, jak ewolucja osobowości wiąże się z tworzeniem środowiska, dowiesz się, w jaki sposób na nie wpłynąć i je zmienić. W efekcie zaprogramujesz warunki, które sprawią, że sukces stanie się nieunikniony. Dotyczy to zarówno środowiska zewnętrznego, jak i wewnętrznego. I właśnie ta publikacja zainspiruje Cię do takiego zmodyfikowania warunków, w których funkcjonujesz, aby ukształtować siebie samego, począwszy od myśli, emocji i dokonywanych wyborów.

Dzięki tej książce dowiesz się:

  • dlaczego siła woli nie wystarczy
  • skąd się bierze moc sprawcza środowiska i jak ją wykorzystać
  • w jaki sposób zmieniać swoje środowisko, aby wspierało Twoje aspiracje
  • dlaczego współdziałanie niesie ze sobą wyjątkowe możliwości
  • jak podejmować ważne decyzje i konsekwentnie je realizować

Natychmiast skończ z szalonym mitem siły woli!

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Siła woli to mit! Znajdź ukryte klucze do sukcesu", wybierały także:

Dodaj do koszyka

Spis treści

Siła woli to mit! Znajdź ukryte klucze do sukcesu -- spis treści

 

Wstęp. Dlaczego siła woli nie działa 7

 

CZĘŚĆ I. TWOJE ŚRODOWISKO CIĘ KSZTAŁTUJE 17

1. Każdy bohater to produkt sytuacji.Siła otoczenia i jak ją zrozumieć 19

2. W jaki sposób Twoje środowisko Cię kształtuje. Mit siły woli 41

3. Dwa rodzaje środowisk wzbogaconych.Wysoki poziom stresu i wysoki poziom regeneracji 59

CZĘŚĆ II. JAK SPRAWIĆ, ABY SIŁA WOLI STAŁA SIĘ NIEISTOTNA 69

4. Zresetuj swoje życie.Podejmuj ważne decyzje poza środowiskiem własnej rutyny 71

5. Stwórz uświęconą przestrzeń. Zdefiniuj swoje codzienne środowisko, aby móc utrzymywać kurs 85

6. Usuń wszystko, co jest sprzeczne z Twoimi decyzjami. Eliminacja oznacza produktywność 97

7. Zmień swoje opcje domyślne. Spraw, aby pozytywne wybory stały się dla Ciebie automatyczne 115

8. Twórz impulsy zapobiegające autosabotażowi. Jak wykorzystywać planowanie porażek 137

CZĘŚĆ III. PRZENOŚ WYSOKĄ EFEKTYWNOŚĆ I SUKCES NA SWOJE ŚRODOWISKO 147

9. Wbuduj w swoje środowisko "funkcje wymuszające". Dokonaj zmiany 149

10. Więcej niż dobre intencje. Jak dostosowywać się do nowych i trudnych środowisk 167

11. Dorastaj do swoich celów. Przenoś własną motywację na środowiska o wysokim ciśnieniu 187

12. Zmieniaj swoje środowiska. Dokonuj przekształceń w ich ramach na podstawie wykonywanej przez siebie pracy 215

13. Znajduj wyjątkowe możliwości współdziałania. Projektuj swój świat na podstawie tego, z kim pracujesz 229

14. Nigdy nie zapominaj o swoich korzeniach. Pamiętaj o środowisku, w którym zaczynałeś 245

Zakończenie. Niezależnie od tego, gdzie jesteś, możesz się zmieniać 255

Podziękowania 261

O autorze 264

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.